Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal plante :opplyser:

Hva skal du plante? :hoppe:

Jeg aner ikke hva jeg skal. :vetikke: Jeg burde fått ut noen planter, men det males fremdeles. :sukk:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva skal du plante? :hoppe:

Jeg aner ikke hva jeg skal. :vetikke: Jeg burde fått ut noen planter, men det males fremdeles. :sukk:

Fremdeles?!!! :sjokkert:

Skal plante tomater og sommerblomster! Har endelig fått opp drivhuset, så nå får vi håpe det ikke blåser bort! :laugh: Har en dobbel pallekarm som skal plasser inni der, som jeg skal plante tomatene rett i :P Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få den inni enda! :ler:

Forresten, er det ikke kaldt og surt hos deg også? Her føles det nesten som høst .. har regnet så lenge at jeg nesten har dam i hagen nå! :fisk:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde å gro basilikum i vinter - det funka ikke. Grønne fingre ikke tilstede. Nå har jeg kjøpt to nye. En med rosmarin, også kjøpte jeg gressløk også, for det kan man jo ikke feile på. Det vokser jo som ugress :ler: En uke siden jeg sådde. Har gressløkspirer, men rosmarinen er det ikke tegn til spiring en gang... :vetikke: Har behandlet de likt. Plantet, gitt vann så jorda er fuktig. Men.. ser ikke ut til at det funker. Var det eg gjorde på basilikumen og, og der fikk jeg litt spirer før jorda fikk mugg på seg.

Jeg har brune fingre tror jeg.

Skrevet

Ja, lykke til med basilikummen du! Jeg har allerede kverket en .. tror den klarte seg i 2 uker - nå er den helt død :( Vet ikke hva det er med meg og basilikum altså ... :vetikke:

Men du, tror ikke du trenger å bekymre deg for litt mugg på jorden, det skjer veldig ofte når man sår, i alle fall her hos meg :laugh: Det betyr i alle fall ikke at plantene ikke kommer, så kanskje du kan vente litt og se? :)

Skrevet

Aha.. Men den basilikumen med mugg døde i januar da, så den er nok alt håp ute for :ler: De visnet de spirene. Tror det ble for mye vann på den. Men jeg kjøpte samme greia til en venninne, og hun har en kjempestor og fin basilikum! Så vi får se om rosmarinen min kommer etterhvert. Om ikke annet så ser det ut som gressløken liker seg i vinduskarmen :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, da er nok alt håp ute :ler:

Herlig med krydder i vinduskarmen da! :)

Skrevet

Fremdeles?!!! :sjokkert:

Skal plante tomater og sommerblomster! Har endelig fått opp drivhuset, så nå får vi håpe det ikke blåser bort! :laugh: Har en dobbel pallekarm som skal plasser inni der, som jeg skal plante tomatene rett i :P Men jeg vet ikke hvordan jeg skal få den inni enda! :ler:

Forresten, er det ikke kaldt og surt hos deg også? Her føles det nesten som høst .. har regnet så lenge at jeg nesten har dam i hagen nå! :fisk:

En må jo ha dager uten regn for å få malt. Det har ikke vært så mye av det, altså. :sukk:

Det har vært surt. I dag er det ok (og det males :hoppendeglad:)

Jeg misunner (medsunner?) deg de tomatene. Jeg får dem ikke til, og i år har jeg helt droppet å plante dem.

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg skal på venninnetur til hovedstaden :strix:

Oiioiii, så morro da! Hva skal dere finne på der da?

Anbefaler dere å gå på sommerlatter (på Latter) om det fremdeles

er ledige billetter i helgen!

Skrevet (endret)

Oiioiii, så morro da! Hva skal dere finne på der da?

Anbefaler dere å gå på sommerlatter (på Latter) om det fremdeles

er ledige billetter i helgen!

Faktisk ingen konkrete planer denne gangen, så mistenker rusling gatelangs, kafeliv og skravling. Er stort sett i hovedstaden på show/konserter, så helt greit at det ikke er fullbooket. Tror reisefølget har booket litt bord til middag, men skal nevne Sommerlatter også. Takk for tips :nigo:

Egentlig begynte det med at det var noen hotellpoeng som måtte benyttes før de eventuelt ville bli slettet :ler:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Jeg hadde en fin opplevelse på butikken i dag. :opplyser:

Jeg var innom for å kjøpe grønnsaker til middagen og øl til overtidsjobbingen hjemmefra (jodda..) og ble spurt om legitimasjon. :nigo:

Det der er en av livets herlige ironiske snurrer. Først er en for ung og ønsker inderlig at en bare så gammel ut. Så blir en gammel nok og ønsker at en i det minste så ut som en var 23 og ikke 17 (ingen i starten av 20-årene vil se ut som en tennåring :ler:) og så blir en ennå eldre og ønsker en bare så yngre ut, helst 17, takkskalduha. :jepp:

:hoho:

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en fin opplevelse på butikken i dag. :opplyser:

Jeg var innom for å kjøpe grønnsaker til middagen og øl til overtidsjobbingen hjemmefra (jodda..) og ble spurt om legitimasjon. :nigo:

Det der er en av livets herlige ironiske snurrer. Først er en for ung og ønsker inderlig at en bare så gammel ut. Så blir en gammel nok og ønsker at en i det minste så ut som en var 23 og ikke 17 (ingen i starten av 20-årene vil se ut som en tennåring :ler:) og så blir en ennå eldre og ønsker en bare så yngre ut, helst 17, takkskalduha. :jepp:

:hoho:

Herlig med slike utilsiktede komplimenter! :nigo: Ikke så lenge siden jeg ble spurt om legitimasjon på Vinmonopolet, takket så mye :fnise:
  • Liker 2
Skrevet

Skulle du hit til hovudstaden denne helgen?

Jeg har ingen planer for helgen. Er en konsert jeg har lyst til å gå på da. Eller, skal jo ha lønninspils i morgen forresten. Og det er da konserten er også.

Men neste helg skal jeg til vestlandet!

Gjest Nosoul
Skrevet

Nå er den sjelløse nokså veldigveldig klar for å vende snuten nordover på jenteeetur :biggrin:

Skrevet

Skulle du hit til hovudstaden denne helgen?

Jeg har ingen planer for helgen. Er en konsert jeg har lyst til å gå på da. Eller, skal jo ha lønninspils i morgen forresten. Og det er da konserten er også.

Men neste helg skal jeg til vestlandet!

Jepp, setter oss på toget i morgen tidlig ettermiddag :nigo:
Gjest Inggolf
Skrevet

Faktisk ingen konkrete planer denne gangen, så mistenker rusling gatelangs, kafeliv og skravling. Er stort sett i hovedstaden på show/konserter, så helt greit at det ikke er fullbooket. Tror reisefølget har booket litt bord til middag, men skal nevne Sommerlatter også. Takk for tips :nigo:

Egentlig begynte det med at det var noen hotellpoeng som måtte benyttes før de eventuelt ville bli slettet :ler:

Høres hyggelig ut det da! Det er faktisk masse som skjer i Oslo i helgen!

Mer enn vanlig etter hva jeg kan forstå. Er du Nirvanafan, Kurt Cobain, så bør filmen/dokumentaren hans oppleves på cinemateket!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...