Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Hallooo på seg :vinke:

Plutselig har det blitt litt lenge siden sist nå!

Eller....hm, kanskje ikke? :klo: ...Det føles ihvertfall sånn!

Floki, er du ny-ny på forumet, eller er du bare nytt-kallenavn-ny? :skravle:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg er ny-ny :jepp:

Stas! :hoppe:

Men har du sniklest lenge her da? Du virket liksom så kjent både i kørja og med oss!

(Ikke at det er noe annet enn positivt!)

Skrevet

Kanskje hun bare er en av de personene som hopper ut i det?

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

I dag, da jeg kjørte hjem fra (praksis)jobb, så var det en mc(emce)-dude som jeg slakka farten for inn i rundkjøringen fordi han kom fra venstre. I det han var på det mest svingete, så skle han AV sykkelen sin og falt med hele greia over seg :overrasket:

(Det var litt ekkelt og skremmende, så jeg hadde bare et behov for å lette på trykket ved

å si det til "noen", takk :) )

• Liker 1
Skrevet

I dag, da jeg kjørte hjem fra (praksis)jobb, så var det en mc(emce)-dude som jeg slakka farten for inn i rundkjøringen fordi han kom fra venstre. I det han var på det mest svingete, så skle han AV sykkelen sin og falt med hele greia over seg :overrasket:

(Det var litt ekkelt og skremmende, så jeg hadde bare et behov for å lette på trykket ved

Oi! :overrasket:

Gikk det bra med han? Om du vet det....?

Skrevet (endret)

Stas! :hoppe:

Men har du sniklest lenge her da? Du virket liksom så kjent både i kørja og med oss!

(Ikke at det er noe annet enn positivt!)

Hihi, nei har egentlig ikke det :) Har bare lett for å være litt i overkant hjertlig, og syns det er gøy å bli kjent med nye folk :danse:

Er jeg litt creepy? :fnise:

Endret av Floki
Skrevet

Oida, gikk det bra med han??

Hei forrresten Floki.. husker ikke om jeg hilste.. :goodbye:

Skrevet

:vinke: Floki

Jeg har vel ikke hilst jeg heller :ler:

Skrevet

*stemmer i* Hei Floki! :blomst:

Alltid hyggelig med nye folk! :jepp:

Skrevet

Huff :unsure: Vet du hvordan det gikk?

• Liker 1
Skrevet

Svarer på PM jeg, så er vi sikre på å unngå spoiling :)

Hm... :ninja:

Har flyttet alle sakene bort, men vaskedelen tar tid når man har barn som må aktiviseres.

ALT tar lengre tid når man har barn. :bond: Klesvask, husvask, rydding, matlaging, pakking, flytting og jaaa, gjett om jeg husker det. ;)

Noen som har testet slike el.fluesmekkere? Virker de? :klo:

44-809_xl_1.jpg

Hvis du kan ta på nettingen når det er påslått, mangler den kanskje batteri? Hvis den funker som den skal så brenner du deg. Det er rene ragnarokken når vi bruker den der på mygg. :balltre: Svisj - brenn - død!

Hmm...jeg har forsøkt å ta på den med en finger når strømmen var på, men jeg kjente ingenting.

Kanskje jeg må skikkelig inni nettingen for å kjenne strømmen? :klo:

Ikke gjør det! :sukk:

Hvorfor hater moderator teamet meg?

Ingen hater deg. :hoppe:

Kan hende du har svart mens jeg skriver her, men vet du hvordan det gikk?

Det er grusomt guffent å være vitne til at andre skader seg. :sad:

Hihi, nei har egentlig ikke det :) Har bare lett for å være litt i overkant hjertlig, og syns det er gøy å bli kjent med nye folk :danse:

Er jeg litt creepy? :fnise:

Litt creepy ja. :sjokkbla:

Neida, synes du virker akkurat sånn som oss andre i ballongen jeg. Litt rar, litt rampete, veldig koselig og morsom. :klemmer:

:vinke: Floki

Jeg har vel ikke hilst jeg heller :ler:

Du er så søt FruN: :hjerter_rundt:

• Liker 3
Skrevet

Heisann Rumle! :vinke:

Skrevet

Hei på deg aldri :klemmer:

Hvordan går det med drivhusene dine?

Skrevet

I dag har ballongrankene mine skikkelig begynt å skyte i vei - veldig spent på om jeg får disse til! :hoppe:

2c79b5308efdf6eebbd7069b40db50d7.jpg

Er de ikke søte? :rodmer: Sånne burde jo du hatt, ballongdamen! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det med drivhusene dine?

Det går ikke! Det er i 1000 deler stadig! :daane:

:ler:

• Liker 1
Skrevet

Å gurimalla så søte! :blomst:

Er det en busk, staude, eller har du sådd den fra frø?

Skrevet

Det går ikke! Det er i 1000 deler stadig! :daane:

:ler:

Tålmodighetsarbeide med andre ord. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sådd de fra frø .. de kan bli ganske store!

A woody, perennial vine native to Tropical America. They are fast growing to 10 feet (3 m) with twice 3-parted leaves that will reach 4 inches (10 cm) long. The plants climb with tendrils and need some form of support. They are used as annuals in USDA zones 5-8 and are perennial in zones 9-11. The small white flowers bloom from summer through the fall, flowers are not very showy. The fruit from which the plant gets its common name is a brown, thin-shelled, inflated angled capsule up to 1 1/8 inch (3 cm) in diameter containing 3 black seeds each, with a white heart-shaped scar. :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...