Rumle Skrevet 17. juni 2015 #16241 Skrevet 17. juni 2015 Lykke til med eksamen Frk. K Håper Aldri & Co storkoser seg i Legoland *sender en spionballong for å sjekke at alt er tipp-topp!* 2
Gjest Nosoul Skrevet 17. juni 2015 #16242 Skrevet 17. juni 2015 Lever ikke du på luft og kjærlighet for tiden uansett da? Luft og løgner vil jeg heller kalle det. Jeg føler meg for gammel for slikt dramaaa Sovnet dog litt over 5. Regner med det blir en real nap i dag! *ehh...jeg tror at det skjedde noe uforutsett der og at det er stort sett kun mager luft for tiden* Kunne ikke sagt det bedre selv Hoppe 1
hog Skrevet 17. juni 2015 #16243 Skrevet 17. juni 2015 Luft og løgner vil jeg heller kalle det. ... Beklager, håper jeg ikke rippet opp i noe. 1
Gjest Nosoul Skrevet 17. juni 2015 #16244 Skrevet 17. juni 2015 Beklager, håper jeg ikke rippet opp i noe. Nei nei, det må du ikke tenke på, for det gjorde du ikke! Ønsker deg en fin dag! 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2015 #16245 Skrevet 17. juni 2015 *sitte godt gjemt i Rumles spionballong og speide etter noen som aldri er sure der nede på bakken* 1
Frk.K Skrevet 17. juni 2015 #16246 Skrevet 17. juni 2015 Eksamen gikk over all forventninger å jeg tar ferie med meeeeeget god samvittighet! 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2015 #16247 Skrevet 17. juni 2015 Så godt å høre! Du er en flink Frk og jeg ønsker deg masse gøy&lys&varme og...hvile etterpå det igjen.
Gjest Inggolf Skrevet 17. juni 2015 #16249 Skrevet 17. juni 2015 Så herlig Frk.K! Jeg kjenner følelsen! Grattis :hoppndeglad: Hvor skal du reise hen egentlig? Du må jo ikke svare, men ble bare så nyskjerrig...Det virker som at du ikke helt gleder deg? Jeg er såå spent på kombinasjonen Aldri og Ullared Alt! 1
Aldrisur Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #16250 Skrevet 17. juni 2015 God tur!! Skal vinke til båten! Heisann My! Håper du så at jeg vinket tilbake. Gooood tur Aldri&Co Håper dere hadde en fin bursdagsfeiring i går også! Har lest det dere har skrevet ganske så stykkevis og delt, men jeg mener å huske at det var en litenstor storsjarmør som skulle feires.. Håper du både rekker og har lyst til å oppdatere oss vel fremme i Danmark! Er like spennende hver gang å være med på sidelinjen All feiring ble vel overstått, og både båt- og biltur ned hit gikk kjempefint. Hvordan er det i Danmark? Er det dejlig? Det er ganske dejlig, men været kunne vært dejligere synes jeg. Fiiiine! Skulle ønske det fantes sånne her. Det nærmeste vi kommer er en bokbåt som reiser mellom øyene Bor du på en øde øy Light? Ai, tråkket jeg i salaten nå? Har laga litt kunst Så flink du har blitt Vex! Lykke til med eksamen Frk. K Håper Aldri & Co storkoser seg i Legoland *sender en spionballong for å sjekke at alt er tipp-topp!* *sitte godt gjemt i Rumles spionballong og speide etter noen som aldri er sure der nede på bakken* Åhhh er det dere som har kledd dere ut på bildet jeg tok i Legoland! Eksamen gikk over all forventninger å jeg tar ferie med meeeeeget god samvittighet! Gratulere masse til deg Frk.K! Så deilig å være ferdig med det. Så herlig Frk.K! Jeg kjenner følelsen! Grattis :hoppndeglad: Hvor skal du reise hen egentlig? Du må jo ikke svare, men ble bare så nyskjerrig...Det virker som at du ikke helt gleder deg? Jeg er såå spent på kombinasjonen Aldri og Ullared Alt! Foreløpig er vi vel plassert i Lalandia/Billund på et av (må være) verdens mest barnevennlige steder. Vi har trasket rundt i Legoland i regn og vind og hele området her er fullt av aktiviteter man kan være med på. Bare noe dritt ar været er så dårlig. I dag har det regnet fra vi sto opp i syvtiden (!) og fremdeles regner og blåser det om hverandre her. Jeg var så optimistisk før vi reiste, selv om jeg sjekket langtidsvarselet og så at det var meldt mellom 10 og 15 grader, regn og masse skyer, tenkte jeg - pytt, det går nok bra - været blir alltid bedre enn de spår. Jeg må være dum, eller noe sånt. Klarte å pakke to bikinier, fire singletter, tre par shorts, kjipp-kjappere og masse solkrem, Oooog bare èn genser med lange ermer!! Enda godt vi ikke bor i telt. Mandag reiser vi videre til København. 2
Frk.K Skrevet 17. juni 2015 #16252 Skrevet 17. juni 2015 Så herlig Frk.K! Jeg kjenner følelsen! Grattis :hoppndeglad: Hvor skal du reise hen egentlig? Du må jo ikke svare, men ble bare så nyskjerrig...Det virker som at du ikke helt gleder deg? Jeg er såå spent på kombinasjonen Aldri og Ullared Alt! Kan ikke nekte på at jeg egentlig ikke har så veldig lyst. Men samtidig så skal det bli godt med sol og varme. Det handler vel mest om det at lillehund er litt skadet å derfor ikke så fan av å forlate han såpass lenge selvom han kommer til å være i veldig trygge og gode hender. Er nok bare veldig avhengig av å ha han rundt meg hele tiden å slapper ikke av så lenge jeg ikke har kontroll. Overly attached. 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2015 #16253 Skrevet 17. juni 2015 ...og han sitter der med en liten tåre på sitt hårete voffekinn og ser matmor forsvinne i det fjerne. En liten vond pote vinker trist farvel. Buhuuu.
Hoppetaujenta Skrevet 17. juni 2015 #16255 Skrevet 17. juni 2015 Jammen det var jo bare for at jeg kunne få gi deg litt trøst etterpå. Se her ----->
Gjest LightBulb Skrevet 17. juni 2015 #16256 Skrevet 17. juni 2015 ... Bor du på en øde øy Light? .... nei, det er ikke spesielt øde her, jeg bor faktisk i en by, eller.. "By" passer bedre. Men kommunene her er spredt rundt på øyer i forskjellige størrelser. Jeg bor på den største (tror jeg ) Med kort vei til Bergen, stavanger osv 1
Aldrisur Skrevet 17. juni 2015 Forfatter #16257 Skrevet 17. juni 2015 Takk Aldri, jeg fikk Photoshop igår Så gøy! Men er det masse nytt å lære - eller kan du dette med photoshop fra før av? nei, det er ikke spesielt øde her, jeg bor faktisk i en by, eller.. "By" passer bedre. Men kommunene her er spredt rundt på øyer i forskjellige størrelser. Jeg bor på den største (tror jeg ) Med kort vei til Bergen, stavanger osv Oj, sette meg ned med Norgeskartet og finne ut hvor du kan bo... 2
Severus Skrevet 17. juni 2015 #16258 Skrevet 17. juni 2015 Så gøy! Men er det masse nytt å lære - eller kan du dette med photoshop fra før av? Nei jeg er nybegynner 1
Gjest LightBulb Skrevet 17. juni 2015 #16259 Skrevet 17. juni 2015 Så gøy! Men er det masse nytt å lære - eller kan du dette med photoshop fra før av? Oj, sette meg ned med Norgeskartet og finne ut hvor du kan bo...
Frk.K Skrevet 17. juni 2015 #16260 Skrevet 17. juni 2015 Jammen det var jo bare for at jeg kunne få gi deg litt trøst etterpå. Se her ----->
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå