Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Koser meg glugg med late dager på strand / ved basseng, god stemning og strålende vær :sol:

:strix:

Og gratulerer med jobb til Light og salg til FruN! :hoppe:

Endret av Roadrunner
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 21 grader i dag! :hoppendeglad:

WWR7gzB.gif

• Liker 3
Skrevet

Koser meg glugg med late dager på strand / ved basseng, god stemning og strålende vær :sol:

Herlig! :jepp:

Skrevet

Gratulere Light :blomst: og gratulere FruN! :blomst: Sååå fine nyheter å få her på sengekanten i København! 

Og jaaa Hoppe, du må ta deg en tur til Legoland! Masse rart å se på og masse rart å hoppe på!  :laugh:

Vi ankom Kongens by ved to-tiden. Møtte en riktig god venn av oss og har gått gjennom Kristiania og rundt omkring på Amager, spist middag på Italiensk restaurant og nå har jeg inntatt horisontalen på gjestgiveri-rommet vi har leid for to døgn.

Et merkelig sted med kun én pinnestol å sitte på, en dobbeltseng og et lite bad.  :lol: Bra at det kun er meg og gubbesinnet som skal bo her - de andre bor hos venner. 

Ha-ha, nå har dere rukket åskrive masse mens jeg tuklet meg til et par setninger.

Gratulere masse til deg også Noz! Så heeeerlig! Og godt å se at Roady koser seg i varmen.

Den beveren din er helt nydelig Rumle!   :hoppendeglad:

• Liker 3
Skrevet

---

Den beveren din er helt nydelig Rumle!   :hoppendeglad:

:laugh:

Høres ut so* du har hatt en fin dag - du får kose deg videre på ditt spartanske ro* :ler:

• Liker 1
Skrevet

:laugh:

Høres ut so* du har hatt en fin dag - du får kose deg videre på ditt spartanske ro* :ler:

Har du gått tom for M-er Rumle?  :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Har du gått tom for M-er Rumle?  :fnise:

Jaaaaa! :bond: 

Takk og pris at det ikke er so**er og endelig var*e so**erkvelder og *assevis av so**erblo*ster - lekre so**erfugler og irriterende *yggbitt jeg vil fortelle o*!!!  :laugh:

:klovn:

• Liker 1
Skrevet

Så deilig FruN!!! Ble det noe budkrig?

Nei, det ble ikke det. Men første (og eneste) budet var til prisantydning, så er fornøyd med det :)

Og gratulerer med jobb til Light og salg til FruN! :hoppe:

Gratulere Light :blomst: og gratulere FruN! :blomst: Sååå fine nyheter å få her på sengekanten i København! 

Taaaakk :blomst:

• Liker 1
Gjest LightBulb
Skrevet

Så bra Bulben!!! Gratulerer så mye! 

Det er noe ala det du jobbet som sist, eller erindrer jeg feil?

Håper dere har det fint i København, Aldri! ...Og alle 

andre ballongmennesker som er ute på oppdagelsesferd også såklart! :hoppendeglad:

1 mnd i dag til jeg reiser på ferie :redd:

Ja, det er vel akkurat samme jobben egentlig. Bare annen kjede, høyere stillingsprosent og bedre betalt :nigo:

Takk, alle sammen :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer til Bulben og FruN og Noz! :hoppendeglad:

og god bedring til dataen til Ru*le. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer til alle som gratuleres bør!

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Lenge siden jeg har vært her, hvordan har dere alle sammen det? :)

• Liker 1
Skrevet

Søte minionsputer:rodmer: gratulerer med salg, jobb og lykke til med eksamen som var.

Rumle: myggene har mer enn nok med meg de. Klør som om jeg er gal etter stikkene deres :D

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Gratulerer bulben! Virkelig velfortjent! :strix:

Vi nyter hytteferien, ungene lekte ute i regnet til de ble våte, og nå tegnes det med "La gå" (gjett hvilken film toåringen kaller det :ler:) i bakgrunnen. Jeg glemte fargeleggingsboka mi hjemme, så jeg er nesten fristet til å låne Veslas :fnise:

Gjest LightBulb
Skrevet

Gratulerer bulben! Virkelig velfortjent! :strix:

Vi nyter hytteferien, ungene lekte ute i regnet til de ble våte, og nå tegnes det med "La gå" (gjett hvilken film toåringen kaller det :ler:) i bakgrunnen. Jeg glemte fargeleggingsboka mi hjemme, så jeg er nesten fristet til å låne Veslas :fnise:

Takk, søte Tekola :klem:

Skrevet

Nå skal jeg straks spise middag, og så skal jeg vise dere hva jeg fant til fruAldri når jeg var i Praha!! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Må poste 2 innlegg fra mobilen.

Fant masse keramikk luftballonger!

• Liker 2
Skrevet

Se så mange!!

(Og selvfølgelig blir de sidelengs :snurt: dere får snu skjermen)

• Liker 2
Skrevet

Det var nesten så jeg kjøpte en altså!  Men har ikke noe sted å ha den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...