Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne er så kule LB! Har sett det samme gjort med gamle telefonkiosker.

Gjest LightBulb
Skrevet

Skulle ønske det fantes sånne her. Det nærmeste vi kommer er en bokbåt som reiser mellom øyene :)

Skrevet

Hvorfor det? :)

Skrevet

Skulle ønske det fantes sånne her. Det nærmeste vi kommer er en bokbåt som reiser mellom øyene :)

Er en gammel telefonkiosk rett ved meg, men den er dessverre i bruk enda. Vet ikke helt om jeg hadde klart å gi fra meg noen av bøkene mine fordi dog..

Der ødela jeg min egen nattesøvn :klaske:

Lever ikke du på luft og kjærlighet for tiden uansett da? :ler:

Skrevet

*ehh...jeg tror at det skjedde noe uforutsett der og at det er stort sett kun mager luft for tiden* :ninja:

Skrevet

*ehh...jeg tror at det skjedde noe uforutsett der og at det er stort sett kun mager luft for tiden* :ninja:

Ai, tråkket jeg i salaten nå?

Skrevet

Nei, jeg stemmer for å betegne din stamping med føttene oppi et kar...som et tidlig stadium av en vinlagingsmanøver. :jepp:

Skrevet

Åtte timer til eksamen.. 😱

• Liker 1
Skrevet

Oijj....og du er ikke trøtt? Sånn er det hos meg også om jeg skal noe litt stort og alvorlig.... :klem:

Skrevet

Kjempe trøtt faktisk.. Prøvd å sove i hele dag men hadde ikke nubbe sjangs.. Første gang jeg har opplevd å ha eksamens nerver... Eller så er det fordi at jeg vet at jeg skal levere fra meg Lillehund. :P blanding av begge sikkert.

Skrevet

Levere fra deg? :klo: Du skulle reise noe sted?

Skrevet

Lenge?

Skrevet

tumblr_nq2b9t2xvV1sks8qho1_1280.jpg

Har laga litt kunst

• Liker 1
Skrevet

Stakkars dere begge to. :(

Gjest LightBulb
Skrevet

Er en gammel telefonkiosk rett ved meg, men den er dessverre i bruk enda. Vet ikke helt om jeg hadde klart å gi fra meg noen av bøkene mine fordi dog..

Det var det da... :ler: får ha en liten samling "kjedelige" bøker man kan legge igjen, type Bringebærpiken. (Obs! Kun min personlige smak gjør denne boken ufattelig kjedelig, for andre er den sikker fin)

Skrevet

Stakkars dere begge to. :(

Trooooor nok det er verst for meg enn for han :ler:
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...