Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16421 Skrevet 24. juni 2015 Ja, jeg jobber ut hele prosessen Så bra! Jeg ble så glad når du skrev at du hadde fått jobben. Midt i prick som man sier her i Sverige! 1
Gjest Nosoul Skrevet 24. juni 2015 #16422 Skrevet 24. juni 2015 Har gomlet alt for mye peanøtter og hører på "Mumford & sons, Live from red rocks". Håper John blund vil ha en date med meg snart 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16423 Skrevet 24. juni 2015 Har gomlet alt for mye peanøtter og hører på "Mumford & sons, Live from red rocks". Håper John blund vil ha en date med meg snart Mmmm, gumler peanøtter jeg også... og kjenner at Mr. Blund kaller i det fjerne... Her sitter vi ved hver vår PC og sier ikke et ord til hverandre. Slitne. 2
Mynona Skrevet 24. juni 2015 #16424 Skrevet 24. juni 2015 Hvorfor peanøtter og ikke peanøtter? Jeg har hatt en nydelig middag nå - makaroni med smør, salt og pepper. Og litt ketchup på den siste resten Var litt tomt i kjøleskapet her.
Gjest Nosoul Skrevet 24. juni 2015 #16425 Skrevet 24. juni 2015 Mmmm, gumler peanøtter jeg også... og kjenner at Mr. Blund kaller i det fjerne... Her sitter vi ved hver vår PC og sier ikke et ord til hverandre. Slitne. Det var farlig godt med peanøtter i dag gitt Hihi - sånn skal det være av og til! Koble av og bare gjøre sitt! Oppdaget nettopp at Kicks kjører 15% ferierabatt.. Så skal i alle fall vindusshoppe litt
Gjest Nosoul Skrevet 24. juni 2015 #16426 Skrevet 24. juni 2015 Hvorfor peanøtter og ikke peanøtter? Jeg har hatt en nydelig middag nå - makaroni med smør, salt og pepper. Og litt ketchup på den siste resten Var litt tomt i kjøleskapet her. For det er min verste fiende Egentlig fyfy når jeg prøver så godt jeg kan å gå bittelitt ned i vekt, men så hender det jeg ikke klarer å motstå di jækla peanøttene
Mynona Skrevet 24. juni 2015 #16427 Skrevet 24. juni 2015 Men hva skal du ned i vekt for da? Du er jo superfin. Kos deg med peanøtter du. 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16428 Skrevet 24. juni 2015 Hvorfor peanøtter og ikke peanøtter? Jeg har hatt en nydelig middag nå - makaroni med smør, salt og pepper. Og litt ketchup på den siste resten Var litt tomt i kjøleskapet her. Hva er forskjellen på peanøtter og peanøtter da? Mmm, høres ut som en god middag My. Det var farlig godt med peanøtter i dag gitt Hihi - sånn skal det være av og til! Koble av og bare gjøre sitt! Oppdaget nettopp at Kicks kjører 15% ferierabatt.. Så skal i alle fall vindusshoppe litt Får komme meg hjem litt fort skjønner jeg, har gavekort på Kicks som må brukes opp. 1
Gjest LightBulb Skrevet 24. juni 2015 #16429 Skrevet 24. juni 2015 Så bra! Jeg ble så glad når du skrev at du hadde fått jobben. Midt i prick som man sier her i Sverige! 1
Mynona Skrevet 24. juni 2015 #16430 Skrevet 24. juni 2015 Hva er forskjellen på peanøtter og peanøtter da? Mmm, høres ut som en god middag My. Får komme meg hjem litt fort skjønner jeg, har gavekort på Kicks som må brukes opp. Det var det jeg lurte på og. Siden det var skrevet med fet skrift
Gjest Nosoul Skrevet 24. juni 2015 #16431 Skrevet 24. juni 2015 Men hva skal du ned i vekt for da? Du er jo superfin. Kos deg med peanøtter du. Helsa først og fremst! Er kneoperert,og merker at 5-10 kg ned hadde ikke gjort noe. Men, jeg skal KOSE meg ned i vekt! Skyndte meg langsomt Men, tusen takk My!
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16432 Skrevet 24. juni 2015 Det var det jeg lurte på og. Siden det var skrevet med fet skrift Å ja. Jeg skjønner ingenting jeg. 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2015 #16433 Skrevet 24. juni 2015 Aldri: ang garn mente jeg bare prisen på sånn ca alt garn. Hva det billigste lå på og hva det dyreste var, så du har gjort alt helt rett. Nå mangler det bare at du får hilse på en eller helst to av de to tv-kameratene... Hvis du ser et tv-team så løøper du dit og insisterer på å få sende en hilsen hjem til oss. Du kan synge "jeg vil ha en blå ballong" på direkten så vi vet at det er deg. Ok? BRA! 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16434 Skrevet 24. juni 2015 Aldri: ang garn mente jeg bare prisen på sånn ca alt garn. Hva det billigste lå på og hva det dyreste var, så du har gjort alt helt rett. Nå mangler det bare at du får hilse på en eller helst to av de to tv-kameratene... Hvis du ser et tv-team så løøper du dit og insisterer på å få sende en hilsen hjem til oss. Du kan synge "jeg vil ha en blå ballong" på direkten så vi vet at det er deg. Ok? BRA! Okei bra! Alt er billigere her enn det som er vanlig pris, så det skal dem ha! Gjett om jeg så etter de to filurene i dag! Får lete mer i morgen. Så ikke no' TV-team heller, men de menneskene jeg så lignet veldig på de som er med i serien. Tror jeg lignet litt selv der jeg gikk jeg. 2
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16436 Skrevet 24. juni 2015 Gratulerer med familieforøkelse Aldri! Tusen hjertlig takk Mr. Hog. Og tenk, jeg har kun gjort en bittebittebitteliten innsats, og allikevel blir premien så stor. 2
Severus Skrevet 24. juni 2015 #16437 Skrevet 24. juni 2015 Sa noen Statens Vegvesen direkte oversatt? 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2015 #16438 Skrevet 24. juni 2015 Tror jeg lignet litt selv der jeg gikk jeg. Åjasså? Gikk du innimellom stativene og ropte på Gemalen som hadde gått bort sej og småbannet for deg selv kanskje? 2
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16439 Skrevet 24. juni 2015 Åjasså? Gikk du innimellom stativene og ropte på Gemalen som hadde gått bort sej og småbannet for deg selv kanskje? Ha-ha jaaaa! Og husker du hun som gikk og prompet gjennom reolene? Det var ikke meg - for å si det sånn! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå