Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sier som Friskus er det feil av meg å slikke på denne her? Blælælælæ

Neida - det er vel sånn de store kunstnerne gjør også?!  :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida - det er vel sånn de store kunstnerne gjør også?! :fnise:

Bare å finne absinth flaska og kniven, å kutte av seg øret det

• Liker 1
Skrevet

Haha! Jeg vurderte det faktisk, Aldri! 50 lira dagen for å klø meg på stikkene :ler:

Men nå har jeg klart å bli solbrent også :snurt: .. Jeg som faktisk har brukt solkrem for engangsskyld å vært flink å smøre meg.

Men, vært overraskende lite mygg i forhold til hva det pleier. Joda, de knasker på meg trutt å ofte men til sammenligning med de x-antall gangene jeg har vært her før så kan jeg se at jeg har legger :ler: ellers pleier de å være full av myggstikk.. Til gjengjeld har de begynt litt på innsiden av armene, men overlever enn så lenge.

Ikke mange dagene nå til jeg er hjemme å har Lillehund igjen :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Lillehunden gleder seg ved tanken på matmors komme i døråpningen. :jepp:

Skrevet

Åh, i dag er det deilig og varmt!! Og sånn skal det visst fortsette noen dager fremover. Kjedelig at jeg nå har masse å gjøre på jobb så jeg ikke kan ta meg korte dager. Typisk hvis det regner hele ferien!

• Liker 1
Skrevet

Åh, Lillehund :rodmer: .. Eh.. Jeg skryter jo den bikkjen så høyt i skyene xD De ber meg ta han ned.. Gjerne det, men det er en laaaaaaaaaaang prosess. Russerene tar jo med sine bikkjedyr, de mener prosessen er enkel. Men jeg vet at om jeg skal ta med Lillehund så trenger han rabies sprøyte, blodprøve, for å se om rabies sprøyten funker som den skal også igjen vaksineres for noe. Lett at jeg tar med Lillehund, men da SKAL jeg ha 100% papirer på alt jeg trenger, vaksinasjoner å hele sullamitten for ellers står han i karantene i 6mnd..

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke litt for varmt for han da? Som er vant til norsk klima.

Skrevet

Er du så langt avsted da. Frk.K?

---

For alle det måtte angå: det er tid for strømavlesning i dag! :jepp:

Skrevet

Er det ikke litt for varmt for han da? Som er vant til norsk klima.

Tar han med til høsten evt våren om det skulle la seg gjøres. Slik at det ikke er så varmt.
  • Liker 1
Skrevet

Forstår han voffespråket der da? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ha-ha, det gjør han definitivt ikke Hoppe!

Men jeg synes jeg ser haletippen og hundekroppen hans når Frk. K endelig treffer ham igjen! 

(For ikke å snakke om hennes haletipp!)  :strix:

• Liker 1
Skrevet

Gjør (!) hun sånn wiggle...wiggle...wiggle med halen sin når hun ser lillevoffen? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Gjør (!) hun sånn wiggle...wiggle...wiggle med halen sin når hun ser lillevoffen? :fnise:

Ja, det regner jeg da med?  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hihi...skulle gjerne ha vært en mus på veggen når det skjer. Jeg liker sånne gjenforeninger veldig godt! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Hihi...skulle gjerne ha vært en mus på veggen når det skjer. Jeg liker sånne gjenforeninger veldig godt! :rodmer:

Mus?  :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Ja....? :klo: Æ`rre no galt me`det åsså nå kanskje? hæ? Hæ? HÆ?  :jolie:

Skrevet

Ja....? :klo: Æ`rre no galt me`det åsså nå kanskje? hæ? Hæ? HÆ?   :jolie:

Nope! :ler: Ikke om den er barbert i hvert fall! :bolledeig:  (I følge KG altså) 

• Liker 1
Skrevet

Wut?!?  :sjokkert:  ...jeg holdt på å synke inn i forberedende sovetilstand, men nå satte du en MUSikalsk stopper for det ja. 

Går det an å ha en nakenmus som kjæledyr? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jada, mange som har det skjønner du.  :fnise:

:natti:  :goodbye:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...