Mynona Skrevet 2. juni 2015 #15923 Skrevet 2. juni 2015 Stille i ballongen... Er den tauet ned på bakken pga den sterke vinden?
Rumle Skrevet 2. juni 2015 #15924 Skrevet 2. juni 2015 Kanskje hun har tatt med seg familien på langtur? 3
Aldrisur Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #15925 Skrevet 3. juni 2015 Er jeg heldig nå, så har jeg én times stillhet rundt meg og kan ballonge litt her i fred og ro. Ikke nok med at jeg har vært på mars og shoppet, jeg har også vært på venninnetur lant uti Huttiheita og ting skjer. Jeg har forsøkt å finne ut om venninnene mine er på KG. Det er de nok ikke. I en av samtalene vi hadde kom vi inn på dette med moral og etikk og sånt i dagens samfunn. Og selvfølgelig ble samtalen dreid inn på sex og bluferdighet (om jeg kan bruke et så gammeldags uttrykk?) evt.mangel på bluferdighet. En av jentene innrømmet blant annet at dette med tekniske hjelpemidler var av en annen verden og slett ikke noe hun forsto seg på. Da jeg nevnte ordet fleshlight kikket fire par uskyldsrene øyne på meg, og i det øyeblikket forsto jeg med sikkerhet at ingen av de ALDRI noesnsinne har vært på Kvinneguiden. Jeg skal love dere at jeg hadde vanskeligheter med å forklare hva det er. Man lærer jo så masse rart her inne. Og av og til så håper jeg at noe av det jeg leser på KG ikke er representativt for dagens samfunn. Jeg håper dere har det fint alle sammen? Har fått lest meg opp på det meste av det dere skriver om og ser at alt ordner seg for FruN? Rumle har fått bygd opp drivhuset sitt og at resten av dere har det forholdsvis bra? Nå skinner endelig sola og utpå dagen kommer det noen som skal rive trappa her - og forhåpentigvis sette opp en ny i løpet av kort tid. Ha en fin onsdag alle sammen! 3
Gjest Tekola Skrevet 3. juni 2015 #15926 Skrevet 3. juni 2015 Godt å få livstegn fra deg, Aldrisur! Jeg har også overraskende få mennesker i min omgangskrets som er på KG, i hver fall har ingen innrømmet noe når jeg har forsøkt å fiske litt! Lykke til med ny trapp!
hog Skrevet 3. juni 2015 #15927 Skrevet 3. juni 2015 ... Jeg skal love dere at jeg hadde vanskeligheter med å forklare hva det er. Man lærer jo så masse rart her inne. Og av og til så håper jeg at noe av det jeg leser på KG ikke er representativt for dagens samfunn. ... Å herregud ja... ... Jeg har også overraskende få mennesker i min omgangskrets som er på KG, i hver fall har ingen innrømmet noe når jeg har forsøkt å fiske litt! ... Jeg har av mystiske grunner fisket veldig lite 1
Aldrisur Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #15928 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Godt å få livstegn fra deg, Aldrisur! Jeg har også overraskende få mennesker i min omgangskrets som er på KG, i hver fall har ingen innrømmet noe når jeg har forsøkt å fiske litt! Lykke til med ny trapp! Ja, nettopp, er det ikke snodig? Men når jeg tenker meg om kjenner jeg ingen som stemmer FRP, leser Se & Hør eller kaster søppel på gata heller! Takk, lykke til er akkurat hva jeg trenger. Å herregud ja... Jeg har av mystiske grunner fisket veldig lite Endret 3. juni 2015 av Aldrisur 3
Gjest LightBulb Skrevet 3. juni 2015 #15929 Skrevet 3. juni 2015 Jeg er egentlig ikke her, ble provosert inn av en tråd om flyktninger.. Så sniker meg bare innom og sender en klem til ballongfarerene før jeg lister meg inn i skyggene igjen (Jeg har 2 venninner her inne som jeg vet om ) 2
Aldrisur Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #15930 Skrevet 3. juni 2015 Jeg er egentlig ikke her, ble provosert inn av en tråd om flyktninger.. Så sniker meg bare innom og sender en klem til ballongfarerene før jeg lister meg inn i skyggene igjen (Jeg har 2 venninner her inne som jeg vet om ) *lister deg inn i skyggene igjen*? - synes det er så koselig når du stikker innom jeg. 2
hog Skrevet 3. juni 2015 #15931 Skrevet 3. juni 2015 ... Men når jeg tenker meg om kjenner jeg ingen som stemmer FRP ... Jeg kjenner to, vi har en del ting vi er "enige om å være uenige" om. ... Jeg er egentlig ikke her, ble provosert inn av en tråd om flyktninger.. Så sniker meg bare innom og sender en klem til ballongfarerene før jeg lister meg inn i skyggene igjen (Jeg har 2 venninner her inne som jeg vet om ) 2
Gjest LightBulb Skrevet 3. juni 2015 #15932 Skrevet 3. juni 2015 *lister deg inn i skyggene igjen*? - synes det er så koselig når du stikker innom jeg. Jeg hører nok hjemme i skyggene fortiden. Kanskje jeg kommer tilbake senere, men akkurat nå er jeg for deprimerende å være rundt, til og med på nett. Vi snakkes!
Aldrisur Skrevet 3. juni 2015 Forfatter #15933 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hører nok hjemme i skyggene fortiden. Kanskje jeg kommer tilbake senere, men akkurat nå er jeg for deprimerende å være rundt, til og med på nett. Vi snakkes! Knusklem tilbake fine Light. Ja, vi snakkes. <---------en til. 2
Gjest Nosoul Skrevet 3. juni 2015 #15934 Skrevet 3. juni 2015 Godt å se livstegn fra deg Aldri Den sjelløse går rundt og er litt spent på om dagen blir som planlagt. Det ble halvveis lagt planer i går, som gjør at magen vrenger seg, svetten pipler og førte til at jeg har sovet nokså dårlig i natt 1
Rumle Skrevet 3. juni 2015 #15935 Skrevet 3. juni 2015 (endret) Aldri! Så hyggelig å se deg Lykke til med ny trapp! Endret 3. juni 2015 av Rumle 1
Gjest Tekola Skrevet 3. juni 2015 #15936 Skrevet 3. juni 2015 Jeg hører nok hjemme i skyggene fortiden. Kanskje jeg kommer tilbake senere, men akkurat nå er jeg for deprimerende å være rundt, til og med på nett. Vi snakkes! Jeg synes du er fin og søt, jeg, uansett hvor langt inne i hulen din du er
Mynona Skrevet 3. juni 2015 #15937 Skrevet 3. juni 2015 som jeg skulle ønske jeg var en flue på veggen under fleshlight samtalen 2
FruN Skrevet 3. juni 2015 #15938 Skrevet 3. juni 2015 Alt ordner seg for FamilieN Nå har vi styra rundt for å få alt klart til fotografering imorra ( ) Bare smårusk igjen 1
Roadrunner Skrevet 3. juni 2015 #15939 Skrevet 3. juni 2015 Er her jeg også - bare gått litt i ett noen dager Mye å gjøre på jobb, litt trening, rengjøring og diverse på kveldstid, og vips går timene. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. juni 2015 #15940 Skrevet 4. juni 2015 Så hyggelig med livstegn fra alle som egentlig ikke er her. Jeg skal ikke røpe det til noen. Ennå en dag mindre til St.Hans og sola snur. Bli med og hopp for lyset! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå