Gjest Inggolf Skrevet 26. mai 2015 #15761 Skrevet 26. mai 2015 Hallooo på seg Plutselig har det blitt litt lenge siden sist nå! Eller....hm, kanskje ikke? ...Det føles ihvertfall sånn! Floki, er du ny-ny på forumet, eller er du bare nytt-kallenavn-ny? 1
Gjest Inggolf Skrevet 26. mai 2015 #15763 Skrevet 26. mai 2015 Jeg er ny-ny Stas! Men har du sniklest lenge her da? Du virket liksom så kjent både i kørja og med oss! (Ikke at det er noe annet enn positivt!)
Severus Skrevet 26. mai 2015 #15764 Skrevet 26. mai 2015 Kanskje hun bare er en av de personene som hopper ut i det? 1
Gjest Inggolf Skrevet 26. mai 2015 #15765 Skrevet 26. mai 2015 I dag, da jeg kjørte hjem fra (praksis)jobb, så var det en mc(emce)-dude som jeg slakka farten for inn i rundkjøringen fordi han kom fra venstre. I det han var på det mest svingete, så skle han AV sykkelen sin og falt med hele greia over seg (Det var litt ekkelt og skremmende, så jeg hadde bare et behov for å lette på trykket ved å si det til "noen", takk ) 1
FruN Skrevet 26. mai 2015 #15766 Skrevet 26. mai 2015 I dag, da jeg kjørte hjem fra (praksis)jobb, så var det en mc(emce)-dude som jeg slakka farten for inn i rundkjøringen fordi han kom fra venstre. I det han var på det mest svingete, så skle han AV sykkelen sin og falt med hele greia over seg (Det var litt ekkelt og skremmende, så jeg hadde bare et behov for å lette på trykket ved å si det til "noen", takk ) Oi! Gikk det bra med han? Om du vet det....?
Floki Skrevet 26. mai 2015 #15767 Skrevet 26. mai 2015 (endret) Stas! Men har du sniklest lenge her da? Du virket liksom så kjent både i kørja og med oss! (Ikke at det er noe annet enn positivt!) Hihi, nei har egentlig ikke det Har bare lett for å være litt i overkant hjertlig, og syns det er gøy å bli kjent med nye folk Er jeg litt creepy? Endret 26. mai 2015 av Floki
Mynona Skrevet 26. mai 2015 #15768 Skrevet 26. mai 2015 Oida, gikk det bra med han?? Hei forrresten Floki.. husker ikke om jeg hilste..
Rumle Skrevet 26. mai 2015 #15770 Skrevet 26. mai 2015 *stemmer i* Hei Floki! Alltid hyggelig med nye folk!
Rumle Skrevet 26. mai 2015 #15771 Skrevet 26. mai 2015 I dag, da jeg kjørte hjem fra (praksis)jobb, så var det en mc(emce)-dude som jeg slakka farten for inn i rundkjøringen fordi han kom fra venstre. I det han var på det mest svingete, så skle han AV sykkelen sin og falt med hele greia over seg (Det var litt ekkelt og skremmende, så jeg hadde bare et behov for å lette på trykket ved å si det til "noen", takk ) Huff Vet du hvordan det gikk? 1
Aldrisur Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #15772 Skrevet 26. mai 2015 Svarer på PM jeg, så er vi sikre på å unngå spoiling Hm... Har flyttet alle sakene bort, men vaskedelen tar tid når man har barn som må aktiviseres. ALT tar lengre tid når man har barn. Klesvask, husvask, rydding, matlaging, pakking, flytting og jaaa, gjett om jeg husker det. Noen som har testet slike el.fluesmekkere? Virker de? Hvis du kan ta på nettingen når det er påslått, mangler den kanskje batteri? Hvis den funker som den skal så brenner du deg. Det er rene ragnarokken når vi bruker den der på mygg. Svisj - brenn - død! Hmm...jeg har forsøkt å ta på den med en finger når strømmen var på, men jeg kjente ingenting. Kanskje jeg må skikkelig inni nettingen for å kjenne strømmen? Ikke gjør det! Hvorfor hater moderator teamet meg? Ingen hater deg. I dag, da jeg kjørte hjem fra (praksis)jobb, så var det en mc(emce)-dude som jeg slakka farten for inn i rundkjøringen fordi han kom fra venstre. I det han var på det mest svingete, så skle han AV sykkelen sin og falt med hele greia over seg (Det var litt ekkelt og skremmende, så jeg hadde bare et behov for å lette på trykket ved å si det til "noen", takk ) Kan hende du har svart mens jeg skriver her, men vet du hvordan det gikk? Det er grusomt guffent å være vitne til at andre skader seg. Hihi, nei har egentlig ikke det Har bare lett for å være litt i overkant hjertlig, og syns det er gøy å bli kjent med nye folk Er jeg litt creepy? Litt creepy ja. Neida, synes du virker akkurat sånn som oss andre i ballongen jeg. Litt rar, litt rampete, veldig koselig og morsom. Floki Jeg har vel ikke hilst jeg heller Du er så søt FruN: 3
Aldrisur Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #15775 Skrevet 26. mai 2015 Hei på deg aldri Hvordan går det med drivhusene dine?
Rumle Skrevet 26. mai 2015 #15776 Skrevet 26. mai 2015 I dag har ballongrankene mine skikkelig begynt å skyte i vei - veldig spent på om jeg får disse til! Er de ikke søte? Sånne burde jo du hatt, ballongdamen! 1
Rumle Skrevet 26. mai 2015 #15777 Skrevet 26. mai 2015 Hvordan går det med drivhusene dine? Det går ikke! Det er i 1000 deler stadig! 1
Aldrisur Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #15778 Skrevet 26. mai 2015 Å gurimalla så søte! Er det en busk, staude, eller har du sådd den fra frø?
Aldrisur Skrevet 26. mai 2015 Forfatter #15779 Skrevet 26. mai 2015 Det går ikke! Det er i 1000 deler stadig! Tålmodighetsarbeide med andre ord. 2
Rumle Skrevet 26. mai 2015 #15780 Skrevet 26. mai 2015 Jeg har sådd de fra frø .. de kan bli ganske store! A woody, perennial vine native to Tropical America. They are fast growing to 10 feet (3 m) with twice 3-parted leaves that will reach 4 inches (10 cm) long. The plants climb with tendrils and need some form of support. They are used as annuals in USDA zones 5-8 and are perennial in zones 9-11. The small white flowers bloom from summer through the fall, flowers are not very showy. The fruit from which the plant gets its common name is a brown, thin-shelled, inflated angled capsule up to 1 1/8 inch (3 cm) in diameter containing 3 black seeds each, with a white heart-shaped scar. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå