Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deler denne her siden dere liker søte ting! hehe!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:fnise:

eh nvm :P

Endret av Frk.K
Skrevet

Åh, det skulle jeg gjort. Men jeg ble så stappmett at jeg tror mageskinnet snart sprekker. Så mat er det siste jeg tenkte på når jeg var ferdig å spise! 

Skrevet

Haha okey, jeg fjerna det for innså at du ikke hadde skrevet noe om det her, glemte meg et lite sekund.. :sjenert: 

Men jeg tror på at det smakte godt å hadde nok overspist selv!

Skrevet

Hvordan leverer man best fra seg en bryllupspresang når man ikke er gjest og man ikke får overvært vielsen? :sjenert:

Skrevet

Jeg ville kontaktet toastmaster/forlover og hørt om de har et system på slikt? :vetikke:

Og: jeg har et spørsmål til dere smarte mennesker.

Kan jeg bruke denne i et sommerbryllup? Eller er den for hvit? Alle desse reglene gjør meg helt tussete. :lol:

29dca8106a297e15d21347064bdd696e.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville kontaktet toastmaster/forlover og hørt om de har et system på slikt? :vetikke:

Og: jeg har et spørsmål til dere smarte mennesker.

Kan jeg bruke denne i et sommerbryllup? Eller er den for hvit? Alle desse reglene gjør meg helt tussete. :lol:

29dca8106a297e15d21347064bdd696e.jpg

Nå er ikke jeg noen kjoleguru, men jeg synes denne absolutt er innafor, og du måtte gjerne brukt den om det var mitt bryllup.

• Liker 3
Skrevet

ee7c70e52af13b2ac50f58767fc87b58.jpg

Freeeeeeedag! :danse: God helg alle sammen! :blomst:

• Liker 3
Skrevet

Nå er ikke jeg noen kjoleguru, men jeg synes denne absolutt er innafor, og du måtte gjerne brukt den om det var mitt bryllup.

Enig :jepp:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Enig med Rumle som er enig med Roadrunner, Anje :hoppendeglad:

Synes det ser ut som en enkel og fin kjole!

Heheee, jeg så en videosnutt her om dagen fra et bryllup. Under middagen så tar

forloveren å reiser seg opp, drar med seg kjæresten sin opp, stiller seg forran brudeparet

og jammen går han ikke ned på kne å frir! :overrasket: ...... :klaske:

Da hadde jeg blitt temmelig sint (eller flau!! Om jeg ble fridd til!)

Håper dere får en fiiin helg! Sola skinner og sommeren er her i dag, så nyt det mens det varer!

.....Helt til i morgen!

• Liker 2
Skrevet

Enig med Rumle som er enig med Roadrunner, Anje :hoppendeglad:

Synes det ser ut som en enkel og fin kjole!

Heheee, jeg så en videosnutt her om dagen fra et bryllup. Under middagen så tar

forloveren å reiser seg opp, drar med seg kjæresten sin opp, stiller seg forran brudeparet

og jammen går han ikke ned på kne å frir! :overrasket: ...... :klaske:

Da hadde jeg blitt temmelig sint (eller flau!! Om jeg ble fridd til!)

Håper dere får en fiiin helg! Sola skinner og sommeren er her i dag, så nyt det mens det varer!

.....Helt til i morgen!

Tusen takk skal dere ha. :blomst:

Da slipper jeg å kjøpe ny kjole :biggrin:

(jeg elsker å kjøpe kjoler, altså. Såpass mye at jeg alltid har en eller to ubrukte i skapet - som denne. Men jeg har bare lyst til det når jeg absolutt ikke trenger kjoler. Når jeg MÅ kjøpe kjoler da synes jeg det er helt forferdelig. :ler: )

Skrevet

Fin kjole. Den går helt fint mener jeg. Poenget med hvitt er jo at det ikke skal ligne på brudekjolen. Det er jo ikke meningen at man ikke kan ha noe som helst av fargen hvit.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde feilen å svinse rundt på nett etter svar, ser dere. Og ... det er mye rart der ute. :pasha:

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg ville nok hatt et fargerikt sjal eller noe annet litt mørkere tilbehør til den, men så lenge bruden ikke selv skal ha en rimelig lik kjole så synes jeg absolutt du kan bruke den :jepp: 
Den var fin! 

Jeg mener: Nei, den har hvite detaljer, prøver du å stjele showet, eller? Misunnelige kjerring!  :sinnatagg:

:skratte:

Oi, noz! Da hadde jeg blitt rimelig sur, både som brud og den som blir fridd til tror jeg! :ler:

Skrevet

Det er 10 grader og regn for tida. Mulig antrekket bør inneholde fargerik ulljakke og ragger. :hoho:

Skrevet

Hvis bryllupet er i Oslo i dag! Ta på bikini og strandkjole! :)

Jeg gikk tidlig hjem fra jobb og nå sitter jeg ute å nyter sommer. Vet ikke hvor lenge det varer, så kunne ikke bli sittende inne i sånt vær!

• Liker 2
Skrevet

To ganger denne uken har noen tatt i døra mi  :sjokkert:  Første gangen stod jeg på badet rett etter dusjen og da hørte jeg plutselig utgangsdøra lukke seg. Litt sånn småpanikk for om noen hadde kommet inn. Ingen der. Antok at døra hadde sklidd opp og at naboen bare hadde dyttet den igjen. Hender jeg glemmer å låse døra.  Men nå for en halvtime siden var det noen som prøvde å åpne den!!  :hakeslepp:   Da var den låst, og dørhåndtaket ble tatt ned. det bråker nemlig en del, for den låsedingsen sitter i et hakk. Så ekkelt. Jeg var usikker på om jeg skulle tørre å åpne døra å se om det var noen utenfor, så brukte litt tid. og da var den/de borte hverfall.. 

Fra nå kommer jeg nok til å huske å låse døra, for dette var ekkelt altså!

• Liker 1
Skrevet

Åndenes makt.... :ninja:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...