Gjest Tekola Skrevet 14. mars 2014 #1561 Del Skrevet 14. mars 2014 Nå trodde jeg du pusset tennene på Herr A! Lese litt kjapy, jeg? Når jeg tar over verden blir det KG-smileyer over alt, og ubegrenset antall i innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. mars 2014 #1562 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg passet da på litt slingringsmonn, Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 14. mars 2014 #1563 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) Et spennende døgn i Mynonas liv: -våknet på natten av at jeg skrek - drømte om en edderkopp på str med en rotweiler -rakk akkurat ikke t-banen og måtte vente forbi 2 stk jeg ikke kunne ta -fikk en kopp med twist på pulten mens jeg snakket i telefon -rakk t-banen på vei hjem -litt uggen i formen - lurer på om sykdom er på vei -spist tikka masala til middag -og sist men ikke minst: klippet håret selv med kjøkkensaksa nå nettopp Så hvordan har et spennende døgn i Aldri, Hoppe, Noz, FruN, Tekola, Anje, Glactica, Vex, Rofl, LightBulb og Rumle vært? (håper ikke jeg glemte noe nå.... ) Edit: Ops, Tekolax2 Gårsdagen min: -Våknet av meg selv kl 06 -nektet å stå opp, så ble liggende i sengen tissetrengt og sulten -Karret meg ut av senga 10ish -Spilte høy musikk, ryddet litt. -Ser på klokka 1430ish: shit! skal på jobb om 30 minutt. Er fremdeles i pysjen, ustelt -1450 ankommer jobb - superbulb! -1500 ser planen for dagen og -Tilbringer 5 timer opp og ned i stige med masse bøker. -2100 middag! -2140 dupper av i sofaen. -2200 karret meg i seng, men finner ut at jeg må bare.. skal bare... -0100 sover fremdeles ikke Takk Light, her står alt bra til! Hva skjedde med friuka di? .... Hjalp familie med flytting Endret 14. mars 2014 av LightBulb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mars 2014 #1564 Del Skrevet 14. mars 2014 Guri malla så spennende liv vi har! Ja, jeg klipte tuppene med kjøkkensaksa. Det er så slitt, så måtte fikse litt. Ble sånn ca rett. Håper det går bra med kneet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2014 #1565 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg liker faktisk smileyer jeg. Syns det understreker og piffer opp setningene på en koselig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. mars 2014 #1566 Del Skrevet 14. mars 2014 Fikk denne e-posten i sted på jobb: Kjære Anje! Takker for veldig hyggelig telefonsamtale. Sender (blabla) Ha en riktig så god helg! Hilsen --- Nå lurer jeg på om jeg egentlig burde laget en tråd om dette i singelforumet? Jeg har nemlig lest noen slike der. Men jeg synes det ble litt sånn mye, jeg. Dette er et menneske jeg ikke husker hvordan ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. mars 2014 #1567 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg liker faktisk smileyer jeg. Syns det understreker og piffer opp setningene på en koselig måte. God helg Aldrisur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mars 2014 #1568 Del Skrevet 14. mars 2014 Fikk denne e-posten i sted på jobb: Kjære Anje! Takker for veldig hyggelig telefonsamtale. Sender (blabla) Ha en riktig så god helg! Hilsen --- Nå lurer jeg på om jeg egentlig burde laget en tråd om dette i singelforumet? Jeg har nemlig lest noen slike der. Men jeg synes det ble litt sånn mye, jeg. Dette er et menneske jeg ikke husker hvordan ser ut. Hmm? Skjønte ikke. Var mailen for hyggelig mente du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. mars 2014 #1569 Del Skrevet 14. mars 2014 Hmm? Skjønte ikke. Var mailen for hyggelig mente du? Jeg jobber med veldig praktiske folk, så vanligvis er e-poster sånn: "Hei, fiks ditt og datt og her er fila du ville ha med data om blabla.. -fullt navn og tittel-" Høflighetsfraser! Jeg blir like satt ut hver gang. Mer skal det ikke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mars 2014 #1570 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg jobber med veldig praktiske folk, så vanligvis er e-poster sånn: "Hei, fiks ditt og datt og her er fila du ville ha med data om blabla.. -fullt navn og tittel-" Høflighetsfraser! Jeg blir like satt ut hver gang. Mer skal det ikke til. Haha, ok. Jeg er en sånn som de du pleier å få mailer fra. Men prøver å være flink til å slenge på noen høflighetsfraser. Spesielt til enkelte - som tror jeg er sint hvis det ikke står God Helg nederst i mailen... Eller at jeg bare skriver "Hei", og ikke "Hei Anne". Så jeg sliter litt med skriftlig kommunikasjon. Jeg er litt mer rett på sak, enn sånn kosemose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 14. mars 2014 #1571 Del Skrevet 14. mars 2014 Haha, ok. Jeg er en sånn som de du pleier å få mailer fra. Men prøver å være flink til å slenge på noen høflighetsfraser. Spesielt til enkelte - som tror jeg er sint hvis det ikke står God Helg nederst i mailen... Eller at jeg bare skriver "Hei", og ikke "Hei Anne". Så jeg sliter litt med skriftlig kommunikasjon. Jeg er litt mer rett på sak, enn sånn kosemose Problemet er jo at jeg er så vant til rett på sak at jeg begynner å lure når folk er SÅ høflige. "Er de sarkastiske?" "Hva skjer?" Liker det knapt og trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mars 2014 #1572 Del Skrevet 14. mars 2014 Hehe, godt at det er noen som liker: Hei, Vedlagt følger ting og tang som avtalt på telefon. Med vennlig hilsen Mynona Jeg føler meg så falsk når jeg skal lesse på med ønskninger om alt mulig og være superhyggelig når det ikke faller seg naturlig Men jeg har lært meg til å skrive Ha en fin dag på slutten av mailen nesten hver gang da. Så er jeg litt hyggelig hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. mars 2014 #1573 Del Skrevet 14. mars 2014 Det er så vanskelig med min amerikanske veileder, for han avslutter ALLTID med en sånn "best regards", "best" eller lignende, selv om det er femte mailen den timen. Så jeg bare hermer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. mars 2014 #1574 Del Skrevet 14. mars 2014 Åh, jeg hater å innlede og avslutte mailer på engelsk. Vet liksom aldir om det er OK å skrive "Hello" eller om jeg må skrive "Dear Mr. Dean" Selv om jeg har hatt et fag på BI (som jeg fikk B i) som het cross cultural communications - written Jeg fant ut at Good morning er en fin begynnelse, men jeg kan jo ikke skrive det hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. mars 2014 #1575 Del Skrevet 14. mars 2014 Sender kun mailer til BitteLiten jeg, og de kan bli nokså kosemosete (Men de kunne absolutt ha vært verre da, prøver selvfølgelig å ikke klisse så mye!) Har kneet ditt blitt bra igjen eller Aldri-Kløna? Hva med å titte rundt på nettet etter lamper? Så slipper du å tråle alle butikker til fots mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mars 2014 #1576 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) God helg i ballongen! Endret 14. mars 2014 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. mars 2014 #1577 Del Skrevet 14. mars 2014 (endret) God helg Endret 14. mars 2014 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. mars 2014 #1578 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg fikk inn all juicen i hyllene, å det var en halv palle. Å det klarte jeg å organisere i hyller og endereoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mars 2014 #1579 Del Skrevet 14. mars 2014 God helg, Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mars 2014 #1580 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg fikk inn all juicen i hyllene, å det var en halv palle. Å det klarte jeg å organisere i hyller og endereoler. Det var ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå