Gjest Nosoul Skrevet 8. juni 2015 #16021 Skrevet 8. juni 2015 Er det sant? Han er på tur utover hit nå Men jeg skal ikke ta gleden på forskudd 1
Severus Skrevet 8. juni 2015 #16022 Skrevet 8. juni 2015 Jasper er et veldig fint navn, og sp du sier - orginalt her i landet. Jeg vet
Aldrisur Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #16023 Skrevet 8. juni 2015 Han er på tur utover hit nå Men jeg skal ikke ta gleden på forskudd Skjønner hva du mener, men du, jeg ønsker deg virkelig alt godt for natten og tiden fremover.
Frk.K Skrevet 8. juni 2015 #16024 Skrevet 8. juni 2015 Gjett hvem som skal ned en tur til varmen snart da. Får håpe folk ikke ringer viltnemnda når de ser meg på stranden!
hog Skrevet 8. juni 2015 #16025 Skrevet 8. juni 2015 Hm, tja, den var spesiell Hog. ... Jeg er nok enig, men synes den er litt morsom Åååh... *kriblekrible* Lykke til! Hei det er nesten ingen i dette landet som heter Jasper. De heter Jesper Jeg liker også Jasper bedre enn Jesper
Aldrisur Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #16026 Skrevet 8. juni 2015 Gjett hvem som skal ned en tur til varmen snart da. Får håpe folk ikke ringer viltnemnda når de ser meg på stranden! Viltnemda? Høres veldig ut som om du skal ha ferie i syden? Hvor skal du frøken? Jeg er nok enig, men synes den er litt morsom Lykke til! Jeg liker også Jasper bedre enn Jesper Den var lidderlig morsom Hog. Jeg så hele videoen og den var morsom ja, den fikk meg til å le.
Frk.K Skrevet 8. juni 2015 #16027 Skrevet 8. juni 2015 Viltnemda? Høres veldig ut som om du skal ha ferie i syden? Hvor skal du frøken? Ja, de du ringer om du skulle finne en strandet hval Å noen kan jo ligne på en strandet hval der de ligger å velter seg på stranden. Skal der du nett har vært 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2015 #16028 Skrevet 8. juni 2015 Hæ? Er det noen som er lidderlige her inne midt på svarte natta? 1
Severus Skrevet 8. juni 2015 #16029 Skrevet 8. juni 2015 Jeg er nok enig, men synes den er litt morsom Lykke til! Jeg liker også Jasper bedre enn Jesper Enig, Jasper er et flott navn. Jesper er meh
Aldrisur Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #16030 Skrevet 8. juni 2015 Ja, de du ringer om du skulle finne en strandet hval Å noen kan jo ligne på en strandet hval der de ligger å velter seg på stranden. Skal der du nett har vært Strandet hval du liksom! Å ja, skjønner! Det blir sikkert knallfint! Jeg lengter tilbake.
Severus Skrevet 8. juni 2015 #16032 Skrevet 8. juni 2015 Jesper, Jasper og Jonatan! Neeeei det var Kasper
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2015 #16033 Skrevet 8. juni 2015 Nei, Kasper lå til sengs med stjertproblemer og han andre steppet inn på kort advarsel. 2
Severus Skrevet 8. juni 2015 #16035 Skrevet 8. juni 2015 Jasper han gjør ingenting galt, har du ikke sett så uskyldig han er?
Frk.K Skrevet 8. juni 2015 #16036 Skrevet 8. juni 2015 Strandet hval du liksom! Å ja, skjønner! Det blir sikkert knallfint! Jeg lengter tilbake. Ja, har opparbeidet meg en god mage de siste .. 7 årene. Men "utrolig" nok ikke lagt på meg mer enn 15 kg. Men ser ut som en strandet hval da. Lenger til bake til mine "tynnere" dager. Men gidder ikke legge om kostholdet heller: Så det får bare være. Skjønner godt at du lengter tilbake. Jeg lengter bare til sol å varme jeg, å den finner jeg ikke her. Men først eksamen så reise. Håper jeg blir trekt opp i morgen så jeg kan reise asap, ellers blir det ikke før neste uke.
Aldrisur Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #16037 Skrevet 8. juni 2015 Mynona Ja, har opparbeidet meg en god mage de siste .. 7 årene. Men "utrolig" nok ikke lagt på meg mer enn 15 kg. Men ser ut som en strandet hval da. Lenger til bake til mine "tynnere" dager. Men gidder ikke legge om kostholdet heller: Så det får bare være. Skjønner godt at du lengter tilbake. Jeg lengter bare til sol å varme jeg, å den finner jeg ikke her. Men først eksamen så reise. Håper jeg blir trekt opp i morgen så jeg kan reise asap, ellers blir det ikke før neste uke. Uff disse kiloene. Men det viktigste er å ha sansen for det gode liv, spør du meg. Håper du blir trekt opp i morgen Frk K. så du kan komme deg avgårde fortest mulig.
Frk.K Skrevet 8. juni 2015 #16038 Skrevet 8. juni 2015 Mynona Uff disse kiloene. Men det viktigste er å ha sansen for det gode liv, spør du meg. Håper du blir trekt opp i morgen Frk K. så du kan komme deg avgårde fortest mulig. Jeg også. Godt mulig jeg må være der alene i en uke da, men det gjør meg ingenting!
Aldrisur Skrevet 8. juni 2015 Forfatter #16039 Skrevet 8. juni 2015 Ja, Mynona Jeg også. Godt mulig jeg må være der alene i en uke da, men det gjør meg ingenting! Nei. det gjør ikke noe å være alene, høres helt herlig ut spør du meg. Bare kose seg og gjøre hva du vil.
Severus Skrevet 8. juni 2015 #16040 Skrevet 8. juni 2015 Jeg tror det er bare her inne folk liler meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå