Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tålmodighetsarbeide med andre ord. :fnise:

Jaaaa ... altså ikke noe for meg med andre ord :laugh:

Hvordan står det til i den aldrisures hage da? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn må du få deg Aldri!

• Liker 1
Skrevet

Enig! :jepp:

Om høsten blir de visst litt oransje, som små lykter - ligner på physalis :jepp:

vines1.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa ... altså ikke noe for meg med andre ord :laugh:

Hvordan står det til i den aldrisures hage da? :)

Nei det høres ikke så gøy ut, men blir vel flott når du får bygget ferdig. :fnise:

Sånn må du få deg Aldri!

Ja sånne ballongplanter mener du? De var veldig fine altså. :blomst:

Går det bra med sokkestrikkingen?

Skrevet

Om høsten blir de visst litt oransje, som små lykter - ligner på physalis :jepp:

vines1.jpg

Har du sett noe så flott da!? Veldig dekorative, fine blader og fine ballonger! :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Håper mine blir så fine også! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Håper mine blir så fine også! :jepp:

Bare det kunne omme litt sol og varme nå så blir det nok bra.

Jeg har plantet i krukker og kar, men jeg ser jo at plantene ikke trives særlig i det kjølige været.

3. juni kommer varmen her - sier de som har greie på det. :vetikke:

Hvordan er været hos deg?

Skrevet

Bare det kunne omme litt sol og varme nå så blir det nok bra.

Jeg har plantet i krukker og kar, men jeg ser jo at plantene ikke trives særlig i det kjølige været.

3. juni kommer varmen her - sier de som har greie på det. :vetikke:

Hvordan er været hos deg?

Ja. samme her - kaldt og regn og atter regn :regn: men, det er meldt bedre vær i neste uke - og jeg har sett at noen spår at juni skal bli varmere og tørrere her enn normalt - så det blir jo spennende å se om det stemmer! :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Trenger virkelig litt tørke her nå, deler av plenen (det lille som er igjen!), ser ut som en myr! Ufattelig mye vann som har samlet seg!

Elelrs dukket plutselig brunsneglene opp i hopetall i går! Jeg har vært så glad for jeg har knapt sett en eneste, og i går kveld var det sikkert flere hundre i hagen :grine:

Endret av Rumle
Skrevet

Ja det blir spennende. Håper på varme snart, jeg er så spent på den lille rosebusken jeg kjøpte i fjor. Om den vil blomstre og trives. Ser i hvert fall ut til at den er frisk og frodig nå. :blomst:

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg er ny-ny :jepp:

Ny-ny på KG?

:velkommen: skal du være.

Faren er stor for at du blir avhengig...

Kan jeg spørre deg om hvorfor du valgte den avataren du har?

Skrevet

Ja det blir spennende. Håper på varme snart, jeg er så spent på den lille rosebusken jeg kjøpte i fjor. Om den vil blomstre og trives. Ser i hvert fall ut til at den er frisk og frodig nå. :blomst:

Ja, det er alltid spennende! :jepp:

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

vines1.jpg

Sånne der er flotte!

Skrevet

Trenger virkelig litt tørke her nå, deler av plenen (det lille som er igjen!), ser ut som en myr! Ufattelig mye vann som har samlet seg!

Elelrs dukket plutselig brunsneglene opp i hopetall i går! Jeg har vært så glad for jeg har knapt sett en eneste, og i går kveld var det sikkert flere hundre i hagen :grine:

Fuktig og myrete - det elsker vel disse sneglekrypene tenker jeg.

Jeg å et nutt produkt som hadde kommet på markedet som skulle ta kverken på brunsnegler. Og ikke bar de du hadde i egen hage - men alle sneglene i nabolaget.

Skal se om jeg finner det igjen. Kan ta litt tid. Finner jeg det, legger jeg det ut her. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Fuktig og myrete - det elsker vel disse sneglekrypene tenker jeg.

Jeg å et nutt produkt som hadde kommet på markedet som skulle ta kverken på brunsnegler. Og ikke bar de du hadde i egen hage - men alle sneglene i nabolaget.

Skal se om jeg finner det igjen. Kan ta litt tid. Finner jeg det, legger jeg det ut her. :Nikke:

Åh? Ja, det må du gjerne dele! :jepp:

Skrevet

Sånne der er flotte!

Jaaa, var de ikke fine! Jeg ble helt forelsket jeg.

:opplyser: Nå må jeg lete etter brunsnegledrepemiddel.

• Liker 2
Skrevet

Sånne der er flotte!

Jaaaa, ikke sant? :rodmer:

Skrevet

Nei det høres ikke så gøy ut, men blir vel flott når du får bygget ferdig. :fnise:

Ja sånne ballongplanter mener du? De var veldig fine altså. :blomst:

Går det bra med sokkestrikkingen?

Ja, sånne ballongplanter.

Har bare 2 cm på sokk 2. Har moddet i hele kveld, så har ikke rukket noe mer i dag. Men har jo ikke hastverk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Modding tar tid ja, kan tenke meg det, så mye rart som folk klarer å lire ut av seg her på KG. :nigo:

Her er sneglelinken. Gubbeskinnet hjalp meg. :5:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/--Har-funnet-vapenet-mot-brunsneglene-5577266.html

Tusen takk! :blomst:

Nemaslug har jeg hørt om før, men her var det jo brukt på en ny måte - veldig spennende! :jepp: Takk for tipset! :)

Endret av Rumle
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...