Frk.K Skrevet 18. juni 2015 #16281 Skrevet 18. juni 2015 Sitter no her på flyplassen å venter.. Kjedelig.
Gjest LightBulb Skrevet 18. juni 2015 #16282 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Endelig litt fred og ro! jeg vil visst ha i både pose og sekk. Endret 18. juni 2015 av LightBulb 1
hog Skrevet 18. juni 2015 #16283 Skrevet 18. juni 2015 jeg vil visst ha i både pose og sekk. Du er ikke den første som er inne på den tanken. 1
Gjest LightBulb Skrevet 18. juni 2015 #16284 Skrevet 18. juni 2015 Her kommer Ole Brumm med .... I lomma... Nå kommer jeg til å synge på den i hele dag. sov godt, Hog
Gjest Nosoul Skrevet 18. juni 2015 #16285 Skrevet 18. juni 2015 Føler meg uthvilt, godt! Ute skinner sola, andre dagen på rad. Helt fantastisk! Var så umenneskelig, kjempekjempe lei det hersens regnet... 1
Aldrisur Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #16286 Skrevet 18. juni 2015 Hils Aldrisurine! Vi hadde noe sånn leilighetsgreier vi og. Haugevis av små hus som stod på rekke og rad som vi bodde i. Også var det noe basseng eller badeland der. Tror vi var 6-7 familier som reiste sammen den gangen. Men det kan jo ha endret seg masse siden jeg var 9 år Sannsynligvis har det det. Jeg har Lalandia-kortstokk enda. Vi har løst gåten My! Du var nok i Lalandia i Rødby, for dette opplegget er kun 9 år gammelt. Slenger meg med på hilserunden til familien Aldrisur Godt å se at alt er bra med deg. Vi kaller det miljøtrening, så du er forberedt på hvordan det ser ut når man har unger Nå lo jeg godt. I disse dager er du "på vei" uansett hva du foretar deg. Hadde du glemt det eller? Hæ? ha-ha.. Bare innom og sjekker status på gjengen Du reiser vel snart du? Goood tur, misunner deg sol og varme! Her er det bikkjekaldt. Prøver å riste av meg litt pessimisme... Har ikke hørt noe ang jobb enda. Men sjefen min fikk sjefstillingen, heldigvis! Det er en god begynnelse da Light. I hvert fall hvis sjefen har innflytelse på hvem som skal jobbe der? Jeg ser den, men det går nok bra Vofsen blir jo ikke noe friskere om du lar være å dra, og den tenker nok ikke at du er en skikkelig dumming som drar når den er syk (Imotsetning til en mann mener jeg.....) Sol og varme er så godt, så godt. Jeg har blitt såpass brun at det ser ut som at jeg fremdeles har på meg bikini, selv om jeg ikke har det Og dessuten så ble jeg brent av brennmanet i går (selv om jeg ikke helt skjønner hvordan jeg fikk til det) Uh brennmaneter er slemme. Sitter no her på flyplassen å venter.. Kjedelig. Gooooooood tur og god ferie Frk K. Tipper du er på vei til T.? Jeg vil visst ha i både pose og sekk. Du er ikke den første som er inne på den tanken. Nommin - det er to søtinger det der. Håper du har det bra Hog? Skal du ha noe ferie snart da?
Aldrisur Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #16287 Skrevet 18. juni 2015 Føler meg uthvilt, godt! Ute skinner sola, andre dagen på rad. Helt fantastisk! Var så umenneskelig, kjempekjempe lei det hersens regnet... Det er deg vel unt Nosoul - sol er godt for sjela!
Roadrunner Skrevet 18. juni 2015 #16288 Skrevet 18. juni 2015 Jepp, reiser på lørdag Værvarselet lover veldig bra, med ca 30 grader og strålende Så blir vel litt klaging på varmen Mye bading står på planen!
Gjest LightBulb Skrevet 18. juni 2015 #16289 Skrevet 18. juni 2015 --- Det er en god begynnelse da Light. I hvert fall hvis sjefen har innflytelse på hvem som skal jobbe der? --- Nja.. De hadde spurt henne på intervjuet om hun ønsket å ha meg med videre hvis hun fikk jobben. Noe hun veldig gjerne ville. Og hun kommer nok til å ha noe å si i videre ansettelser, men ikke når det kommer til meg. Distriktsjefen var veldig klar på at han kommer til å gå den veien han føler er rett for butikken, så om jeg ikke får jobben er ikke jeg den rette, og det er helt greit. Jeg har bare lyst til å vite enten eller
Mynona Skrevet 18. juni 2015 #16290 Skrevet 18. juni 2015 Hvor skal du Road? Jeg reiser til Praha i morgen Det gleder jeg meg til. Der blir det ikke 30 grader og sol. Værmeldingen endres hele tiden mellom sol eller regn, men ca 15-19 grader skal det visst bli.
Roadrunner Skrevet 18. juni 2015 #16291 Skrevet 18. juni 2015 Hvor skal du Road? Jeg reiser til Praha i morgen Det gleder jeg meg til. Der blir det ikke 30 grader og sol. Værmeldingen endres hele tiden mellom sol eller regn, men ca 15-19 grader skal det visst bli. En liten svipp med familien til Mallorca denne gang Påspandert tur er aldri feil!
Mynona Skrevet 18. juni 2015 #16292 Skrevet 18. juni 2015 Så deilig! Sol og varme er ikke å forakte. Jeg skal dit senere i sommer faktisk
Mynona Skrevet 18. juni 2015 #16293 Skrevet 18. juni 2015 Her er det noen drevne husmødre og kokker tror jeg, så spør her! Hvor lenge kan hjemmelagde ferdigstekte hamburgere være i kjøleskapet? Lurer på om jeg burde fryse de. De er laget med kjøttdeig som gikk ut på dato i går og fløte som gikk ut for 10 dager siden om det skulle ha noe å si.
FruN Skrevet 18. juni 2015 #16294 Skrevet 18. juni 2015 Her er det noen drevne husmødre og kokker tror jeg, så spør her! Hvor lenge kan hjemmelagde ferdigstekte hamburgere være i kjøleskapet? Lurer på om jeg burde fryse de. De er laget med kjøttdeig som gikk ut på dato i går og fløte som gikk ut for 10 dager siden om det skulle ha noe å si. Når hadde du evt tenkt på å spise de? Er det snakk om en dag eller to, hadde jeg selv sikkert hatt de i kjøleskapet, men over det/vært usikker på når hadde jeg fryst de.
Mynona Skrevet 18. juni 2015 #16295 Skrevet 18. juni 2015 Blir ikke før på tirsdag evt. For jeg reiser bort i helga og blir borte til mandag.
Hoppetaujenta Skrevet 18. juni 2015 #16296 Skrevet 18. juni 2015 *lurer veldig på prisen og utvalget av garn i ullared altså*
FruN Skrevet 18. juni 2015 #16297 Skrevet 18. juni 2015 Blir ikke før på tirsdag evt. For jeg reiser bort i helga og blir borte til mandag. Da ville jeg fryst de
Aldrisur Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #16299 Skrevet 18. juni 2015 Nja.. De hadde spurt henne på intervjuet om hun ønsket å ha meg med videre hvis hun fikk jobben. Noe hun veldig gjerne ville. Og hun kommer nok til å ha noe å si i videre ansettelser, men ikke når det kommer til meg. Distriktsjefen var veldig klar på at han kommer til å gå den veien han føler er rett for butikken, så om jeg ikke får jobben er ikke jeg den rette, og det er helt greit. Jeg har bare lyst til å vite enten eller Det er slitsomt å gå og vente på så viktige avgjørelser. *oppe litt for deg* Hvor skal du Road? Jeg reiser til Praha i morgen Det gleder jeg meg til. Der blir det ikke 30 grader og sol. Værmeldingen endres hele tiden mellom sol eller regn, men ca 15-19 grader skal det visst bli. Praha! Da må du ha en skikkelig fin tur My! *lurer veldig på prisen og utvalget av garn i ullared altså* Ikke så utålmodig nå, jeg reiser ikke til Ullared før onsdag i neste uke! Blir ikke før på tirsdag evt. For jeg reiser bort i helga og blir borte til mandag. Freeze!!! ----------------
Mynona Skrevet 18. juni 2015 #16300 Skrevet 18. juni 2015 Freeze it is!! Takk for det. Gleder meg. Blir godt å kose oss litt med spa, god mat, sikkert alt for masse trasking og masse nytt å se.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå