Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

https://www.youtube.com/watch?v=VS6MgdS5j1U

Utrolig morsomt, og litt ganske skummelt! :redd:

Utrolig morsomt med hun som prøver å dra i bensinslangen for å få den til å rekke frem! :laugh: Akkurat som å se meg når jeg vanner i hagen jo! :P

Endret av Rumle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.youtube.com/watch?v=VS6MgdS5j1U

Utrolig morsomt, og litt ganske skummelt! :redd:

Utrolig morsomt med hun som prøver å dra i bensinslangen for å få den til å rekke frem! :laugh: Akkurat som å se meg når jeg vanner i hagen jo! :P

:skratte:

Fikk skikkelig vondt av et par stykker der - auuu! :ler:

Og skjønner godt han som parkerte den lille grønne bilen for kvinnfolket - tror jeg hadde gjort det samme :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Gud fader så mye rart det er på forumet her

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

At det går an. :ler:

:skratte:

Fikk skikkelig vondt av et par stykker der - auuu! :ler:

Og skjønner godt han som parkerte den lille grønne bilen for kvinnfolket - tror jeg hadde gjort det samme :opplyser:

:hoho: ja, ikke sant?! :laugh:

Skrevet

Gud fader så mye rart det er på forumet her

https://www.youtube.com/watch?v=LpJOxbaC8YU

:laugh:

Skrevet

Herregud så ung

Gjest Inggolf
Skrevet

Oioiiii, skremmende stille dag i kørja a gitt... Snart er helgen her nok en gang! Har folket noen fine, leie, spennende, kjedelige, forventningsfull eller en annen følelsesmessig form for planer da? :skravle:

Skrevet

Jeg skal spille fifa å dra på sykkeltur

Skrevet

Jeg skal på venninnetur til hovedstaden :strix:

Skrevet

Jeg skal prøve å få med meg Tom Waits løpet :opplyser:

Skrevet

Vi skal kjøre første del av flyttelasset og ellers gjøre leiligheten klar for salg :)

Skrevet

Jeg skal prøve å få med meg Tom Waits løpet :opplyser:

Men det har jo vært :klo:

Skrevet

Men det har jo vært :klo:

I Oslo ja...

Dere har begge rett :opplyser:

:kaffekopp:

Skrevet

Så det er ikke samme helg overalt. Trodde det jeg. Har dere også 21 poster? Jeg klarte bare 6-7, men med flere enheter på de to siste.

Skrevet

Så det er ikke samme helg overalt. Trodde det jeg. Har dere også 21 poster? Jeg klarte bare 6-7, men med flere enheter på de to siste.

Trodde jeg og til jeg tilfeldigvis var i Oslo når det foregikk ett år.

Tror ikke det har vært så mange som 21 her, var 15-16(?) i fjor og vi ga vel oss etter 10 tror jeg.

Fullfører man har man på en måte tapt da også :ler:

Skrevet

Det er visst svært få som fullfører i Oslo. Det var lagt opp til 10 steder før kl 16, for da var det konsert ett eller annet sted. Og det begynte kl 14. Såååå, det rakk vi ikke for å si det sånn.

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har familiemedlemmer som alltid fullfører hele runden her i byen. De er ganske slitne noen dager etterpå :ler:

SÅ fornøyd med å endelig ha blitt venn med symaskina i går! Og Vesla var storfornøyd med ny lue! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...