Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nuff said. Nå ska æ lægg mæ...og forsøke å unngå å drømme om mange smilende mus som hopper over senga mi

om det tar litt tid å falle i søvn. Det er Aldri sin skyld i såfall.  Snakkes i mårra. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

HallooOoOOoOOoOo :hoppe:

Hvordan går det med den lille nye, Aldri? 

Har dere fått en del tid sammen?

Her går livet stort sett på skinner, fått min første samboer og greier :laugh:

Litt trangt, men vi MÅ finne oss noe større innen kortest mulig tid, helst i forige uke.

• Liker 2
Skrevet

Nuff said. Nå ska æ lægg mæ...og forsøke å unngå å drømme om mange smilende mus som hopper over senga mi

om det tar litt tid å falle i søvn. Det er Aldri sin skyld i såfall.  Snakkes i mårra. :fnise:

Jaaaa, snakkes! :blomst: Håper du slapp unna mareritt-musene!  :danse:

HallooOoOOoOOoOo :hoppe:

Hvordan går det med den lille nye, Aldri? 

Har dere fått en del tid sammen?

Her går livet stort sett på skinner, fått min første samboer og greier :laugh:

Litt trangt, men vi MÅ finne oss noe større innen kortest mulig tid, helst i forige uke.

Hallooooo på deg Noz!

Her går det bra, har hatt masse tid med nybabyen og gleder meg til mer.

Men du'a? Tenkte meg at du hadde mye å gjøre om dagen ja, det var så stille fra Noz-kanten. Gratulere med samboerskap!  :blomst: Sier man sånn?

Så nå skal dere på husjakt?  :hoppe:

Jeg synes det er så vanskelig å finne sengen i disse lyse sommerkveldene. Får aldri lagt meg før sånn ved to-tiden om natta, og så - ikke for å klage men, det trenger ikke være 28 + om dagen altså. Blir litt for varmt for meg.  :jepp:

Nå må jeg gå og vekke gubbeskinnet, han sovner enda senere enn meg for tiden,  :blush: Mulig man skulle snudd døgnet på denne tiden av året?  :forvirret:

Ha en fin dag dere som liker at det er varmere enn varmest!   :danser:  Jeg skal på formiddagsbesøk til noen venninner. 

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hallooooo på deg Noz!

Her går det bra, har hatt masse tid med nybabyen og gleder meg til mer.

Men du'a? Tenkte meg at du hadde mye å gjøre om dagen ja, det var så stille fra Noz-kanten. Gratulere med samboerskap!  :blomst: Sier man sånn?

Så nå skal dere på husjakt?  :hoppe:

Jeg synes det er så vanskelig å finne sengen i disse lyse sommerkveldene. Får aldri lagt meg før sånn ved to-tiden om natta, og så - ikke for å klage men, det trenger ikke være 28 + om dagen altså. Blir litt for varmt for meg.  :jepp:

Nå må jeg gå og vekke gubbeskinnet, han sovner enda senere enn meg for tiden,  :blush: Mulig man skulle snudd døgnet på denne tiden av året?  :forvirret:

Ha en fin dag dere som liker at det er varmere enn varmest!   :danser:  Jeg skal på formiddagsbesøk til noen venninner. 

Heheeee, aner ikke om man sier sånn jeg :ler: Har aldri hatt samboer før så..

Jupp, nå er vi på husjakt. Men med 2 barn så er det ikke så lett å finne noe å leie har

vi funnet ut... Lån får vi ikke nok av selv om vi har en hel haug med EK.

Så fint med babytid og venninnebesøk!  Skal straks dra å marinere meg selv og bade, kan jo

ikke sitte inne i dette go`været! Og etter det så reiser vi rett til BitteLiten og oppfølger`n!

BitteLiten som skravler og skravler i 5ords-setninger, og har begynt å spørre foreldrene sine stadig vekk om tante noz snart kan komme :grine: (av glede)

Ha en fiiin formiddag sammen med venninnene dine Aldri! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Vex: er det for varmt hos deg...eller regner det...eller hva? 

Her går livet stort sett på skinner, fått min første samboer og greier 

Det der er en milepæl i en kvinnes liv. Jeg gratulerer på det varmeste. :jepp:

...eller nå som det uansett er fryktelig varmt de fleste steder; jeg sender en avkjølt gratulasjon med isbiter. :nigo:

Skrevet

Så koselig Noz :)

Jeg synes det er kjempedeilig med 28 grader. Bare ikke om natta! Koser meg på stranda etter jobb. Og bare 1,5 dag til ferie.

Skrevet

Jeg er ikke som Sola De som klager på varmen, for det er regn og 10 grader. Sommer liksom

Skrevet

Ok. Det er ikke mye til sommervær akkurat, men det er sommer....og det er viktig å få den med seg uansett vær.

Sender en liten syns-synd-på-Vex-klem. :klem:

Skrevet

DET ER IKKE SOMMER DET ER VINTER

Skrevet

Hva står det på din almanakk?  :)

Skrevet

Det står flytt til nordpolen

Skrevet

I natt er det fullmåne. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Er det?  :rodmer:

Jeg orket ikke skrive noe her i dag jeg. Har fått meg en akutt dritvond arm. Mistenker at det er en senebetennelse jeg har pådratt meg. Armen er fryktelig vond, varm og litt hoven. 

:sukk: Sitter her og synes synd på meg selv, og det er fryktelig slitsomt å skrive med to fingre - og det med *feil arm* i tillegg.  :sad:

Gjest Jacklost
Skrevet

Uff, det var trist å høre Aldrisur :( Håper du blir bra igjen

Skrevet

Er det fargeleggingen?

God bedring!

Skrevet (endret)

Uff, det var trist å høre Aldrisur :( Håper du blir bra igjen

Takk snille Winza.  :blomst:

Er det fargeleggingen?

God bedring!

Det er det My. Jeg skulle ha lyttet til faresignalene, for jeg kjente jo at det begynte å murre i en "gammel musearm" - men neida....nå sitter jeg er med en Ibux innabords og armen i fatle.

Håper jeg klarer å lege den selv. Hater å gå til legen.  :murvegg:

Ha en fin dag Mynona! Du starter vel ferien din nå?  :hoppendeglad:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Trøtt fuggel svinger innom og ønsker en strålende helg i ballongen.

Tar på med lyse sommerkvelder og ei vekkerklokke som fremdeles ringer 05:45... :natti:

Skrevet

Trøtt fuggel svinger innom og ønsker en strålende helg i ballongen.

Tar på med lyse sommerkvelder og ei vekkerklokke som fremdeles ringer 05:45... :natti:

:blomst: Gooood helg til deg også fuggel'n! 

Ja forstår :Nikke: - det er vansklig å finne sengen i disse dager. 

Gjest Tekola
Skrevet

Usj da, Aldrisur! Du får la blyanten ligge i noen dager! :kose:

Jeg har igjen to og en halv selbuvott jeg skal strikke innen 17. juli, og merker at jeg må være veldig forsiktig så jeg ikke strikker på meg betennelser!

Håper alle får en fin dag i sommerværet :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...