Gjest Tekola Skrevet 9. juni 2015 #16061 Skrevet 9. juni 2015 Så spennende, bulbeeeen! Her har vi vært våkne i to timer og er på vei til barnehagen Frk. K ser forøvrig absolutt ikke ut som en hval, så jeg foreslår en tur til optiker først
Gjest Nosoul Skrevet 9. juni 2015 #16071 Skrevet 9. juni 2015 Hmm....og om ni mnd blir hun mor? Hahahaha, nei nei 1
Mynona Skrevet 9. juni 2015 #16074 Skrevet 9. juni 2015 Jeg lurer på om dere vet hvor man får tak i en sånn supertynn overmadrass. Sånn som bare skal være mellom senga og lakenet for å beskytte litt så den tykke fine overmadrassen på senga holder lenge. En sånn man kan slenge i vaskemaskinen etter en febernatt eller to. Jeg hadde en i gamlesenga, men heiv den når jeg fikk ny for den var utvasket. Men nå finner jeg ikke ny. Har innsett at det kanskje heter noe annet. Og madrassbeskytter ser ut som bare er tisselaken. Så...
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2015 #16075 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Desverre, jeg vet ikke My, men vent litt så kommer de kloke og kunnskapsrike hordene. *måtte bare innom for å forsikre meg om at det var en D-bokstav i det ordet over* Atte?! ALT går an i våre dager vettu. Endret 9. juni 2015 av Hoppetaujenta
FruN Skrevet 9. juni 2015 #16076 Skrevet 9. juni 2015 Der man kjøper madrasser madrassbeskytter tror jeg det heter
Aldrisur Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #16077 Skrevet 9. juni 2015 Her er Ikea sin My! Tror de fåes kjøpt på Kids også. Jeg kommer kanskje innom på ordentlig etterpå - hvis dere er her da? Litt vel travel dag. 2
Gjest Inggolf Skrevet 9. juni 2015 #16078 Skrevet 9. juni 2015 Jeg lurer på om dere vet hvor man får tak i en sånn supertynn overmadrass. Sånn som bare skal være mellom senga og lakenet for å beskytte litt så den tykke fine overmadrassen på senga holder lenge. En sånn man kan slenge i vaskemaskinen etter en febernatt eller to. Jeg hadde en i gamlesenga, men heiv den når jeg fikk ny for den var utvasket. Men nå finner jeg ikke ny. Har innsett at det kanskje heter noe annet. Og madrassbeskytter ser ut som bare er tisselaken. Så... Pål kjøpte sin på Jysk for et par mnd siden Halloooo på alle sammen Mye trivelig lesing her om mulig jobb, flytting, bebis, og likt kjolekjøp av stor og liten Aldri og sånt Virker som livet er ålright, og det er så bra! I dag har jeg marinert meg selv i solsteika og fått maaaaasse fregner 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. juni 2015 #16079 Skrevet 9. juni 2015 Fuglene kvitrer så sterkt og vakkert for tiden. Jeg sitter utenfor og nyter lydene av...sommer. 1
Frk.K Skrevet 9. juni 2015 #16080 Skrevet 9. juni 2015 (endret) Frk. K ser forøvrig absolutt ikke ut som en hval, så jeg foreslår en tur til optiker først Det er bare fordi du ikke har sett meg i inntilsittende klær eller halv - helt naken. Fuglene kvitrer så sterkt og vakkert for tiden. Jeg sitter utenfor og nyter lydene av...sommer. Her kan man stille klokken etter de om morgningen. Endret 9. juni 2015 av Frk.K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå