Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16141 Skrevet 12. juni 2015 God helg tøffinger! Gooood helg selv tøffen! Hvordan leverer man best fra seg en bryllupspresang når man ikke er gjest og man ikke får overvært vielsen? Jeg ville gjort som Anje foreslår FruN. Har du laget sangen selv? Jeg ville kontaktet toastmaster/forlover og hørt om de har et system på slikt? Og: jeg har et spørsmål til dere smarte mennesker. Kan jeg bruke denne i et sommerbryllup? Eller er den for hvit? Alle desse reglene gjør meg helt tussete. Det var en nydelig og delsikat sommerkjole Anje! Den kunne du hatt i mitt bryllup også. Freeeeeeedag! God helg alle sammen! God helg Rumlemor! Jeg gjorde feilen å svinse rundt på nett etter svar, ser dere. Og ... det er mye rart der ute. Nei nei nei - ikke gjør det, man kan bli tullerusk av det der. To ganger denne uken har noen tatt i døra mi Første gangen stod jeg på badet rett etter dusjen og da hørte jeg plutselig utgangsdøra lukke seg. Litt sånn småpanikk for om noen hadde kommet inn. Ingen der. Antok at døra hadde sklidd opp og at naboen bare hadde dyttet den igjen. Hender jeg glemmer å låse døra. Men nå for en halvtime siden var det noen som prøvde å åpne den!! Da var den låst, og dørhåndtaket ble tatt ned. det bråker nemlig en del, for den låsedingsen sitter i et hakk. Så ekkelt. Jeg var usikker på om jeg skulle tørre å åpne døra å se om det var noen utenfor, så brukte litt tid. og da var den/de borte hverfall.. Fra nå kommer jeg nok til å huske å låse døra, for dette var ekkelt altså! Å fy filllern så ekkelt, men sikkert bare noen som skal på en fest og har prøvd seg på feil dør. Bare husk å låse nå da. Åndenes makt.... Du da smurfelurf... ---------------------------- Det er ikke lett å få sove når sla skinner ute, men endelig fikk jeg "han som fyller 6 år hele uka" til å sove. I morgen skal vi henge ut flagget, bake kake og pynte med ballonger og gullserpentiner. Søndag reiser vi alle sammen på ferie. Det gleder jeg meg skikkelig til. Dagene har lett for å bli litt for hektiske her hjemme, så det skal bli godt å komme seg bort litt. Teppet til lillegutten (som antakeligvis kommer ut i dagslys om en måned) er endelig ferdig og har blitt vasket og tørket i frisk luft og pakket pent inn. Og sånn går nå dagene - herr Aldri er på fotballkamp i kveld og jeg gleder meg til han kommer hjem for å fikse sesong 3 av Orange is the new Black. Har nettopp blitt ferdig med 24 episoder av Matador, for den gangen (for lenge siden) den serien ble sendt på NRK - hadde jeg aldri tid til å følge med på serier på TV. Det var en koselig serie det der. Håper alle har en fin fredagskveld og at ingen driver og tar mer i døra til My. 1
Mynona Skrevet 12. juni 2015 #16142 Skrevet 12. juni 2015 Åndenes makt.... Neeeeei!! ___ Åh, har dere bursdag igjen! Gratulerr med dagen til den lille mannen da. Det blir nok stas. Også gøy med hele haugen på ferie. Ohh.. Orange ja! Det må jeg se og. Kanskje jeg skal se siste ep av sesong 2 først. Jeg glemmer så mye fra sesong til sesong. Hektisk her også denne uka. Så jeg nyter en deilig stille rolig fredagskveld i sofaen, før det blir mye på programmet i morgen igjen. Da skal jeg få treffe det nye lille tilskuddet til vennegjengen
Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16143 Skrevet 12. juni 2015 Neeeeei!! ___ Åh, har dere bursdag igjen! Gratulerr med dagen til den lille mannen da. Det blir nok stas. Også gøy med hele haugen på ferie. Ohh.. Orange ja! Det må jeg se og. Kanskje jeg skal se siste ep av sesong 2 først. Jeg glemmer så mye fra sesong til sesong. Hektisk her også denne uka. Så jeg nyter en deilig stille rolig fredagskveld i sofaen, før det blir mye på programmet i morgen igjen. Da skal jeg få treffe det nye lille tilskuddet til vennegjengen Skal hilse og gratulere ham fra deg jeg! (Venninna på KG) Å så koselig, er det hun du strikker kjole til?
Mynona Skrevet 12. juni 2015 #16144 Skrevet 12. juni 2015 Hehe, så bra Skjønner han "venninna fra KG"? Ja, det er henne. Hun fikk hjernehinnebetennelse da hun ble født stakar, så hun fikk litt hard start på livet. Men det gikk bra til slutt 1
Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16145 Skrevet 12. juni 2015 Hehe, så bra Skjønner han "venninna fra KG"? Ja, det er henne. Hun fikk hjernehinnebetennelse da hun ble født stakar, så hun fikk litt hard start på livet. Men det gikk bra til slutt Nei, han vet vel ikke hva KG er, den lille mannen... Men huff da, det må ha vært fryktelig tøft for foreldrene. Så bra at det gikk bra.
Mynona Skrevet 12. juni 2015 #16146 Skrevet 12. juni 2015 Ja, det var veldig tøft for de. Heldigvis ble hun fort bedre når de fant ut hva det var og fikk gitt medisiner Var det Legoland dere skulle til nå?
Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16147 Skrevet 12. juni 2015 Ja, har leid et sommerhus der i en uke, så reiser vi videre til København for to netter og deretter - hold deg fast! - skal vi overnatte på Gekås et par netter - altså Ullared here we come! 1
Mynona Skrevet 12. juni 2015 #16148 Skrevet 12. juni 2015 Oioioi!!! Da skal jeg følge med på Ullared til neste år. kanskje hele familien Aldri dukker opp der Jeg er spent på referat fra butikken altså. Både varene og folka der. Jeg reiser til Praha om en uke jeg Første lille ferietur!
FruN Skrevet 12. juni 2015 #16149 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Jeg fant ut hva jeg skal gjøre med gaven - jeg leverer direkte til lokalet de skal være Vi skal forbi der uansett Den er nok kjøpt, plukket ut fra ønskelista til det lykkelige paret I dag har vi revet, kjøpt nye og byttet levegger mot naboen, oljet balkongen, vasket tre maskiner med klær, ryddet opp etter..alt.. Og kjøpt et søtt, lite bur til nymfeparakitten som skal brukes til reise/flyttebur (det ho har til vanlig er for stort til å flytte ho i) Så kom mamma og pappa med siste del til uteprosjektet som vi plutselig innså vi trengte, og ble plutselig til middag Nå gleder jeg meg til en og Endret 12. juni 2015 av FruN
Mynona Skrevet 12. juni 2015 #16150 Skrevet 12. juni 2015 Har dere hatt visning enda FruN? Gikk det i så fall bra? Når ser dere for dere å flytte?
Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16151 Skrevet 12. juni 2015 Oioioi!!! Da skal jeg følge med på Ullared til neste år. kanskje hele familien Aldri dukker opp der Jeg er spent på referat fra butikken altså. Både varene og folka der. Jeg reiser til Praha om en uke jeg Første lille ferietur! Jaaa følg med følg med! Da må du ha goood tur My! Jeg fant ut hva jeg skal gjøre med gaven - jeg leverer direkte til lokalet de skal være Vi skal forbi der uansett Den er nok kjøpt, plukket ut fra ønskelista til det lykkelige paret I dag har vi revet, kjøpt nye og byttet levegger mot naboen, oljet balkongen, vasket tre maskiner med klær, ryddet opp etter..alt.. Og kjøpt et søtt, lite bur til nymfeparakitten som skal brukes til reise/flyttebur (det ho har til vanlig er for stort til å flytte ho i) Så kom mamma og pappa med siste del til uteprosjektet som vi plutselig innså vi trengte, og ble plutselig til middag Nå gleder jeg meg til en og Ojsann, så mye dere fikk gjort i dag! Ikke rart du er sliten og trett - du er vel akkurat i den trøtte perioden av svangerskapet også kan jeg tenke meg?
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni 2015 #16152 Skrevet 12. juni 2015 Matador var en klassiker! Aldri, kan du sjekke ut hva garn koster på Gekås for meg? Plis? 1
Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16153 Skrevet 12. juni 2015 Når vi nå snakker om bryllup og kjoler, så må jeg fortelle om min fantastisk festlige venninne. Hun var forlover i et bryllup og skulle holde tale for bruden. Ikledd sin fineste erme- og stroppeløse kjole, klarer hun å tråkke på kjolen når hun reiser seg ved bordet. Og så - unnskyld meg, så står hun der i bar overkropp med huskelappen i hånda! Jeg ler meg fillete hver gang hun forteller om dette. Jeg hadde besvimt, hun bare dro på seg kjolen og holdt talen. 3
FruN Skrevet 12. juni 2015 #16155 Skrevet 12. juni 2015 Har dere hatt visning enda FruN? Gikk det i så fall bra? Når ser dere for dere å flytte? Vi har hatt en privatvisning på onsdag som vi føler gikk veldig bra, så skal vi ha første "ordentlige" visninga imorra Vi overtar huset siste helga i juni, så det blir litt styring der oppe før vi tenker mer på å flytte inn. Blir sannsynligvis i løpet av august
Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16156 Skrevet 12. juni 2015 Matador var en klassiker! Aldri, kan du sjekke ut hva garn koster på Gekås for meg? Plis? Ja Matador var en klassiker. Så klart jeg kan. Er det ull du er ute etter eller? Kan kjøpe med også jeg vettu? Jeg skal ta med meg mækken nedover, så jeg kan holde deg/dere oppdatert underveis.
FruN Skrevet 12. juni 2015 #16157 Skrevet 12. juni 2015 (endret) Jaaa følg med følg med! Da må du ha goood tur My! Ojsann, så mye dere fikk gjort i dag! Ikke rart du er sliten og trett - du er vel akkurat i den trøtte perioden av svangerskapet også kan jeg tenke meg? Trøtt periode? Det vil jeg si jeg kjenner meg igjen i Hadde god hjelp fra mamma til mye av det som ble gjort i dag da Endret 12. juni 2015 av FruN
Mynona Skrevet 12. juni 2015 #16159 Skrevet 12. juni 2015 Når vi nå snakker om bryllup og kjoler, så må jeg fortelle om min fantastisk festlige venninne. Hun var forlover i et bryllup og skulle holde tale for bruden. Ikledd sin fineste erme- og stroppeløse kjole, klarer hun å tråkke på kjolen når hun reiser seg ved bordet. Og så - unnskyld meg, så står hun der i bar overkropp med huskelappen i hånda! Jeg ler meg fillete hver gang hun forteller om dette. Jeg hadde besvimt, hun bare dro på seg kjolen og holdt talen. Åh, herre! Jeg hadde dødd...Hadde ikke holdt den talen der hvertfall!! Vi har hatt en privatvisning på onsdag som vi føler gikk veldig bra, så skal vi ha første "ordentlige" visninga imorra Vi overtar huset siste helga i juni, så det blir litt styring der oppe før vi tenker mer på å flytte inn. Blir sannsynligvis i løpet av august Åh, det blir spennende. Lykke til i morgen. Matador var en klassiker! Aldri, kan du sjekke ut hva garn koster på Gekås for meg? Plis? Det er visst kjempebillig garn i Tyrkia. Disse damene foreldrene mine kjenner (norske) hamstrer når de er der. For det er visst bra kvalitet og billig. Sies det. 1
Aldrisur Skrevet 12. juni 2015 Forfatter #16160 Skrevet 12. juni 2015 Kuult! Visste ikke at det var billig garn i Tyrkia. Jeg kjøper jeg altså hvis noen av dere bestiller. Skal reise tilbake dit i oktober - ser det i hvert fall ut til nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå