Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1641 Del Skrevet 15. mars 2014 Se der var oppskriften på surmelkskake! Blir nesten som et sukkerbrød da Vex, bare at man bytter ut søtmelk med surmelk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1642 Del Skrevet 15. mars 2014 Blir mer som ei krydderkake, å jævlig saftig pga surmelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1643 Del Skrevet 15. mars 2014 Blir mer som ei krydderkake, å jævlig saftig pga surmelka Ja okei, bare jeg som ikke så noe krydder i oppskriften. Blir sikkert kjempepopulær på jobben din. -------- NÅ! Sov godt alle sammen, det er snart søndag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 15. mars 2014 #1644 Del Skrevet 15. mars 2014 Surmelkskake 800g hvetemel 800g sukker 6 ts kanel 6 ts natron 1 l kulturmelk 250 g smeltet margarin Røres for hånd Stekes i 40 min på 180 grader celsius Kakeglasur 250 g smør 1 plate kokesjokolade Smeltes sammen og blandes med 400 gram melis 3 ts vaniljesukker 2 spiseskjeer kaffe 1 egg hhhmmmmmm høres riktig så god ut. Kaker med surmelk (eller joghurt) blir såsaftige at jeg av og til lurer på hvorfor det ikke er i dem alle sammen. Og det der blir en diiiger kake. Ja okei, bare jeg som ikke så noe krydder i oppskriften. Blir sikkert kjempepopulær på jobben din. -------- NÅ! Sov godt alle sammen, det er snart søndag! Natta Aldri! La ikke sengedyrene bite! :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1645 Del Skrevet 15. mars 2014 Ja okei, bare jeg som ikke så noe krydder i oppskriften. Blir sikkert kjempepopulær på jobben din. -------- NÅ! Sov godt alle sammen, det er snart søndag! Skal være kanel i den jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1646 Del Skrevet 16. mars 2014 men uansett hva slags råd, tips, idè, tanke eller forslag man kommer med i fht jobben, denne fyren..ja, eller kake på jobben, så kommer du bestandig med et motargument så det er jo totalt poengløst å komme med noe synes jeg Det ække så lett å la vær... .....Man kommer til et visst punkt, og så... ja, du vet.... Du bare klarer ikke å la være å provosere. Jeg ba om en kake som passer i romtemperatur. Kaker med fløte passer dårlig til det. Sorry for at jeg spurte, jeg har bare ikke lyst til å lage noe som kan bli surt i løpet av dagen. Å kake som står i kjøleskapet blir neppe spist så mye av. Så ro ned eggstokkene dine. Å når det kommer til rådene om duden, så er jeg skeptisk til å gjøre innpass siden vi jobber sammen. Å det kan ende i konflikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heahea Skrevet 16. mars 2014 #1647 Del Skrevet 16. mars 2014 Du bare klarer ikke å la være å provosere. Jeg ba om en kake som passer i romtemperatur. Kaker med fløte passer dårlig til det. Sorry for at jeg spurte, jeg har bare ikke lyst til å lage noe som kan bli surt i løpet av dagen. Å kake som står i kjøleskapet blir neppe spist så mye av. Så ro ned eggstokkene dine. Å når det kommer til rådene om duden, så er jeg skeptisk til å gjøre innpass siden vi jobber sammen. Å det kan ende i konflikt. zyzz var flink til å lage kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1648 Del Skrevet 16. mars 2014 zyzz var flink til å lage kake Omg ta å gå bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heahea Skrevet 16. mars 2014 #1649 Del Skrevet 16. mars 2014 Omg ta å gå bort kom hit da kakemomsen. du burde nok trene litt mer, og ete litt mindre kake seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1650 Del Skrevet 16. mars 2014 kom hit da kakemomsen. du burde nok trene litt mer, og ete litt mindre kake seriøst Man har fødselsdag bare en gang i året din inavla sau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heahea Skrevet 16. mars 2014 #1651 Del Skrevet 16. mars 2014 Man har fødselsdag bare en gang i året din inavla sau Høres ut som om du har bursdag hver onsdag (torsdag, fredag og lørdag). Du må rett å slett skjerpe deg litt Vex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1652 Del Skrevet 16. mars 2014 Du kjenner ikke meg. Jeg har faktisk ikke spist kake på godt over 1 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heahea Skrevet 16. mars 2014 #1653 Del Skrevet 16. mars 2014 Du kjenner ikke meg. Jeg har faktisk ikke spist kake på godt over 1 mnd. Jo din lille kakemoms Bløtkake i går, ostekake før det og berlinerboller forrige helg"!!! Skjerpings!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1654 Del Skrevet 16. mars 2014 Tåler ikke laktose, den må du lengre ut på landet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heahea Skrevet 16. mars 2014 #1655 Del Skrevet 16. mars 2014 Tåler ikke laktose, den må du lengre ut på landet med. Ahh, du er den typen! Men det har vel aldri stoppet noen. Litt kokosmelk kan erstatte det meste. Kakemomsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1656 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg spiser 1 eller 2 stykker så er jeg forsynt. Er ikke så glad i kake, å godteri har jeg sjeldent i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heahea Skrevet 16. mars 2014 #1657 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg spiser 1 eller 2 stykker så er jeg forsynt. Er ikke så glad i kake, å godteri har jeg sjeldent i hus. Særlig, ljug litt mer a! Gjenta etter meg; Zyzz is my father, and I løøøøøøøv him. Smask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #1658 Del Skrevet 16. mars 2014 Zyzz er var ikke mange år eldre enn meg, så det går ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heahea Skrevet 16. mars 2014 #1659 Del Skrevet 16. mars 2014 Zyzz er var ikke mange år eldre enn meg, så det går ikke an. Hehe Skal vi dra på date eller. Treningsøkt på elexia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. mars 2014 #1660 Del Skrevet 16. mars 2014 Både krydderkake/surmelkskake og en oppskrift jeg har på sjokoladekakelangpanne blir saftig og godt, og tåler fint å stå ute hvis man ikke har kremosttopping eller lignende på Krydderkaketypene kan jo fint bare ha et dryss av melis på toppen, kan de ikke? Her er det snøøøø! Godt jeg skal sørover på onsdag, til våren igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå