Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:nigo: Egentlig tenker han nok det motsatte.  :lur: Endelig litt egentid hvor man kan få slå seg løs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotel Lalandia? Der har jeg vært før og. Når jeg var sånn ca 9 år tror jeg. Husker det godt, det var en fin ferie. 

Du får kjøpe deg en genser til tror jeg. Det er ikke godt å fryse! Evt ta på alle bikiniene og t-skjortene under gensern :ler: Hvis det er noen trøst er det samme været her i dag. selv om det var fint mandag og tirsdag da. 

Skrevet

For mye og for lite er feil åkke som. En variert sommer er det beste. :biggrin: Syns jeg vaffel.

• Liker 1
Skrevet

Hotel Lalandia? Der har jeg vært før og. Når jeg var sånn ca 9 år tror jeg. Husker det godt, det var en fin ferie. 

Du får kjøpe deg en genser til tror jeg. Det er ikke godt å fryse! Evt ta på alle bikiniene og t-skjortene under gensern :ler: Hvis det er noen trøst er det samme været her i dag. selv om det var fint mandag og tirsdag da. 

Nei, vi er ikke på hotell, men har leid et sommerhus her.

Ta på alle klærne  :ler: God idé!

Akkurat nå sitter vi inne alle sammen med hver vår PC, iphone, tab og hva det nå heter alt sammen.  :biggrin:

Skal hilse masse fra Aldrisurine - hun leser en bok laget av papir!  :ler:

• Liker 1
Skrevet

Den jenta kommer det til å bli noe helt spesielt strålende av. Hils henne fra tante Hoppe. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

For mye og for lite er feil åkke som. En variert sommer er det beste. :biggrin: Syns jeg vaffel.

Enig - en sommer sånn midtimellom er best.  ;)

• Liker 1
Skrevet

Hils Aldrisurine!

Vi hadde noe sånn leilighetsgreier vi og. Haugevis av små hus som stod på rekke og rad som vi bodde i. Også var det noe basseng eller badeland der. Tror vi var 6-7 familier som reiste sammen den gangen.  Men det kan jo ha endret seg masse siden jeg var 9 år :ler:  Sannsynligvis har det det. 

Jeg har Lalandia-kortstokk enda. 

Gjest Tekola
Skrevet

Heiii Aldrisurine og resten av den aldrisure flokken :goodbye:

FruN kommer innom en tur snart, så jeg bør vel sjokkrydde litt :ler:

Skrevet

*snoke rundt i krokene for å se at alt ikke bare er dyttet unna i skap og under sofa når jeg kommer* :lur:

Skal bare få de visningsfolka innom, så er jeg på vei! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Slenger meg med på hilserunden til familien Aldrisur :goodbye:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

:skratte:

Vi kaller det miljøtrening, så du er forberedt på hvordan det ser ut når man har unger :nigo:

Skrevet

Skal bare få de visningsfolka innom, så er jeg på vei!

I disse dager er du "på vei" uansett hva du foretar deg. Hadde du glemt det eller? Hæ?  :lur:

• Liker 1
Skrevet

:vinke:

Bare innom og sjekker status på gjengen :nigo:

Gjest LightBulb
Skrevet

Prøver å riste av meg litt pessimisme... :pasha: Har ikke hørt noe ang jobb enda. Men sjefen min fikk sjefstillingen, heldigvis! 

Gjest Inggolf
Skrevet

Kan ikke nekte på at jeg egentlig ikke har så veldig lyst. Men samtidig så skal det bli godt med sol og varme. Det handler vel mest om det at lillehund er litt skadet å derfor ikke så fan av å forlate han såpass lenge selvom han kommer til å være i veldig trygge og gode hender. Er nok bare veldig avhengig av å ha han rundt meg hele tiden å slapper ikke av så lenge jeg ikke har kontroll. Overly attached. :ler:

Jeg ser den, men det går nok bra :Nikke: Vofsen blir jo ikke noe friskere om du lar være å dra, og den tenker nok ikke at du er en skikkelig dumming som drar når den er syk :fnise: (Imotsetning til en mann mener jeg.....)

Sol og varme er så godt, så godt :bolledeig: Jeg har blitt såpass brun at det ser ut som at jeg fremdeles har på meg bikini, selv om jeg ikke har det  :laugh:

Og dessuten så ble jeg brent av brennmanet i går :snurt:

(selv om jeg ikke helt skjønner hvordan jeg fikk til det)

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Akkurat nå sitter vi inne alle sammen med hver vår PC, iphone, tab og hva det nå heter alt sammen.  :biggrin:

Skal hilse masse fra Aldrisurine - hun leser en bok laget av papir!  :ler:

Heheheee, verden har blitt så sosial!! :ler:

....Vent a, det er jo ikke tøys da, oversosial kan man vel kanskje si!

Ofte er man sosial med omverden fremfor dem i umiddelbar nærhet.... :klo:

Heeiiii på seg Aldrisurine :vinke:  Bøker finnes bare på et vis, og det ER av papir! 

Yessssssda :5:

Skrevet

Null søvn å sulten.. God kombinasjon.. Snart kyllingvinger. :jepp: 

Gjest LightBulb
Skrevet

Hvorfor er det ingenting å gjøre/ingen som er våkne når jeg ikke får sove? :glare: natta snegler seg av gårde... :Gjesp:

Skrevet

Hvorfor er det ingenting å gjøre/ingen som er våkne når jeg ikke får sove? :glare: natta snegler seg av gårde... :Gjesp:

Endelig litt fred og ro! :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...