Severus Skrevet 5. juni 2015 #15961 Skrevet 5. juni 2015 Har dere felles lever? Dere og naboen mener jeg? Èn ting skal du ha Vex! Du er umåtelig trofast med den du er betatt av - når du er betatt av den. Om du forstår hva jeg mener. Enig og tro intil Dovre faller vøtt
FruN Skrevet 5. juni 2015 #15962 Skrevet 5. juni 2015 Ehhh han er jo ikke akkurat Brad Pitt Det ser jeg og. Men hva så? Det betyr ikke at du ikke kan synes han er kjekk.
Severus Skrevet 5. juni 2015 #15963 Skrevet 5. juni 2015 Det ser jeg og. Men hva så? Det betyr ikke at du ikke kan synes han er kjekk. AB sa jeg har dårlig smak
FruN Skrevet 5. juni 2015 #15965 Skrevet 5. juni 2015 (endret) AB sa jeg har dårlig smak AB kan bry seg om sin smak. Søt, kjekk, attraktiv. Samme greiene. Endret 5. juni 2015 av FruN
Severus Skrevet 5. juni 2015 #15966 Skrevet 5. juni 2015 AB kan bry seg om sin smak. Søt, kjekk, attraktiv. Samme greiene. Nei for å være kjekk må man være litt barsk også, han der ser ikke så barsk ut.
Mynona Skrevet 5. juni 2015 #15967 Skrevet 5. juni 2015 Det var litt kjipt å reise fra strålende solskinn i Oslo til regn og blåst på Vestlandet! Men i dag er det opphold tror jeg, og jeg skal kjøre hurtigrute. 1
Gjest Nosoul Skrevet 5. juni 2015 #15969 Skrevet 5. juni 2015 Hvordan går det med deg Nosoul? Går det som du planlegger, eller...? (Mulig du har skrevet noe om dette et annet sted her inne, men jeg har ikke fått undersøkt det ennå) Går greit her! Skal passe en sutrete tibbetispe til mandag, tror det blir noen dager med minimalt med søvn... Hadde besøk av selveste kjekke kjekken nå på Onsdag, det var koselig! Over en måned siden sist vi hadde sett hverandre. 1
Aldrisur Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #15970 Skrevet 5. juni 2015 Det var litt kjipt å reise fra strålende solskinn i Oslo til regn og blåst på Vestlandet! Men i dag er det opphold tror jeg, og jeg skal kjøre hurtigrute. Du har reist allerede ja. God tur videre med Hurtigruta! Håper du slipper regn og vind da. Går greit her! Skal passe en sutrete tibbetispe til mandag, tror det blir noen dager med minimalt med søvn... Hadde besøk av selveste kjekke kjekken nå på Onsdag, det var koselig! Over en måned siden sist vi hadde sett hverandre. Sutrete tibbetisper er ikke til å spøke med! Håper du får en fin helg allikevel. Så koselig at dere har kontakt, særlig på onsdager. (Den skjønte du nok ikke, er bare noe jeg driver og tuller med)
Gjest Nosoul Skrevet 5. juni 2015 #15971 Skrevet 5. juni 2015 Du har reist allerede ja. God tur videre med Hurtigruta! Håper du slipper regn og vind da. Sutrete tibbetisper er ikke til å spøke med! Håper du får en fin helg allikevel. Så koselig at dere har kontakt, særlig på onsdager. (Den skjønte du nok ikke, er bare noe jeg driver og tuller med) Nei det skal være sikkert og visst.. Jeg er sååå trøtt, også har jeg kjøretime klokken 11 Men jeg skal spurte innom butikken og handle en STOR pose smågodt å kose meg med i helgen Den skjønte jeg ikke, haha Vel, tiden vil vise hva han mener/holder på med/føler ect ect... 1
Aldrisur Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #15973 Skrevet 5. juni 2015 Nei det skal være sikkert og visst.. Jeg er sååå trøtt, også har jeg kjøretime klokken 11 Men jeg skal spurte innom butikken og handle en STOR pose smågodt å kose meg med i helgen Den skjønte jeg ikke, haha Vel, tiden vil vise hva han mener/holder på med/føler ect ect... Tiden vil vise ja. Saken er den at når jeg var ny på KG og aldri hadde hørt om ONS før, så trodde jeg det var en forkortelse for onsdag (og ikke one night stand). På den måten så ble jo alt jeg leste om dette ons feil - på en måte. Og det var det mange av oss som hadde moro av i lang tid etterpå. Skjønner? Du pleide å ha sushi på onsdag Det stemmer det også Vex!
Gjest Nosoul Skrevet 5. juni 2015 #15974 Skrevet 5. juni 2015 Tiden vil vise ja. Saken er den at når jeg var ny på KG og aldri hadde hørt om ONS før, så trodde jeg det var en forkortelse for onsdag (og ikke one night stand). På den måten så ble jo alt jeg leste om dette ons feil - på en måte. Og det var det mange av oss som hadde moro av i lang tid etterpå. Skjønner? Hahahah! Nååååå henger jeg med Vel, den sjelløse kan røpe at det ikke har vært noe sengegymastikk mellom kjekken og henne, og holdt på å si, heldigvis! Jeg har lyst til å virkelig bli kjent med han å se om det er noe som kanskje kommer til å videreutvikle seg, hvis ikke har jeg kanskje fått meg en god kompis Men... Jeg sa med han at visst/når vi skulle se hobbiten filmene, så kunne han gjerne sove over om han følte for det. Vi har jo trossalt delt seng flere ganger før, bare at da var vi ikke helt ved våre fulle 5 2
Aldrisur Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #15975 Skrevet 5. juni 2015 Høres ut som en fornuftig ordning Nosoul. 1
Aldrisur Skrevet 5. juni 2015 Forfatter #15977 Skrevet 5. juni 2015 Da blir det ikke noe krangling i hvert fall! 2
Severus Skrevet 5. juni 2015 #15978 Skrevet 5. juni 2015 Jo, jeg mistenker Jasper for å ha spist opp yoghurten min http://40.media.tumblr.com/8235d87126e14a77e858138546b57ad1/tumblr_npcbnyoHL21sks8qho1_1280.jpg
Uredd Skrevet 5. juni 2015 #15979 Skrevet 5. juni 2015 Hahahah! Nååååå henger jeg med Vel, den sjelløse kan røpe at det ikke har vært noe sengegymastikk mellom kjekken og henne, og holdt på å si, heldigvis! Jeg har lyst til å virkelig bli kjent med han å se om det er noe som kanskje kommer til å videreutvikle seg, hvis ikke har jeg kanskje fått meg en god kompis Men... Jeg sa med han at visst/når vi skulle se hobbiten filmene, så kunne han gjerne sove over om han følte for det. Vi har jo trossalt delt seng flere ganger før, bare at da var vi ikke helt ved våre fulle 5 Ikke helt fulle 5... Er det kode for full og sex...?
Rumle Skrevet 5. juni 2015 #15980 Skrevet 5. juni 2015 Hvordan går det med deg Nosoul? Går det som du planlegger, eller...? (Mulig du har skrevet noe om dette et annet sted her inne, men jeg har ikke fått undersøkt det ennå) Rumle! Trappa ble såååå fiiiin! --- Hurra! God helg! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå