Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden sola snur mens jeg er på ferie - tror du jeg kan søke om utsettelse av solsnuing til jeg er trygt hjemme igjen? Og gjerne et par tre uker til? :klo:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal litt vestafor og litt nordafor nå, så jeg får 1 time mer sol i helgen. Evt lys, hvis sola har tenkte å glimre med sitt fravær

• Liker 1
Skrevet

Første kveld på lenge jeg ikke trenger å gjøre noe :overrasket:

Deilig!! :strix:

• Liker 1
Skrevet

:blomst:

Ikke så ræva hører det

tumblr_ne281pgjAf1qhbb20o1_r1_500.jpg

• Liker 2
Skrevet

Statuen var morsom

• Liker 1
Skrevet
:ler: hvor er den?
Skrevet

Vet ikke, fant den på nettet.

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg synes du er fin og søt, jeg, uansett hvor langt inne i hulen din du er :klemmer:

:klem:

• Liker 1
Skrevet

Godt å se livstegn fra deg Aldri :klem:

Den sjelløse går rundt og er litt spent på om dagen blir som planlagt. Det ble halvveis lagt planer i går, som gjør at magen vrenger seg, svetten pipler og førte til at jeg har sovet nokså dårlig i natt

Hvordan går det med deg Nosoul? Går det som du planlegger, eller...? 

(Mulig du har skrevet noe om dette et annet sted her inne, men jeg har ikke fått undersøkt det ennå) 

Aldri! :hoppendeglad: Så hyggelig å se deg (klem)

Lykke til med ny trapp!

Rumle!  :romeo: Trappa ble såååå fiiiin! 

:skratte: som jeg skulle ønske jeg var en flue på veggen under fleshlight samtalen

Ha-ha, ja der skulle du ha vøri My.  :fnise:

Alt ordner seg for FamilieN

Nå har vi styra rundt for å få alt klart til fotografering imorra.  Bare smårusk igjen.

Gikk det bra med fotogtaferingen FruN? Jeg er så imponert over hva disse husfotografene får til av bilder. 

Er her jeg også - bare gått litt i ett noen dager :opplyser:

Mye å gjøre på jobb, litt trening, rengjøring og diverse på kveldstid, og vips går timene.

Det er godt å se at det er flere som "går i ett" av og til!  :laugh:

Så hyggelig med livstegn fra alle som egentlig ikke er her. Jeg skal ikke røpe det til noen.

Ennå en dag mindre til St.Hans og sola snur. Bli med og hopp for lyset!  :hoppe:

Hi-hi, ja du kan få sagt det du Hoppe. 

Hopp hopp  :hoppe:  

Siden sola snur mens jeg er på ferie - tror du jeg kan søke om utsettelse av solsnuing til jeg er trygt hjemme igjen? Og gjerne et par tre uker til? :klo:

Skal du ut og reise igjen? Ferie? Prøve å finne ut av dette i dagboken din, men... :vetikke:

Jeg skal litt vestafor og litt nordafor nå, så jeg får 1 time mer sol i helgen. Evt lys, hvis sola har tenkte å glimre med sitt fravær

Vestafor sol og østafor måne?  :lur: Reiser du i dag ? 

:klem:

Håper helgen din blir fin Light.  :klemmer:

Vex: Det var en snodig statue du hadde der!  :ler: (Den kunne jeg faktisk hatt lyst til å sette i hagen til en håpløs nabo vi har i nabolaget) 

-----------------------------------------------

Støv ute støv inne, :romeo: Trappa ble herskapelig den, men fy søren så mye støv og sagflis det er overalt. 

De brukte den lille hageflekken min som sagplass , så der ute ser det alldeles ikke ut! Og fordi ytterdøren måtte stå åpen under hele seansen, blåste det akkurat like mye sagflis inn i huset. Ja, så det ble jevnt fordelt over det hele.

Fikk kvittet meg med det verste i går, men det tar tid å få has på det hele.

Jeg rømte huset mens det sto på som verst her i går og reiste til byen. Det var deilig å bare slække rundt i butikkene og se på alt det fine sommertøyet som er i salg denne våren. (Sommeren?)

Kjøpte meg fin sommerkjole da- :rodmer: 

Kryss i taket - Det blåser ikke i dag!  :hoppendeglad:

Håper dere alle får en fin helg. 

• Liker 2
Skrevet

Det gikk bra med fotograferingen, ja :jepp:

Er kjempespent på å se bildene :hoppe: og de er kjempeflinke! Vet hvordan det skal se best mulig ut ihvertfall :jepp:

Skrevet

Spennende! :hoppe:

Fy søren så mye rart som skjer rundt deg for tiden FruN. :opplyser: Husk på og ikke slite deg ut da! 

Skrevet (endret)

Sånt sagstøv er det verste :bond:

Det kommer seg inn over alt og føles nesten umulig å få ordentlig bort!

Jeg vet.. Nå er det heldigvis ikke annet enn å vedlikeholde her, i tillegg til at leveggen mellom oss og naboen skal vaskes og males. Men det går fint :)

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Sånt sagstøv er det verste :bond:

Det kommer seg inn over alt og føles nesten umulig å få ordentlig bort!

Jeg vet.. Nå er det heldigvis ikke annet enn å vedlikeholde her, i tillegg til at leveren mellom oss og naboen skal vaskes og males. Men det går fint :)

Har dere felles lever? Dere og naboen mener jeg?  :fnise:

http://static.weltsport.net/bilder/spieler/gross/123282.jpg

Hvordan går det an å bli betatt av en sånn? Like Djises Christ altså

Èn ting skal du ha Vex! Du er umåtelig trofast med den du er betatt av - når du er betatt av den. 

:ler:

Om du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Har dere felles lever? Dere og naboen mener jeg? :fnise:

Èn ting skal du ha Vex! Du er umåtelig trofast med den du er betatt av - når du er betatt av den.

:ler:

Om du forstår hva jeg mener.

Det var denne autokorrekten :ler:

Fikk rettet det opp :opplyser:

Skrevet

Hva er feil med det? :klo:

Ehhh han er jo ikke akkurat Brad Pitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...