Gjest Inggolf Skrevet 20. juni 2015 #16341 Skrevet 20. juni 2015 Har dere fortsatt noen av de andre fuglene også, FruN? Tenker på deg i ny og ne Aldri, håper dere har det helt supert på tur! Det er viktig å ikke alltid være så forbanna tilgjengelig for alle og enhver hele tida, ikke misforstå, så la oss fortsette å holde ballongen oppe mens du hutrer og fryser der nede i Danmark 2
Hoppetaujenta Skrevet 20. juni 2015 #16343 Skrevet 20. juni 2015 (endret) I dag så jeg på "bonde søker fru" fra danmark. Det er helt tydelig at jeg ikke er stø på alle typer danske dialekter. Jeg lyttet og lyttet, men en del av mennene var umulige å forstå gitt.... Var faktisk sånn her. Endret 20. juni 2015 av Hoppetaujenta 2
hog Skrevet 21. juni 2015 #16345 Skrevet 21. juni 2015 ... Nommin - det er to søtinger det der. Håper du har det bra Hog? Skal du ha noe ferie snart da? Går bra, jeg bare svarer litt tregt Blir litt fri om ikke så lenge ja, skal bli godt å bare slappe av! 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2015 #16347 Skrevet 21. juni 2015 Skriver det her også så ingen går glipp av det: i dag er det den lengste dagen i året. Nyt den og la den vaaare leeenge. 1
Aldrisur Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #16348 Skrevet 21. juni 2015 Jaaaaa hallaluja Hoppe! Det har du helt rett i! Egentlig er jeg så fly for....., jeg hadde sitert dere alle, ønsket god tur til de som er på ferie, kommentert fuglen til FruN og ja, rett og slett sendt en hyggelig melding til dere alle. SÅ når jeg skal sende det faller det hele sammen og bli borte! Hadde lagret det (av erfaring fra tidligere fadeser), men fikk ikke sendt kopien. Sånt skjer visst med meg rett som det er. Siste dagen for oss i Jylland og sola skinner! Vi har vel fått med oss det aller meste av aktiviteter her nå, men badeland måtte vi droppe p.g.s gipsen til den lille mannen. Ikke lov å ha gips i badeland. Samme for meg, jeg er ikke så veldig glad i sånne klamme rom med klorlukt og masete unger som hopper "bomba". I går var det Star Wars-dag i Legoland, med opptog og det hele, til stor glede for 6-åringen og gubbeskinnet. I morgen tidlig reiser vi videre til København - det gleder jeg meg til. Se hvilke søtinger jeg vant i ballkasting! 3
Aldrisur Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #16350 Skrevet 21. juni 2015 Takk Rumle! Skal bli ok å gjøre noe annet nå, jeg ser legobrikker i søvne! 2
Rumle Skrevet 21. juni 2015 #16351 Skrevet 21. juni 2015 Takk Rumle! Skal bli ok å gjøre noe annet nå, jeg ser legobrikker i søvne! det kan jeg tro ja! 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2015 #16352 Skrevet 21. juni 2015 Åhh.....en gang bare MÅ jeg få kommet meg til Legoland. Jeg har nemlig ennå ikke vært der. God å ha noe å vente på. 1
Gjest Inggolf Skrevet 21. juni 2015 #16353 Skrevet 21. juni 2015 Ååååhh, aaarggghhh, du har det med å ha uflaks i blant når du har sitert mange, Aldri! Det skjer såklart ikke om man har sitert få innlegg... Jo, fler, jo høyere risiko! Mener å huske at jeg har lest alt du har skrevet her, men jeg kan ikke huske å ha fått med meg noe ang gips? Stakar vesle herremann! Hva er planene i København da? Jeg tørr påstå at det må være den byen i verden som er mest sannsynlig at (alle) nordmenn kommer tilbake (..og tilbake...og sannsynligvis tilbake) til igjen. Så heldig du er som vant minions`ene! Jeg elsker minions Grusomme meg er virkelig fine filmer! 2
FruN Skrevet 22. juni 2015 #16356 Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer Bulben! Vi har solgt leiligheten i dag 3
Gjest Inggolf Skrevet 22. juni 2015 #16358 Skrevet 22. juni 2015 Så bra Bulben!!! Gratulerer så mye! Det er noe ala det du jobbet som sist, eller erindrer jeg feil? Håper dere har det fint i København, Aldri! ...Og alle andre ballongmennesker som er ute på oppdagelsesferd også såklart! 1 mnd i dag til jeg reiser på ferie 1
Gjest Inggolf Skrevet 22. juni 2015 #16359 Skrevet 22. juni 2015 Så deilig FruN!!! Ble det noe budkrig?
Gjest Inggolf Skrevet 22. juni 2015 #16360 Skrevet 22. juni 2015 Og jeg har bestått legemiddelregningeksamen i dag 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå