Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy flate for noen priser på hurtigruta! Turister må jo bli flådd her. En kopp te (dvs vann og en tepose) og en vestlandslefse 60kr!! Og det var bare 1 i pakka og. Ikke 2 som det pleier!

Masse fin natur da. Snø på fjellene. Og jeg får strikket litt på kjole

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuggel'n må ha litt luft under vingene igjen ja :jepp:

Snille foreldre spanderer tur på barn og barnebarn, så blir ei uke på Mallorca :strix:

Blir veldig koselig!

Gjest Nosoul
Skrevet

Ikke helt fulle 5...

Er det kode for full og sex...? :lur:

:fnise:

Hehe, nei man trenger ikke alltid å ha sex Uredd...

Skrevet

Hehe, nei man trenger ikke alltid å ha sex Uredd...

Nei selvfølgelig ikke.

Jeg bare lekte med ordspillet der full og 6 kommer etter ikke full og 5...

Teit fredagshumor... :rodmer:

Skrevet

Fy flate for noen priser på hurtigruta! Turister må jo bli flådd her. En kopp te (dvs vann og en tepose) og en vestlandslefse 60kr!! Og det var bare 1 i pakka og. Ikke 2 som det pleier!

Det er ikke noe billigere på ferga. Klart når man er midt på havet, så kan man jo ta seg grisegodt betalt. Ikke mange andre steder å handle der

Skrevet

Da har jeg et spørsmål: på mitt tastatur er det en gjeng med tall ytterst til høyre også, men de får jeg ikke til å virke.

Hvordan får jeg det til? :klo:

Skrevet

Du må trykke på den tasten det står num lock på

Gjest Inggolf
Skrevet

Dæven!  Jeg synes det er så grusomt at steder som kan gjøre det utnytter overprising til det fulle... Jeg skjønner at det er kostbart å drive hurtigruta, men det er ikke akkuratt billig å kjøpe billett til den heller.

Uansett så takker jeg så meget for alle de fine snappene My! Synes det er fint å få væme på reisen fra sidelinjen :jepp:

Gjest Inggolf
Skrevet

Håper du har det fint hvorenn du er og hvaenn du driver med, Aldri :klemmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

bf447dd694454ade9bcafed0956da2a2.jpg

5824e908d62d5abf0ecc80ff85b0fde3.jpg

842cb87e2c7a16130e75b68493983244.jpg

Freeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag cocktails er herved servert!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppendeglad:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan ble det med den vinklubben vi skulle starte dere? Er det bare meg som er interessert?  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

En cocktail-klubb hadde jo ikke vært så dumt heller! :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg forsyner meg med en smak av alle sammen jeg, naturligvis i alkoholfri versjon :kristin:

• Liker 1
Skrevet

Jeg forsyner meg med en smak av alle sammen jeg, naturligvis i alkoholfri versjon :kristin:

Selvsagt! :klemmer:

Skrevet

Hvordan går det med deg, Frun? :)

Skrevet

Hvordan går det med deg, Frun? :)

Det går bra :jepp: Deilig å endelig kunne slappe av litt! Det har vært ganske hektisk i det siste. I dag har vi fått opp til salgs-skiltet på leiligheten, vært i Sverige og der fant vi jommen meg barnevogn :overrasket: Det føles helt feil å kjøpe det så tidlig, men gode tilbud er vanskelig å gå forbi.. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Det går bra :jepp: Deilig å endelig kunne slappe av litt! Det har vært ganske hektisk i det siste. I dag har vi fått opp til salgs-skiltet på leiligheten, vært i Sverige og der fant vi jommen meg barnevogn :overrasket: Det føles helt feil å kjøpe det så tidlig, men gode tilbud er vanskelig å gå forbi.. :sjenert:

Det forstår jeg godt! :jepp: Så spennende tider for deg nå :)

Skrevet

Hvordan ble det med den vinklubben vi skulle starte dere? Er det bare meg som er interessert?  :laugh:

Jeg er med! :opplyser:

Jeg tar det hele så alvorlig at jeg kan melde å ha vært på polet for litt research i dag. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Vi startet å kjøre kl 8 i dag, og enda er det 3 timer til vi er i Bergen! Tror det er en stund til jeg skal på biltur igjen etter denne turen :ler:

Det er bra det er lyst nesten hele døgnet for tiden så vi får sett litt om kveldene.

Og i går fikk vi alle 4 årstider. Fortsatt snø i høyden kan jeg melde om. Trollstigen hele 3 ganger også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...