Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1601 Del Skrevet 15. mars 2014 Her er min yndlingsferdigpulverkake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #1602 Del Skrevet 15. mars 2014 Den har jeg ikke prøvd. men den så veldig god ut den og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1603 Del Skrevet 15. mars 2014 Den har jeg ikke prøvd. men den så veldig god ut den og Den er ganske søt, men den smaker så godt av mørk, saftig sjokolade, atte fy! Og hvis jeg lager den og har den med bort til noen, spør de alltid om å få oppskriften! Men den er hemmelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1604 Del Skrevet 15. mars 2014 Kan vi prate om noe annet enn ferdigkake? Jeg må bake til alle som jobber på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mars 2014 #1605 Del Skrevet 15. mars 2014 Wow! Organisk og gode greier! Du må fortelle oss hvordan den smaker da. Det er mulig jeg tar feil, men jeg vil tippe på at den smaker nokså likt som..tja,... sjokoladekake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1606 Del Skrevet 15. mars 2014 Kan vi prate om noe annet enn ferdigkake? Jeg må bake til alle som jobber på fredag. Hvorfor er ikke hvetebakst kake lissom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #1607 Del Skrevet 15. mars 2014 Den er ganske søt, men den smaker så godt av mørk, saftig sjokolade, atte fy! Og hvis jeg lager den og har den med bort til noen, spør de alltid om å få oppskriften! Men den er hemmelig. Hehe, jepp. det er viktig å holde oppskriften hemmelig. Sjokoladekake er ikke sjokoladekake Noz. Det er STORE forskjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1608 Del Skrevet 15. mars 2014 Det er mulig jeg tar feil, men jeg vil tippe på at den smaker nokså likt som..tja,... sjokoladekake Tja, kanskje noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mars 2014 #1609 Del Skrevet 15. mars 2014 Den er ganske søt, men den smaker så godt av mørk, saftig sjokolade, atte fy! Og hvis jeg lager den og har den med bort til noen, spør de alltid om å få oppskriften! Men den er hemmelig. Jeg synes disse kakene dere postet ser helt like ut jeg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1610 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvorfor er ikke hvetebakst kake lissom? Fordi det er hvetebakst. Å jeg vil ha kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. mars 2014 #1611 Del Skrevet 15. mars 2014 Det gjorde jeg Aldri. Alltid kjekt å hilse på Noz. Hunden hennes var også fryktelig koselig! Jeg vil ha slik kake!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mars 2014 #1612 Del Skrevet 15. mars 2014 Kan vi prate om noe annet enn ferdigkake? Jeg må bake til alle som jobber på fredag. har du tatt over rollen som dronninga av KG nå eller? Du hadde jo klikka i vinkel om jeg (eller noen andre) hadde skrevet dette, men jeg vil ikke krangle, ville bare bemerke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1613 Del Skrevet 15. mars 2014 har du tatt over rollen som dronninga av KG nå eller? Du hadde jo klikka i vinkel om jeg (eller noen andre) hadde skrevet dette, men jeg vil ikke krangle, ville bare bemerke det. Bla bla bla, jeg synes faktisk betty crocker er utrolig kjedelig. Å ikke er den god heller. Du må alltid bemerke ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1614 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg synes disse kakene dere postet ser helt like ut jeg? Kan jo hende at de smaker ganske likt, men synes My sin ser litt lysere ut på bildet! Fordi det er hvetebakst. Å jeg vil ha kake. Gulrotkake. Det gjorde jeg Aldri. Alltid kjekt å hilse på Noz. Hunden hennes var også fryktelig koselig! Jeg vil ha slik kake!!! Bare spis du Rofl! har du tatt over rollen som dronninga av KG nå eller? Du hadde jo klikka i vinkel om jeg (eller noen andre) hadde skrevet dette, men jeg vil ikke krangle, ville bare bemerke det. Her blir det liv rai rai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1615 Del Skrevet 15. mars 2014 Gulerotkake har jo kremostglasur. Redd for at det blir ekkelt etterhvert. Men ingen som orka å bry seg om mitt første forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1616 Del Skrevet 15. mars 2014 Å Noz om du ikke vil krangle, så får du slutte å bemerke ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #1617 Del Skrevet 15. mars 2014 Har dere kjøleskap på spiserommet da? Kan jo sette kake inn der. Jeg aner ikke hva surmelkskake er. Aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1618 Del Skrevet 15. mars 2014 Gulerotkake har jo kremostglasur. Redd for at det blir ekkelt etterhvert. Men ingen som orka å bry seg om mitt første forslag Men det er jo din kake Vex, og selv om vi kommer med forslag, så er det jo du som bestemmer hva du vil bake. Kanskje du til og med må bake 2 kaker, hvis alle skal få (ja bortsett fra lykkis da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mars 2014 #1619 Del Skrevet 15. mars 2014 Gulerotkake har jo kremostglasur. Redd for at det blir ekkelt etterhvert. Men ingen som orka å bry seg om mitt første forslag men uansett hva slags råd, tips, idè, tanke eller forslag man kommer med i fht jobben, denne fyren..ja, eller kake på jobben, så kommer du bestandig med et motargument så det er jo totalt poengløst å komme med noe synes jeg Her blir det liv rai rai... Det ække så lett å la vær... .....Man kommer til et visst punkt, og så... ja, du vet.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1620 Del Skrevet 15. mars 2014 Setter inn noen gode sjokomuffins til dere jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå