Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere felles lever? Dere og naboen mener jeg? :fnise:

Èn ting skal du ha Vex! Du er umåtelig trofast med den du er betatt av - når du er betatt av den.

:ler:

Om du forstår hva jeg mener.

Enig og tro intil Dovre faller vøtt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh han er jo ikke akkurat Brad Pitt

Det ser jeg og. Men hva så?

Det betyr ikke at du ikke kan synes han er kjekk.

Skrevet

Det ser jeg og. Men hva så?

Det betyr ikke at du ikke kan synes han er kjekk.

AB sa jeg har dårlig smak
Skrevet

Å dessuten er han mer søt enn kjekk

Skrevet (endret)

AB sa jeg har dårlig smak

AB kan bry seg om sin smak.

Søt, kjekk, attraktiv. Samme greiene.

Endret av FruN
Skrevet

AB kan bry seg om sin smak.

Søt, kjekk, attraktiv. Samme greiene.

Nei for å være kjekk må man være litt barsk også, han der ser ikke så barsk ut.
Skrevet

Det var litt kjipt å reise fra strålende solskinn i Oslo til regn og blåst på Vestlandet! Men i dag er det opphold tror jeg, og jeg skal kjøre hurtigrute.

• Liker 1
Skrevet

Glad jeg ikke er om bord om du skal kjøre

Gjest Nosoul
Skrevet

Hvordan går det med deg Nosoul? Går det som du planlegger, eller...? 

(Mulig du har skrevet noe om dette et annet sted her inne, men jeg har ikke fått undersøkt det ennå) 

Går greit her!

Skal passe en sutrete tibbetispe til mandag, tror det blir noen dager med minimalt med søvn... :natti:

Hadde besøk av selveste kjekke kjekken nå på Onsdag, det var koselig! Over en måned siden sist vi hadde sett hverandre.

• Liker 1
Skrevet

Det var litt kjipt å reise fra strålende solskinn i Oslo til regn og blåst på Vestlandet! Men i dag er det opphold tror jeg, og jeg skal kjøre hurtigrute.

Du har reist allerede ja. God tur videre med Hurtigruta!   :tommelsmil: Håper du  slipper regn og vind da. 

Går greit her!

Skal passe en sutrete tibbetispe til mandag, tror det blir noen dager med minimalt med søvn... :natti:

Hadde besøk av selveste kjekke kjekken nå på Onsdag, det var koselig! Over en måned siden sist vi hadde sett hverandre.

Sutrete tibbetisper er ikke til å spøke med!  :grinele: Håper du får en fin helg allikevel.

Så koselig at dere har kontakt, særlig på onsdager.  :ler:

(Den skjønte du nok ikke, :lol:  er bare noe jeg driver og tuller med) 

Gjest Nosoul
Skrevet

Du har reist allerede ja. God tur videre med Hurtigruta!   :tommelsmil: Håper du  slipper regn og vind da. 

Sutrete tibbetisper er ikke til å spøke med!  :grinele: Håper du får en fin helg allikevel.

Så koselig at dere har kontakt, særlig på onsdager.  :ler:

(Den skjønte du nok ikke, :lol:  er bare noe jeg driver og tuller med) 

Nei det skal være sikkert og visst.. Jeg er sååå trøtt, også har jeg kjøretime klokken 11 :snurt:

Men jeg skal spurte innom butikken og handle en STOR pose smågodt å kose meg med i helgen :rodmer:

Den skjønte jeg ikke, haha :fnise:

Vel, tiden vil vise hva han mener/holder på med/føler ect ect...

• Liker 1
Skrevet

Du pleide å ha sushi på onsdag

• Liker 1
Skrevet

Nei det skal være sikkert og visst.. Jeg er sååå trøtt, også har jeg kjøretime klokken 11 :snurt:

Men jeg skal spurte innom butikken og handle en STOR pose smågodt å kose meg med i helgen :rodmer:

Den skjønte jeg ikke, haha :fnise:

Vel, tiden vil vise hva han mener/holder på med/føler ect ect...

Tiden vil vise ja.  :hug:

Saken er den at når jeg var ny på KG og aldri hadde hørt om ONS før, så trodde jeg det var en forkortelse for onsdag (og ikke one night stand).  :ler: På den måten så ble jo alt jeg leste om dette ons feil - på en måte. 

Og det var det mange av oss som hadde moro av i lang tid etterpå. Skjønner? 

Du pleide å ha sushi på onsdag

Det stemmer det også Vex!  :roser:

Gjest Nosoul
Skrevet

Tiden vil vise ja.  :hug:

Saken er den at når jeg var ny på KG og aldri hadde hørt om ONS før, så trodde jeg det var en forkortelse for onsdag (og ikke one night stand).  :ler: På den måten så ble jo alt jeg leste om dette ons feil - på en måte. 

Og det var det mange av oss som hadde moro av i lang tid etterpå. Skjønner? 

Hahahah! Nååååå henger jeg med :skratte::ler:

Vel, den sjelløse kan røpe at det ikke har vært noe sengegymastikk mellom kjekken og henne, og holdt på å si, heldigvis! Jeg har lyst til å virkelig bli kjent med han å se om det er noe som kanskje kommer til å videreutvikle seg, hvis ikke har jeg kanskje fått meg en god kompis :tommelopp:

Men... Jeg sa med han at visst/når vi skulle se hobbiten filmene, så kunne han gjerne sove over om han følte for det.

Vi har jo trossalt delt seng flere ganger før, bare at da var vi ikke helt ved våre fulle 5 :opplyser:

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en fornuftig ordning Nosoul.  ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg deler seng med et tomt yoghurtbeger

Skrevet

Da blir det ikke noe krangling i hvert fall!  :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Hahahah! Nååååå henger jeg med :skratte::ler:

Vel, den sjelløse kan røpe at det ikke har vært noe sengegymastikk mellom kjekken og henne, og holdt på å si, heldigvis! Jeg har lyst til å virkelig bli kjent med han å se om det er noe som kanskje kommer til å videreutvikle seg, hvis ikke har jeg kanskje fått meg en god kompis :tommelopp:

Men... Jeg sa med han at visst/når vi skulle se hobbiten filmene, så kunne han gjerne sove over om han følte for det.

Vi har jo trossalt delt seng flere ganger før, bare at da var vi ikke helt ved våre fulle 5 :opplyser:

Ikke helt fulle 5...

Er det kode for full og sex...? :lur:

:fnise:

Skrevet

Hvordan går det med deg Nosoul? Går det som du planlegger, eller...? 

(Mulig du har skrevet noe om dette et annet sted her inne, men jeg har ikke fått undersøkt det ennå) 

Rumle!  :romeo: Trappa ble såååå fiiiin! 

---

Hurra! :hoppendeglad: God helg! :blomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...