Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16403 Skrevet 24. juni 2015 Lenge siden jeg har vært her, hvordan har dere alle sammen det? Så koselig å se deg her inne igjen Winza. Må poste 2 innlegg fra mobilen. Fant masse keramikk luftballonger! De var altså sååå fine My! Det var nesten så jeg kjøpte en altså! Men har ikke noe sted å ha den. Du kunne bare sendt de videre til meg da vettø! Fantastisk I dag drar vi til Trondheim, gleder meg til å komme "hjem" igjen, selv om det bare er for en kort stund! Vasket håret i går kveld, brønnvann fra dyyyypt under bakken og 10 grader ute, jeg var nummen i hodebunnen i nesten en time Skal vedde for at håret ditt ble både rent og skinnende av den vasken der. Minner meg om når vi reiste nedover på sommerferie før "hytta" ble pusset opp. Huset er bygget sent på 1800-tallet og hadde ikke innlagt vann, kun en slange som var koblet på vannet på naboøya og gikk igjennom sjøen og dermed hadde samme temp som sjøen (ca13-15 grader om sommeren) heldigvis hadde landhandleren turistdusj der du puttet 5kr på en automat og måtte putte på ny hvert 5minutt. så vi slapp heldigvis å dusje i det vannet annet enn når vi hadde bada i sjøen, da ble vi spylt etterpå. Det var tider det... Gode sommerminner blir det av sånne opplevelser. Herrlige dyreselfies, hog! Det der hadde jeg aldri ventet fra deg, Aldri. Nå ble jeg litt satt ut altså. Jeg må se å få meg frokost så jeg kommer i vater. Du asså! Her leste jeg kjapt "edle deler". Jeg er tydeligvis ennå ikke helt i vater nei. Neida, ingen er nappet, men alle som svarte på noe i håndarbeidsavdelingen her før, har automatisk blitt overført til det nye stedet. Hvordan kan de bare gjøre sånn da? Jeg har heldigvis aldri svart på noe der - tror jeg... ------------------------------------ Og hei til alle sammen! Dagen i går var helt utrolig fantastisk. Selv om København er familiens andre hjemby, gjorde vi alt det som turister (nesten alt da) gjør i København. Seilte på kanalene, spiste iskrem på Vaffelhuset, spiste frokost i Nyhavn og braste rundt med berg-og dalbaner og spiste burger på Tivoli og selve sankthanskvelden ble feiret med levende musikk, varm cafe latte og kald pils på Amager Strand. Tidlig morgengry dro gubbeskinnet og jeg alene videre til Sverige og Ullared. Vi har leid en koselig liten *stuga* hvor vi har installert oss med brød, ost, skinke og rødvin. Men dere - det er alldeles sykt her altså. Så masse mennesker, så mange butikker også utenom selve Gekås-varehuset, jeg er helt matt. Vi har allerede rukket å kjøpe masse klær til alle tre barna! Alle tre ja nemlig. I går, på selveste sankthansaften ble bittelille-gutten født. Vi har fått dusinvis av bilder tilsendt på mms, og til og med fått høre hvordan han låter. Og hjertet mitt (vårt) har smeltet ennå en gang. Hoppe: Du spurte hva garnet koster på Ullared. Jeg kikket såvidt bortom der i dag og må bare si at jeg ble veldig forvirra. Garnet kostet alt fra 10 til 45 kroner pr. bunt, så jeg tror du må være mer spesifikk på hva slags garn du er interessert i. Jeg kan se på det i morgen, hvis du svarer meg i kveld. Jeg har kjøpt meg tre par sko - sko jeg ønsket meg, og de lå ca. halv pris under det jeg får de for hjemme. ALT er billig her - og det er slettes ikke noe dritt, men ordentlige ting. Finnes sikkert masse dritt også, men det er jo ikke interessant. 2
Gjest Nosoul Skrevet 24. juni 2015 #16404 Skrevet 24. juni 2015 Høres ut som du har det helt herlig Aldri!! København er en by jeg virkelig vurderer å få besøkt en eller annen gang! Og gratulerer så mye med den bittebitte lille, det er så koselig med små mennesker Kos dere videre på Ullared, sammen med alle menneskene der. 1
Gjest Inggolf Skrevet 24. juni 2015 #16405 Skrevet 24. juni 2015 Gratulerer aldri!!! er bare en sniktur innom, men måtte ta meg tid til å lese oppdateringer gratulere deg! Håper å høre mer om ullared og bebis! 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16406 Skrevet 24. juni 2015 Høres ut som du har det helt herlig Aldri!! København er en by jeg virkelig vurderer å få besøkt en eller annen gang! Og gratulerer så mye med den bittebitte lille, det er så koselig med små mennesker Kos dere videre på Ullared, sammen med alle menneskene der. Takk søta! Håper du har det bra altså!!?? Gratulerer aldri!!! er bare en sniktur innom, men måtte ta meg tid til å lese oppdateringer gratulere deg! Håper å høre mer om ullared og bebis! Jaaaaaa, takk Noz! Det kommer mer etter hvert.
Mynona Skrevet 24. juni 2015 #16407 Skrevet 24. juni 2015 Fader altså!! Nå hadde jeg skrevet masse og gratulert og greier, så bare gidder ikke KG!! Men hvertfall: Gratulerer så mye med den lille gutten <- den er ny eller??
Gjest Nosoul Skrevet 24. juni 2015 #16408 Skrevet 24. juni 2015 Takk søta! Håper du har det bra altså!!?? Jeg skal egentlig ikke klage, hatt noen herlige turer og vært mye sosial med venner! Men den sjelløse kommer nok alltid til å ha et berg- og dalbane liv
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16409 Skrevet 24. juni 2015 Fader altså!! Nå hadde jeg skrevet masse og gratulert og greier, så bare gidder ikke KG!! Men hvertfall: Gratulerer så mye med den lille gutten <- den er ny eller?? KG er en bæsj noen ganger! Men tusen takk My - og ja, den var ny! 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16410 Skrevet 24. juni 2015 Jeg skal egentlig ikke klage, hatt noen herlige turer og vært mye sosial med venner! Men den sjelløse kommer nok alltid til å ha et berg- og dalbane liv Så bra Nosoul. Berg- og dalbaneliv er helt normalt spør du meg. Får du tid til å fargelegge innimellom da? 1
Gjest Nosoul Skrevet 24. juni 2015 #16411 Skrevet 24. juni 2015 Så bra Nosoul. Berg- og dalbaneliv er helt normalt spør du meg. Får du tid til å fargelegge innimellom da? Hihi, ja det er vel sånn livet er ment å være Ja, det hender jeg "svir" av noen timer rundt kjøkkenbordet med nesa rettet ned i den boka! Avslappende 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16412 Skrevet 24. juni 2015 Hihi, ja det er vel sånn livet er ment å være Ja, det hender jeg "svir" av noen timer rundt kjøkkenbordet med nesa rettet ned i den boka! Avslappende Høres bra ut. Jeg hadde så sterke fargeabstinenser nå at de var helt umulig å gå forbi Panduro-Outleten som ligger her. Kjøpte meg noen nye farger og et par fargebøker! 2
Mynona Skrevet 24. juni 2015 #16413 Skrevet 24. juni 2015 Nå er Ullared på TV! Også er du der samtiig! 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16414 Skrevet 24. juni 2015 Nå er Ullared på TV! Også er du der samtiig! 1
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16416 Skrevet 24. juni 2015 Gratulerer med en ny, bitteliten venn! Tusen tusen takk FruN! Han er sååå søøøt altså. Bitteliten og helt perfekt! Og om jeg skal si det selv - han var så kjempekjekk ut ikledd det himmelblå Mor Signe-teppet. 2
Mynona Skrevet 24. juni 2015 #16417 Skrevet 24. juni 2015 Jeg går ut fra at den bittelille nye mannen ikke var med til Danmark som hybelboer? Men var igjen hjemme sammen med verten sin?
Gjest LightBulb Skrevet 24. juni 2015 #16418 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Å avvikle en butikk er ikke bare bare Gratulerer med den bittelille vennen! Endret 24. juni 2015 av LightBulb
Aldrisur Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #16419 Skrevet 24. juni 2015 Jeg går ut fra at den bittelille nye mannen ikke var med til Danmark som hybelboer? Men var igjen hjemme sammen med verten sin? Han var hos verten sin ja. Å avvikle en butikk er ikke bare bare Nei, det kan jeg bare forestille meg Light. Hjelper du til? 1
Gjest LightBulb Skrevet 24. juni 2015 #16420 Skrevet 24. juni 2015 Han var hos verten sin ja. Nei, det kan jeg bare forestille meg Light. Hjelper du til? Ja, jeg jobber ut hele prosessen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå