hog Skrevet 26. mai 2015 #15802 Skrevet 26. mai 2015 Jeg er ny-ny Velkommen! Basert på nick og avatar liker du vel vikings Hm... ... Du fikk PM en dag tidligere, ikke bli sjalu 2
Aldrisur Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #15804 Skrevet 26. mai 2015 Velkommen! Basert på nick og avatar liker du vel vikings Du fikk PM en dag tidligere, ikke bli sjalu Neida smukken, jeg blir ikke sååå lett sjalu - bare nysgjerrig!
hog Skrevet 26. mai 2015 #15805 Skrevet 26. mai 2015 Neida smukken, jeg blir ikke sååå lett sjalu - bare nysgjerrig! Hehe, var nok ikke så veldig spennende. Bare litt GoT jabbing
Aldrisur Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #15806 Skrevet 26. mai 2015 Nettopp! Og sånt har jeg overhodet ikke noe greie på.
Severus Skrevet 26. mai 2015 #15807 Skrevet 26. mai 2015 Blijf met je vieze tengels van mijn fiets Hold de skitne labbene dine unna sykkelen min
Aldrisur Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #15808 Skrevet 26. mai 2015 Hold de skitne labbene dine unna sykkelen min Okei, så får jeg gjøre det da!
Floki Skrevet 26. mai 2015 #15810 Skrevet 26. mai 2015 Oida, gikk det bra med han?? Hei forrresten Floki.. husker ikke om jeg hilste.. Heihei! Floki Jeg har vel ikke hilst jeg heller Hei, så hyggelig! *stemmer i* Hei Floki! Alltid hyggelig med nye folk! Hei Rumle! Litt creepy ja. Neida, synes du virker akkurat sånn som oss andre i ballongen jeg. Litt rar, litt rampete, veldig koselig og morsom. Hihi Litt rar må man være for å ha det gøy! Ny-ny på KG? skal du være. Faren er stor for at du blir avhengig... Kan jeg spørre deg om hvorfor du valgte den avataren du har? Jepp, ny-ny på KG! Du kan godt spørre, men jeg har ikke noe fornuftig svar Jeg er fan av vikings og syns Floki er litt sånn sær-kul... så da ble det bare sånn! 1
Aldrisur Skrevet 27. mai 2015 Forfatter #15812 Skrevet 27. mai 2015 Nommin for en skummel løve! Jeg er bare trøtt, men det kommer seg nok etter et par Håper alle får en fin-fin onsdag. Ikke meldt regn her i dag..... 3
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2015 #15818 Skrevet 27. mai 2015 Ehm, jeg mistet sitatene på veien, men til dere som spurte om jeg vet hvordan det gikk med motorsykkelmannen....Såklart vet jeg, det var jo jeg som kom først eller hva jeg skal si. Bare dro i brekket for å få bilen litt på tvers (da hadde de bak kræsjet i bilen min og ikke kjørt over han ihvertfall). og så løfta jeg sykkelen opp med hjelp fra han selv som lå under (den var tuuung!!). Han var litt fortumlet, men ikke skade 1
Rumle Skrevet 27. mai 2015 #15820 Skrevet 27. mai 2015 Ehm, jeg mistet sitatene på veien, men til dere som spurte om jeg vet hvordan det gikk med motorsykkelmannen....Såklart vet jeg, det var jo jeg som kom først eller hva jeg skal si. Bare dro i brekket for å få bilen litt på tvers (da hadde de bak kræsjet i bilen min og ikke kjørt over han ihvertfall). og så løfta jeg sykkelen opp med hjelp fra han selv som lå under (den var tuuung!!). Han var litt fortumlet, men ikke skade Så bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå