Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Freeze it is!! 

Takk for det. Gleder meg. Blir godt å kose oss litt med spa, god mat, sikkert alt for masse trasking og masse nytt å se. 

Det høres helt herlig ut My.

Regner med at du får bedre vær enn vi har her.  :tommelsmil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NJaaa. det er ikke sikkert. Det er meldt regn. Men værmeldingen endrer seg flere ganger om dagen. så vi får se!

Skrevet

NJaaa. det er ikke sikkert. Det er meldt regn. Men værmeldingen endrer seg flere ganger om dagen. så vi får se!

Ja, været får en bare ta som det kommer. 

Kan opplyse om at to bikinier oppå hverandre ikke hjalp stort for å holde seg varm, så ta med deg en tykk genser!  :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Varmedress like godt først som sist! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

God tur, My!

Og så krysser jeg fingrene for finere vær på turen deres, Aldri :sol:

Skrevet

Ja, fremdeles god tur til alle dere som reiser eller skal reise i disse dager. :goodbye:

Skrevet

God tur, My!

Og så krysser jeg fingrene for finere vær på turen deres, Aldri :sol:

Takk for det Roadrunner!

Og så må du ha en kjempefin tur du også. Reiser du i morgen eller på lørdag? 

Gjest Inggolf
Skrevet

God tur ja, heldiggriser!

Er det den "faste" reisevenninnen din du skal med My? :fnise:

Har du fått kjøpt deg noen varmere kledor Aldri!?

• Liker 1
Skrevet

God tur ja, heldiggriser!

Er det den "faste" reisevenninnen din du skal med My? :fnise:

Har du fått kjøpt deg noen varmere kledor Aldri!?

Ha-ha, nei, jeg bruker det jeg har og pakker på meg lag på lag... :hoppe: ...og passer på å være i aktivitet!  :Knegg:

Gjest Inggolf
Skrevet

Ha-ha, nei, jeg bruker det jeg har og pakker på meg lag på lag... :hoppe: ...og passer på å være i aktivitet! :Knegg:

Høres fælt ut Aldri! :sad: Det er så vondt å fryse! Det har jeg sååå god erfaring med... Fryser så mye hver eneste dag! Ihvertfall 330 dager i året!

• Liker 1
Skrevet

Høres fælt ut Aldri! :sad: Det er så vondt å fryse! Det har jeg sååå god erfaring med... Fryser så mye hver eneste dag! Ihvertfall 330 dager i året!

Ja, å fryse er ikke godt Noz. Men jeg overdriver vel en smule her, jeg fryser ikke så veldig altså, kunne bare tenke meg at været hadde vært litt bedre nå vi først har ferie, men, men...

Huset vi bor i er stort og veldig godt og varmt, og vi tilpasser oss uteværet etter aktiviteter. Og når vi er utenfor huset og det kommer det en regnbyge med vind i kasta, så går vi inn i varmen, enten på kino, kafè, butikker eller annet.

Jeg har det veldig fint Noz. Håper alt er bra hos deg også.  :hug:

• Liker 1
Skrevet

Jeg fryser så og si aldri. Bruker minimalt med strøm til oppvarming. Ikke en gang om vinteren.

Raggsokker og gensere er mine venner. En kjølig sommer er min drømmesommer...

Jeg er rett og slett veldig fornøyd nå! :hoppe:

*ikke trenger jeg å dra på ferie for å få det kaldt nok heller, hihi...*

• Liker 1
Skrevet

Jeg fryser så og si aldri. Bruker minimalt med strøm til oppvarming. Ikke en gang om vinteren.

Raggsokker og gensere er mine venner. En kjølig sommer er min drømmesommer...

Jeg er rett og slett veldig fornøyd nå! :hoppe:

*ikke trenger jeg å dra på ferie for å få det kaldt nok heller, hihi...*

Min Aldrisurine er akkurat lik deg der Hoppe!  :ler:

• Liker 1
Skrevet

Det er det jeg hele tiden har hatt på følelsen at Aldrisurine er ei knakande kjekk jente! :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Det er det jeg hele tiden har hatt på følelsen at Aldrisurine er ei knakande kjekk jente! :hoppe:

Du har vel det.  :ler:

• Liker 1
Skrevet

Mhm! :jepp:  ...og hun er igjen datter av sin eminente mor...som er ei av de mest knakande fruentimmerne jeg vet om... :lur:

• Liker 1
Skrevet

Mhm! :jepp:  ...og hun er igjen datter av sin eminente mor...som er ei av de mest knakande fruentimmerne jeg vet om... :lur:

..åh, du asså... :daane:  :klem1:  :klem:  :klemmer:  :nissekyss:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...