Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Mmmhm, de var fine My!! Hva fikk du kjøpt deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse klær og et par sandaler. Noen bilder av gatekunst, selfiestang ( :fnise: )

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

selfistang?? ...virkelig? :hakeslepp:  ........Naaaaaai :bond:

:lol:

• Liker 2
Skrevet

Haha.. Det var veldig pinlig og vi var dødsflaue når vi tok den frem. Hatt mye moro med flauheten. :ler:

Men veldig praktisk da faktisk :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Veldig fristende å påpeke selfiestangen til My, men skal nøye meg med å ønske alle en fin kveld! :ler:

:kaffekopp:

• Liker 1
Skrevet

Selfiestang? But why!?! :ler: haha! Så lenge dere hadde det gøy så :P

Jeg er elendig til å ta bilder av pene ting eller generelt å ta med meg mobil. Er så redd noen stjeler an :P

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet (endret)

Det burde være forbud mot å ta med seg bøker inn på soverommet...

Edit: og jeg har lyst på kake. Om noen lurte.. :lol:

Endret av LightBulb
  • Liker 1
Skrevet

Det burde være forbudt å drive med skikkelig bråkete maskiner kl 7.30 også! Hva i all verden er det som skjer utenfor her?!?!

Dere burde prøve en selfiestang altså :ler:

• Liker 1
Skrevet

Selfies altså... Jeg googlet "animal selfies" og ble sittende å se på bilder i ett kvarter nå.

Noen utdrag, mulig jeg har hatt enkelte her inne i bakhodet :ler:

animal-selfies-11-990x500.jpg

video-undefined-1CC9479B00000578-623_636

giraffe-selfie.jpg

HT_animal_selfies_13_jtm_140515_1x1_1600

lady.jpg

Håper alle får en fin dag :kaffekopp:

• Liker 3
Gjest Tekola
Skrevet

Fantastisk :ler:

I dag drar vi til Trondheim, gleder meg til å komme "hjem" igjen, selv om det bare er for en kort stund!

Vasket håret i går kveld, brønnvann fra dyyyypt under bakken og 10 grader ute, jeg var nummen i hodebunnen i nesten en time :ler:

Gjest LightBulb
Skrevet

I dag drar vi til Trondheim, gleder meg til å komme "hjem" igjen, selv om det bare er for en kort stund!

Vasket håret i går kveld, brønnvann fra dyyyypt under bakken og 10 grader ute, jeg var nummen i hodebunnen i nesten en time :ler:

:fryser:

Minner meg om når vi reiste nedover på sommerferie før "hytta" ble pusset opp. Huset er bygget sent på 1800-tallet og hadde ikke innlagt vann, kun en slange som var koblet på vannet på naboøya og gikk igjennom sjøen og dermed hadde samme temp som sjøen (ca13-15 grader om sommeren) :fryser: heldigvis hadde landhandleren turistdusj der du puttet 5kr på en automat og måtte putte på ny hvert 5minutt. så vi slapp heldigvis å dusje i det vannet annet enn når vi hadde bada i sjøen, da ble vi spylt etterpå. Det var tider det... :lol:

• Liker 1
Skrevet

Herrlige dyreselfies, hog! :fnise:

Den beveren din er helt nydelig Rumle!   

Det der hadde jeg aldri ventet fra deg, Aldri. :sjokkert:  Nå ble jeg litt satt ut altså.

Jeg må se å få meg frokost så jeg kommer i vater.

:fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Lurer på hva som skjer på Aldriferien i dag? :)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Hehee, skjønner hva du mener..De første gangene jeg badet i år, så var det ikke mange gradene over 10, og enda så har det ikke kommet seg over 15 grader! Temperaturen satt et lite støkk i meg og :ler:

God tur :reise:

Er det  vennebesøk som står på agendaen?

Skrevet (endret)

:laugh: av en eller annen grunn var jeg helt sikker på at dere var reist til Frankrike! Såååå jeg *åtte lese dette noen ganger før jeg forstod at det slettes ikke var der dere skulle! :ler:

Tror jeg har trodd at :tronderbart: betydde

images15.jpg *eeeen du *ente kanskje? Tronderbataljon__200x232.jpg  :ler:

Herrlige dyreselfies, hog! :fnise:

Det der hadde jeg aldri ventet fra deg, Aldri. :sjokkert:  Nå ble jeg litt satt ut altså.

Jeg må se å få meg frokost så jeg kommer i vater.

:fnise:

:hoho: ja**en hoppe da!  :rolleyes:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet (endret)

P.s.

Nå har jeg oppdaget at håndarbeidsforumet som var her og som har blitt flyttet til nytt sted utenom KG (tusenideer.no), har tatt med seg massevis av medlemmer herfra....sånn uten videre. Man skal da melde seg inn på nytt sted og være interessert i å være medlem på et håndarbeidsforum så vidt meg bekjent. Kan ikke bare flyttes over på det viset.

Humm...... :klo: *dere er medlemmer der alle som en*

Hva? :klo: har håndarbeidsforu*et kidnappet *edle**er *ener du?!!! :ninja:

*Tar en rask opptelling i rekkene*

Endret av Rumle
Skrevet

Hva? :klo: har håndarbeidsforu*et kidnappet *edle**er *ener du?!!! :ninja:

Her leste jeg kjapt "edle deler". Jeg er tydeligvis ennå ikke helt i vater nei.

Neida, ingen er nappet, men alle som svarte på noe i håndarbeidsavdelingen her før, har automatisk blitt overført til det nye stedet.  :)

• Liker 1
Skrevet

Her leste jeg kjapt "edle deler". Jeg er tydeligvis ennå ikke helt i vater nei.

Neida, ingen er nappet, men alle som svarte på noe i håndarbeidsavdelingen her før, har automatisk blitt overført til det nye stedet.  :)

Sååååååååå *ed andre ord sier du at *an skal passe seg godt for hvor *an svarer  .. for før *an vet ordet av det kan noen ha nappet ens edle deler? :sjokkert: 

• Liker 1
Skrevet

Ehh...dette kan visst utarte seg, og jeg foreslår at vi alle løfter blikket opp og samtaler om ting i øyehøyde fra nå av.

• Liker 1
Skrevet

Ehh...dette kan visst utarte seg, og jeg foreslår at vi alle løfter blikket opp og samtaler om ting i øyehøyde fra nå av.

Det var du so* begynte! :opplyser:

:laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...