Anje Skrevet 15. mars 2014 #1581 Del Skrevet 15. mars 2014 Hehe, godt at det er noen som liker: Hei, Vedlagt følger ting og tang som avtalt på telefon. Med vennlig hilsen Mynona Jeg føler meg så falsk når jeg skal lesse på med ønskninger om alt mulig og være superhyggelig når det ikke faller seg naturlig Men jeg har lært meg til å skrive Ha en fin dag på slutten av mailen nesten hver gang da. Så er jeg litt hyggelig hvertfall.Jeg synes dette var en hyggelig Mail, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1582 Del Skrevet 15. mars 2014 God helg Aldrisur God helg til dere også! Jeg får nesten aldri tid til å være her for tiden jeg. Enda jeg har blitt allergisk mot avtaler på mine gamle dager, skjer det noe heeeeeele tiden. Men nå er det lørdagskveld og jeg skal se på "hver gang vi møtes". Da stikker nemlig herr Aldri ned i hula si, og jeg kan nyte fred og tv-ro. Håper dere har det bra!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #1583 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg har det bra hvertfall. Det er ganske stille på KG for tiden i det hele tatt synes jeg. Liker ikke Herren Hver gang vi møtes altså? Ser for meg at 90% av de som ser på det er kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1584 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvilken kake skal jeg bake til gutta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1585 Del Skrevet 15. mars 2014 Braaa at du har det bra My! Nei, han synts det er kjedelig, så han finner bare noe annet å gjøre. Han synes ikke noe om Senkveld, Åndenes makt, God kveld Norge heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1586 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvilken kake skal jeg bake til gutta? Hvilken kake liker du best å lage da Vex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1587 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg vet ikke, å lykks får ikke smake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1588 Del Skrevet 15. mars 2014 Ostekake kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1589 Del Skrevet 15. mars 2014 Må være noe som tåler å stå romtemperert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1590 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvetekringle? Hvis du baker den dagen i forveien, putter den i fryseren og tar den med på jobb og lar den tine romtemperert, så kan du servere den helt fersk? Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #1591 Del Skrevet 15. mars 2014 Sjokoladekake Det skal jeg bake i morgen. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 15. mars 2014 #1592 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg hadde en kjempe lang dag på onsdag! Jobb, kjøre til Oslo i uendelig lang tid siden det var en masse vilrein på vidda som gjorde at jeg måtte kjøre om vei med masse veiarbeid og en halvtime venting her og der som gjorde at jeg ikke var fremme før 6-7! I dag har jeg hilste på en Nozze med en kosevofs! Hilste på Nozze i går også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mars 2014 #1593 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) .Aldri, det hadde kanskje vært litt tvilsomt at Herr A faktisk var veldig opptatt av disse nevnte programmene? Endret 15. mars 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. mars 2014 #1594 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) I dag har jeg hilste på en Nozze med en kosevofs! Hilste på Nozze i går også! Yeeey, det var så hyggeliiiig! Bytrasking og kaffedrikking med svigersøster og BitteLiten i går, og vofsetur i dag (og harrytur i morgen!) Endret 15. mars 2014 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1595 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvetekringle er hvetebakst. Men jeg vil bake kake. Å så vil jeg nekte lykkis, siden han er rar å blir så rar av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1596 Del Skrevet 15. mars 2014 Sjokoladekake Det skal jeg bake i morgen. Tror jeg. You go girl! Jeg hadde en kjempe lang dag på onsdag! Jobb, kjøre til Oslo i uendelig lang tid siden det var en masse vilrein på vidda som gjorde at jeg måtte kjøre om vei med masse veiarbeid og en halvtime venting her og der som gjorde at jeg ikke var fremme før 6-7! I dag har jeg hilste på en Nozze med en kosevofs! Hilste på Nozze i går også! Åh, det hørtes ut som en lang og slitsom tur Rofl! Men du fikk jo hilst på Nozzefina da! Heldiggrisen. Det hadde kanskje vært ganske tvilsomt hvis han var veldig opptatt av disse programmene Ja, du sier noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #1597 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Jeg har juksa litt da Kjøpt sånn ferdigkake-greier. Men en type jeg ikke har prøvd før, så får håpe den blir like god som den ser ut som på pakka Endret 15. mars 2014 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. mars 2014 Forfatter #1598 Del Skrevet 15. mars 2014 Wow! Organisk og gode greier! Du må fortelle oss hvordan den smaker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. mars 2014 #1599 Del Skrevet 15. mars 2014 Ja, det skal jeg gjøre. Det var egentlig ikke det organiske/økologiske som gjorde at jeg kjøpte den men.. Det var vel heller glasuren på bildet Men jeg kan jo late som den er littebittegrann sunn. Selv om den ikke er det i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. mars 2014 #1600 Del Skrevet 15. mars 2014 Hmmm surmelkskake med sjokoladeglasur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå