Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tumblr_nqie5zhKFe1sks8qho1_1280.jpg

Jeg blir litt sånn glad-hippy-happy av å se på den fine tegningen din, Vex! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Ha-ha, ja du er sørvisminded i kveld Hoppe. 

Kjempebra!  :bolledeig: Har du vært her tidligere?

• Liker 2
Skrevet

Graaaaaaaatulerer med familieforøkelsen Aldri! :hoppe:  :roser:

• Liker 1
Skrevet

Graaaaaaaatulerer med familieforøkelsen Aldri! :hoppe:  :roser:

Tuuuuuusen takk Rumle!  :helen:

Er det ikke fantastisk?  :bolledeig:

• Liker 2
Skrevet

Jooooooo blir vel ikke bedre enn det?! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Tenker du gleder deg stort til å reise hjem nå!  :hjerte:

Skrevet

Jooooooo blir vel ikke bedre enn det?! :hoppendeglad:

Nei, det er sant. 

Jeg slipper å gå gravid, slipper å føde, slipper amming og hovedansvar. Kan bare snuse og lukte og kose meg med den lille babyen. Og når han blir større kan jeg passe ham og storkose meg et døgn eller to, og så reiser han hjem til mammaen og pappaen sin igjen.

Rene luksusen!  

Jeg gleder meg veldig til å komme hjem, ikke minst til å møte storesøster på 5 og et halvt igjen også.  :rodmer:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har du vært her tidligere?

Har nok det for veldig lenge siden, men jeg husker det som utrolig billig. :)

Orker ikke styret, køene og menneskemylderet. Trenger ikke så mye klær og ting heller nå.

Det blir liksom litt langt å reise for å kjøpe seg fem par nye sokker. ;)

---

p.s. gratulerer med forøkelsen fra meg også. :klem:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er sant. 

Jeg slipper å gå gravid, slipper å føde, slipper amming og hovedansvar. Kan bare snuse og lukte og kose meg med den lille babyen. Og når han blir større kan jeg passe ham og storkose meg et døgn eller to, og så reiser han hjem til mammaen og pappaen sin igjen.

Rene luksusen!  

Jeg gleder meg veldig til å komme hjem, ikke minst til å møte storesøster på 5 og et halvt igjen også.  :rodmer:

:strix:

• Liker 1
Skrevet

Har nok det for veldig lenge siden, men jeg husker det som utrolig billig. :)

Orker ikke styret, køene og menneskemylderet. Trenger ikke så mye klær og ting heller nå.

Det blir liksom litt langt å reise for å kjøpe seg fem par nye sokker. ;)

---

p.s. gratulerer med forøkelsen fra meg også. :klem:

Akkurat det med køer er altså helt pyyyton Hoppe! Så det forstår jeg godt. 

Det har ikke vært så ille disse dagene vi har vært her, og vi har vært veldig innstilt på å ike irritere oss over mennesker og køer, allikevel (dåne) så holdrt det hardt å stå å vente i kassakøen på en pedantisk fyr som hadde handlet ørtogfjørti klær, der han omstendelig tok av kleshengerne og ordnet "alt i alfabetisk rekkefølge"før han la det på disken. :daane:

Han hadde handlet for over 15. 000 kroner - og da har du kjøpt mye altså! For ja, det er veldig billig her. Nesten ikke et plagg til over 150 kroner! 

• Liker 3
Skrevet

:hoho: typisk at dere korett bak ham da

• Liker 1
Skrevet

Ja - helt typisk!  :fnise:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Så nettopp på nyhetene en dame på 83 år som jobber som hjelpepleier. Hun er så vanvittig heldig som har helsen sin i behold i den aldern der altså. Hun gikk jo rundt som en hvilken som helst 40 åring. Min bestefar her 88 (tror jeg) og sitter nå i rullestol og kroppen blir mer og mer skranten, og er helt avhengig av hjemmesykepleien for alt mulig, men han har hodet og psyken i behold. Skulle så ønske han hadde det fysiske også. Men han sier han har det fint da. Og koser seg hver dag. Så da får man vel stole på det. 

Det var det der som jeg ble ferdig i praksis for 2 uker siden også :jepp:

Hun har jobbet der siden dagen det ble bygget ferdig og åpnet på 60-70 tallet!

Og hun er på alder med, og faktisk eldre enn noen, av de superduperultra demente beboerne

som bor der!! Det eneste er at hun ikke får ha medisinansvar eller dele dem ut lenger, pga alderen, men det synes jeg er bare greit! Har tross alt hørt og lest om flere om VIL fortsette å jobb, men får ikke lov...Kun pga alderen! ..Synes det er kjemperart at pensjonistalderen ikke har økt! ( ihvertfall burde den ha blitt en god del mer fleksibel!

Tihihi, hun var skikkelig hip og kul også synes jeg  :laugh:

Hun bor 5-10 min å gå fra meg, så hun ba meg komme opp

på... ikke et glass nei, men en kartong vin en kveld før jeg sluttet :hoho:

(hun tøyset litt med karongen da, men det skjønte dere veL)

Endret av Noz
  • Liker 3
Skrevet

Han sitter nok akkurat og snakker på et "herreklærforum for spesielt interesserte" om det sukkende/øyenbrynshevende paret han kom foran da han handlet et årsforbruk til seg selv i køen i dag. :skratte:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han sitter nok akkurat og snakker på et "herreklærforum for spesielt interesserte" om det sukkende/øyenbrynshevende paret han kom foran da han handlet et årsforbruk til seg selv i køen i dag. :skratte:

Ikke usannsynlig! :hoho: Spesielt ikke siden de begge var helt runde- smilende og gule :fnise:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

:fnise: Ja, dere har nok helt rett. 

Vi var altså hyggelige mot ham. Han hadde nemlig ikke dekning på kontoen når han skulle betale, men siden vi hadde bestemt oss for å være tålmodige, smilte vi så oppmuntrende vi kunne til ham, så at han ikke skulle føle seg brydd.  :ler:

• Liker 3
Skrevet

Du må kjøpe Fam sin bok

• Liker 1
Skrevet

Du må kjøpe Fam sin bok

Det MÅ jeg Vex.  :Nikke:

Endelig hjemme på ordentlig.  :daane:

Vi kom hjem ved syttentiden, kastet alt vi hadde inn i stua og kjørte tilbake sammen veien vi kom fra for å hilse på den nybakte storesøsteren og lillebabyen.

Åååå snuppen, han er liten altså. :hjerter_rundt: At det går an å være så liten og allikevel så perfekt lagd. Jeg slutter aldri å undres over det der. 

Nå skal første vaskemaskinen kjøres i gang. og så er det endelig gudskjelovkvelden. :strix:

:smilyblomst: God helg og fin fredagskveld til dere alle. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...