Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde en fin opplevelse på butikken i dag. :opplyser:

Jeg var innom for å kjøpe grønnsaker til middagen og øl til overtidsjobbingen hjemmefra (jodda..) og ble spurt om legitimasjon. :nigo:

Det der er en av livets herlige ironiske snurrer. Først er en for ung og ønsker inderlig at en bare så gammel ut. Så blir en gammel nok og ønsker at en i det minste så ut som en var 23 og ikke 17 (ingen i starten av 20-årene vil se ut som en tennåring :ler:) og så blir en ennå eldre og ønsker en bare så yngre ut, helst 17, takkskalduha. :jepp:

:hoho:

Fantastisk! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og god tur til Oslo Roadrunner :blomst:

Skrevet

Det er så koselig å titte innom kørja :) God natt til alle dere fine kørje-folk :fnise::klem:

• Liker 2
Skrevet

Håper alle får sove godt, jeg skal holde ett øye åpent.

evil-cats.jpg

• Liker 4
Skrevet (endret)

ede19a6f7d08334f98406ed47794e9c4.jpg

e82f458cc7ac0cfd5482225971c1dac9.jpg

6cfdbb446c539af02389b5d0fca9a0a9.jpg

God helg :blomst:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Jeg setter meg veldig gjerne på den benken og snuser inn i lange magadrag; duften av sommer. :rodmer:

Her inne er det ganske tomt i dag, men god fredag til alle som ikke er her før de er her... :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Her er det ganske tomt og! Altså hjemme hos meg :ler: Jeg tror ikke det noensinne har vært så åpent en plass jeg har bodd! :ler: Men nå er alt klart for avreise imorra :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Hurra for i morgen! :hoppe:

Skrevet (endret)

Takk! :blomst:

Det er bare første lass altså, frem til vi overtar :) Men blir deilig å få det unna :)

Endret av FruN
  • Liker 2
Skrevet

Kan vi snart begynne å komme med hageforslag, Frun? :lur:

:plystre:

• Liker 1
Skrevet

Blir spennende å følge deg og prosessen, FruN! Og så blir jeg helt tussete av bildene til Rumle... :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Blir spennende å følge deg og prosessen, FruN! Og så blir jeg helt tussete av bildene til Rumle... :rodmer:

:blomst:

Skrevet

Kan vi snart begynne å komme med hageforslag, Frun? :lur:

:plystre:

Jeg har allerede planlagt litt hage! :jepp:

Det står 6 solbærbusker der, og jeg skal ha jordbær, poteter, løk og gulrøtter :Nikke:

• Liker 3
Skrevet

Plant tulipaner for meg, det er løk på de haha

Skrevet

Jeg har allerede planlagt litt hage! :jepp:

Det står 6 solbærbusker der, og jeg skal ha jordbær, poteter, løk og gulrøtter :Nikke:

Herlig! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har laget en Instagram-konto for huset, om du vil kikke der etterhvert, G :jepp:

Og hvordan går det med ditt drømmehus? :hoppe:

Skrevet

Har aldri dratt ut i den store verden igjen mon tro? :lete:

• Liker 1
Skrevet

Lille Tekola i hagen står nydelig kjole og vakkert rødt hår.

• Liker 1
Skrevet

Kan tyde på at A har et til liv et sted ja... Hun er sikkert på en handlemesse eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...