Mynona Skrevet 9. juni 2015 #16081 Skrevet 9. juni 2015 Jeg skal sjekke jysk og kid. Takk! Jeg hørte en lyd av sommer her i går kveld. En hyrdestund etter leggetid. Er så fint når alle begynner å ha vinduene åpne om natta når bakgården vår fungerer som ropert.
Frk.K Skrevet 9. juni 2015 #16082 Skrevet 9. juni 2015 Jeg skal sjekke jysk og kid. Takk! Jeg hørte en lyd av sommer her i går kveld. En hyrdestund etter leggetid. Er så fint når alle begynner å ha vinduene åpne om natta når bakgården vår fungerer som ropert. Da du skal stikke hodet ut vinduet å skrike "Too much information!!!!!" 1
Gjest LightBulb Skrevet 9. juni 2015 #16084 Skrevet 9. juni 2015 Jeg drømmer så mye for tiden... Det begynner å bli slitsomt
Aldrisur Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #16085 Skrevet 10. juni 2015 (Jeg prøver å hviske noe, men husker Ikke koden ) *sier egentlig med veldig små bokstaver fordi jeg må si det til noen* : fikk mail i dag om at distriktsjef ( og kjededirektør) i det jeg håper blir min nye jobb ville møte meg igjen denne uken Masse lykke til Light! For et vakkert barn. Så trett, men så lykkelig... Hvordan kan fem så små ord lage så (altfor) mange bilder i hodet mitt?? Pål kjøpte sin på Jysk for et par mnd siden Halloooo på alle sammen Mye trivelig lesing her om mulig jobb, flytting, bebis, og likt kjolekjøp av stor og liten Aldri og sånt Virker som livet er ålright, og det er så bra! I dag har jeg marinert meg selv i solsteika og fått maaaaasse fregner Åååå så deilig med fregner Noz! Håper livet er ålreit for deg om dagen også? Fuglene kvitrer så sterkt og vakkert for tiden. Jeg sitter utenfor og nyter lydene av...sommer. Jeg skal sjekke jysk og kid. Takk! Jeg hørte en lyd av sommer her i går kveld. En hyrdestund etter leggetid. Er så fint når alle begynner å ha vinduene åpne om natta når bakgården vår fungerer som ropert. Rai-rai...det er sommer! Da du skal stikke hodet ut vinduet å skrike "Too much information!!!!!" Jeg drømmer så mye for tiden... Det begynner å bli slitsomt --------------------- I går var en sånn hurramegrundtdag igjen, i dag skal jeg til legen (bare rutinegreier) og så ut for å møte noen gamle arbeidskolleger. Så er det å begynne og forberede ferieturen til Danmark - først selskap på lørdag, så avreise søndag. Og jeg mååååå strikke ferdig Mor Signe-teppet før jeg drar. Det tar lang tid og strikke et sånt teppe altså. Må ta en kopp og tenke litt her jeg. Håper dere får en fin onsdag alle sammmen!
FruN Skrevet 10. juni 2015 #16087 Skrevet 10. juni 2015 Masse lykke til Light! For et vakkert barn. Hvordan kan fem så små ord lage så (altfor) mange bilder i hodet mitt?? Åååå så deilig med fregner Noz! Håper livet er ålreit for deg om dagen også? Rai-rai...det er sommer! --------------------- I går var en sånn hurramegrundtdag igjen, i dag skal jeg til legen (bare rutinegreier) og så ut for å møte noen gamle arbeidskolleger. Så er det å begynne og forberede ferieturen til Danmark - først selskap på lørdag, så avreise søndag. Og jeg mååååå strikke ferdig Mor Signe-teppet før jeg drar. Det tar lang tid og strikke et sånt teppe altså. Må ta en kopp og tenke litt her jeg. Håper dere får en fin onsdag alle sammmen! Åh? Husker ikke hvor lang tid jeg brukte jeg...men du strikker kanskje fra hjørne til hjørne? Det gjorde ikke jeg Lurer på om jeg skal gjøre det nå da 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2015 #16088 Skrevet 10. juni 2015 Riktig god dag til alle i ballongen! <----- husholdningssaft med isbiter 1
Gjest Nosoul Skrevet 10. juni 2015 #16089 Skrevet 10. juni 2015 Hvordan kan fem så små ord lage så (altfor) mange bilder i hodet mitt?? Humrehumre Kanskje, kanskje lykken har snudd for den sjelløse. Helt rart at jeg ikke hadde gitt opp enda, nesten 5 måneder med følelsesmessig berg- og dalbane 1
Aldrisur Skrevet 10. juni 2015 Forfatter #16090 Skrevet 10. juni 2015 Åh? Husker ikke hvor lang tid jeg brukte jeg...men du strikker kanskje fra hjørne til hjørne? Det gjorde ikke jeg Lurer på om jeg skal gjøre det nå da Dette er det tredje teppet jeg strikker, så har vel bare glemt hvor lang tid det tar. Jeg strikke vanlig fram og tilbake FruN, og akkurat nå skal jeg felle av! Riktig god dag til alle i ballongen! <----- husholdningssaft med isbiter Alt smaker godt med en isbit opp'i! Kos deg Hoppe! Humrehumre Kanskje, kanskje lykken har snudd for den sjelløse. Helt rart at jeg ikke hadde gitt opp enda, nesten 5 måneder med følelsesmessig berg- og dalbane Må lykken gro som gresset bak do - du har jaggu jobbet hardt for dette/(denne)! 2
Gjest Nosoul Skrevet 10. juni 2015 #16091 Skrevet 10. juni 2015 Må lykken gro som gresset bak do - du har jaggu jobbet hardt for dette/(denne)! Den sjelløse trives ganske godt på den svevende, rosa skyen 1
FruN Skrevet 10. juni 2015 #16092 Skrevet 10. juni 2015 Dette er det tredje teppet jeg strikker, så har vel bare glemt hvor lang tid det tar. Jeg strikke vanlig fram og tilbake FruN, og akkurat nå skal jeg felle av! Alt smaker godt med en isbit opp'i! Kos deg Hoppe! Må lykken gro som gresset bak do - du har jaggu jobbet hardt for dette/(denne)! Den beste følelsen ved ethvert strikkeprosjekt!
Hoppetaujenta Skrevet 10. juni 2015 #16094 Skrevet 10. juni 2015 Må lykken gro som gresset bak do - du har jaggu jobbet hardt for dette/(denne)! *krype rundt på sine knær for å luke bak doen så det blir de aller beste groforhold i verden*
Rumle Skrevet 10. juni 2015 #16095 Skrevet 10. juni 2015 Gratulerer så masse til den sjelløse! Og til strikkedamen som snart skal til Legoland
Gjest Nosoul Skrevet 10. juni 2015 #16096 Skrevet 10. juni 2015 Gratulerer så masse til den sjelløse! Og til strikkedamen som snart skal til Legoland Vet ikke enda om det er så mye å gratulere, enda... Men jeg er i alle fall glad for at jeg ikke ga han opp - selv om alle andre mente at jeg skulle det. Lønner seg å lytte til hjertet, av og til. Men jeg sier uansett tusen takk 1
Mynona Skrevet 10. juni 2015 #16097 Skrevet 10. juni 2015 Jeg skal også møte dine gamle arbeidskollegaer nå Aldri Har en skikkelig hektisk uke jeg og. Gleder meg til søndag - da skal jeg ikke gjøre noe! Det blir deilig. Hvordan ser mor signe teppet ditt ut da? Får vi se bilde kanskje? Jeg strikker kjole. Husker ikke om jeg har nevnt det. Men herregud så lang tid det tar når det er tynt garn, tynne pinner og 216 masker. Hver cm tar jo eeevigheter. Og jeg skal ha 29cm før jeg skal til neste steg.
FruN Skrevet 10. juni 2015 #16098 Skrevet 10. juni 2015 Jeg hadde 432 masker på pinne 3 på genseren til pappa. DET gikk treigt det! Og ca 55-60cm med blått, rett frem. Mor Signe-pledd : Noen strikke fra hjørne til hjørne, noen rett frem 2
Mynona Skrevet 10. juni 2015 #16100 Skrevet 10. juni 2015 432 Jeg klarte å vri kjolen da, så jeg måtte ta opp igjen!! Typisk!! Men nå har jeg 10-12 cm eller noe sånt. Strikker i str 1 år, så har gooood tid. 11,5 mnd på meg enda Er det vanlig rillestrikk på mor signe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå