Frk.K Skrevet 28. juni 2015 #16501 Skrevet 28. juni 2015 Gratulerer med ny baby, Aldri Ja er greit å kunne levere de fra seg når de trasser seg å slippe hovedomsorgen. Kjekt at dere også har kost dere i ullared og danmark! Klokka er sent på natten å jeg burde sove men jeg må liksom bare klø meg ferdig på myggstikkene 1
Gjest LightBulb Skrevet 28. juni 2015 #16502 Skrevet 28. juni 2015 (endret) *setter meg ned å venter på at noen skal fortelle noe gøy* Edit: jeg var visst ikke alene her. God natt, Frk.K Endret 28. juni 2015 av LightBulb 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni 2015 #16503 Skrevet 29. juni 2015 Tror at alle har vært veldig opptatt i dag. 1
Gjest Jacklost Skrevet 29. juni 2015 #16504 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Jeg har vært å kjøpt meg en dorullstang (Som overraskendes nok kult kan bøyes slik den kan bruker som vanlig dorull holder med ) Og noen hårsamlere til dusj sluken min :D Endret 2. juli 2015 av Winza 2
Mynona Skrevet 29. juni 2015 #16505 Skrevet 29. juni 2015 Så stille alle er Meg selv inkludert. Jeg har vært ute å kjøpt meg litt solkrem, for jeg satser på at værmeldingen skal holde. Også har jeg kjøpt meg cookie og sjokoladecroissant! 1
FruN Skrevet 29. juni 2015 #16506 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har vært på jobb, sovet etter jobben og vært en tur i byen 1
Mynona Skrevet 29. juni 2015 #16510 Skrevet 29. juni 2015 Nå er jeg mett!! Etter en stor cookie og en croissant! Jeg trodde det var tirsdag i dag Men men men.... 1
Aldrisur Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #16512 Skrevet 29. juni 2015 God helg alle! https://www.youtube.com/watch?v=1oHWvFrpocY&list=LLJtAJ2R4bZRn1BEYtskzAQQ&index=1 Der var en skikkelig kul baby! Kill Billy-Baby. John Lennon her! Det er så stille her om nettene.. Hvor er dere? Jeg sover også, dessverre! Nå er vi endelig hjemme igjen! Borte bra, men hjemme best. Uten tvil! Dog, veldig fin ferie! Nå er det masse utpakking og rydding som venter. Har flyttet ungene inn på samme rom, så etter hvert skal soverommet vårt organiseres litt også, tror faktisk jeg kan få plass til pc'en min der inne, eller et hobbybord. Tror faktisk jeg har mest lyst på et hobbybord, så ikke soverommet også blir jobberom. Og så får vi middag hos svigermor i dag, hurra! God søndag Endelig soverom for seg selv. <----kjeks. Gratulerer med ny baby, Aldri Ja er greit å kunne levere de fra seg når de trasser seg å slippe hovedomsorgen. Kjekt at dere også har kost dere i ullared og danmark! Klokka er sent på natten å jeg burde sove men jeg må liksom bare klø meg ferdig på myggstikkene Hjertelig takk Frk.K! Har du ikke noe T-isk salve du kan smøre på de baskade myggstikkene? Her er det ikke mygg, men hu' kommer nok snart for nå blir det varmt her. *setter meg ned å venter på at noen skal fortelle noe gøy* Edit: jeg var visst ikke alene her. God natt, Frk.K Oj, du fikk visst vente en laaaaang stund Light. Jeg har vært å kjøpt meg en dorullstang (Som overraskendes nok kult kan bøyes slik den kan bruker som vanlig dorull holder med. Og noen hårsamlere til dusj sluken min :D Grattis med ny dorullstang og hårsamlere! Så stille alle er. Meg selv inkludert. Jeg har vært ute å kjøpt meg litt solkrem, for jeg satser på at værmeldingen skal holde. Også har jeg kjøpt meg cookie og sjokoladecroissant! Høres fornuftig ut å gå til innkjøp av solkrem nå My. Og cookie og sjokoladecroissant også selvfølgelig. Jeg har vært på jobb, sovet etter jobben og vært en tur i byen Jøss, tenkte jeg nå - er klokka så mange da? Trodde den var noe med sju eller noe jeg. Tida går jammen fort. Jobb, frisøren, sofaen... Velkommen hjem fra ferie Roady! Har lest i boka di, og fulgt med på hvordan du har hatt det. ---------------------- Jeg har vært helt utslitt etter den ferieturen jeg. Begynte ikke å virke ordentlig før i dag liksom. Har hatt gangsperre, lyskestrekk og hoftedysplasi etter all gåingen, men nå begynner alt å falle tilbake på plass igjen. I dag har jeg plantet en ny rose i hagen min, klippet gress, spylt og barbert hekken, (Hekken i hagen altså) Og så lengtet jeg såååå grusomt etter fargene og fargebøkene mine, så jeg har jobbet fælt med å fargelegge de siste dagene. Så nå har jeg (nesten) fått senebetennelse i armen også. Veldig koselig å komme inn her og se at ballongen "står til liv". 2
Aldrisur Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #16513 Skrevet 29. juni 2015 269 kr hos han Clas Så flotte fargeblyanter Vex! De kommer du til å få mye glede av! 1
Severus Skrevet 29. juni 2015 #16514 Skrevet 29. juni 2015 Så flotte fargeblyanter Vex! De kommer du til å få mye glede av! Det er disse som kan blandes i vann 1
Mynona Skrevet 29. juni 2015 #16515 Skrevet 29. juni 2015 Sånn storshopping er ikke sunt for kroppen altså!!
Aldrisur Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #16516 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Det er disse som kan blandes i vann Jepp, det er det som er så herlig, man har så mange muligheter med sånn akvarellblyanter. Helt topp! Sånn storshopping er ikke sunt for kroppen altså!! Jaaaaa, og ikke glem at vi hadde en uke i legolang + to dager i København fra før av! Jeg har aldri trasket å gått så mye i hele mitt liv - tror jeg. Endret 29. juni 2015 av Aldrisur 1
Severus Skrevet 29. juni 2015 #16517 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Da er det bare å hente duftelys Endret 29. juni 2015 av Vex 4
Gjest Tekola Skrevet 29. juni 2015 #16518 Skrevet 29. juni 2015 Det er disse som kan blandes i vann Hvordan synes du de er å farge med? Nå skal jeg straks bytte på sengen (på trass, siden jeg nå kan gjøre det etter at Minsten har lagt seg og så ta meg en dusj, elsker å legge meg i rent sengetøy
Severus Skrevet 29. juni 2015 #16519 Skrevet 29. juni 2015 Hvordan synes du de er å farge med? Nå skal jeg straks bytte på sengen (på trass, siden jeg nå kan gjøre det etter at Minsten har lagt seg og så ta meg en dusj, elsker å legge meg i rent sengetøy Du kan se på fuglen på bildet jeg la opp ovenfor, tørr er de også vakre 1
Gjest Nosoul Skrevet 29. juni 2015 #16520 Skrevet 29. juni 2015 Kjøretime - sosialisering på cafe - harryhandel - hjem = Sliten Nosoul! Morgendagen = Ny harrytur! Freddan og lørdan er det duket for feeestival Håper dere har hatt en finfin dag 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå