Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:romeo::digge::danser:

Kan du bruke denne My?

Kanskje. har aldri lagd sokker før. Det hæl-greiene ser litt komplisert ut. Så på en annen oppskrift med "gammeldags" hælfelling. Men jeg skjønner liksom ikke helt hva man skal gjøre. Vi får se :)

Ja. Se under. *ti-hi*

Her!

Takk. Nå ble jeg muligens litt kry. :nigo:

Sånn krem ja! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandelkjeksene ble gode forresten, aldri - glemte helt å svare deg jeg :ler: Men, jeg hadde litt lite mandelmel, så oppskriften ble ikke helt rett. Må prøves flere ganger :nigo:

Mandelmel høres ut som et godtsmakende mel. :Nikke:

Men jeg har ikke noe til felles med noen her, ikke har jeg fargeleggingsbok å ikke har jeg strikke

Har du lyst til å fargelegge da? Det er ikke så lett å interessere seg for noe om man ikke er ordentlig interessert. Jeg klarer f.eks. ikke å være interessert i fotball om jeg vil aldri så mye. :sur:

Jeg har ikke fargeleggingsbok heller - og jeg kan jaffal ikke strikke!

:klemmer:

:daane:

:fnise:

Ja. Se under. *ti-hi*

Her!

Takk. Nå ble jeg muligens litt kry. :nigo:

:ler:

• Liker 3
Skrevet

Hvis man ikke har fargeleggingsbok, lager man tegninger selv og fargelegger dem.

Lag kopier av de bildene som ligger i tråden. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hvis man ikke har fargeleggingsbok, lager man tegninger selv og fargelegger dem.

Lag kopier av de bildene som ligger i tråden. :jepp:

Det er kjempesmart! Det ligger hundrevis av fargeleggingsbilder ute på nettet. :wow:

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke jenteting

Skrevet

Kanskje. har aldri lagd sokker før. Det hæl-greiene ser litt komplisert ut. Så på en annen oppskrift med "gammeldags" hælfelling. Men jeg skjønner liksom ikke helt hva man skal gjøre. Vi får se :)

Sånn krem ja! :ler:

Jeg synes det er håpløst å lese en strikkeoppskrift og samtidig forstå hvordan jeg skal løse hele oppskriften. Men hvis man løser én ting (oppgave) av gangen så faller ofte ting på plass etter hvert.

Jeg har litt vanskelig for å ordlegge meg i dag, men ja, håper du fortstår hva jeg mener. :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes det er håpløst å lese en strikkeoppskrift og samtidig forstå hvordan jeg skal løse hele oppskriften. Men hvis man løser én ting (oppgave) av gangen så faller ofte ting på plass etter hvert.

Jeg har litt vanskelig for å ordlegge meg i dag, men ja, håper du fortstår hva jeg mener. :sjarmor:

Det er akkurat samme tilnærming som jeg har. :)

Skrevet

Men jeg tror det går bra å bruke en oppskrift for pinne 3.5 på pinne 4

Skrevet

Men jeg tror det går bra å bruke en oppskrift for pinne 3.5 på pinne 4

Det gjør det nok. Men jeg strikker så løst, så jeg burde gå ned en hel for å få samme str som i oppskrifter.

Skrevet

Jeg liker ikke jenteting

Farger er da for alle som liker farger. Farger er for mennesker! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Farger er da for alle som liker farger. Farger er for mennesker! :jepp:

FARGELEGGING

Skrevet

Ehh...ja det var jo det jeg snakket om jo. :)

Skrevet

Nei jeg liker det ikke

Skrevet

Blæ, jeg hater 4 pinner! De er sånn i veien! Fant 2'er pinner, så nå er jeg i gang. Får se om jeg lager noe mønster eller noe av de andre fargene jeg har også da. Striper kanskje. Hvis jeg skal strikke opp alt garnet jeg har så blir det sokker til alle jeg kjenner så jeg når jeg gikk gjennom strikkekurven! :ler:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Hvor ble det av det nye fjeset mon tro? :lete: ..Flokia, som skrev her inne i går!

Kom frem igjen, Flokia!

Høres ut som at der har hatt en latmanns/innesøndag :)

Det er vel det søndager er skapt til så..

En kald stek til middag så blir søndagen komplett :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Kald stek? Blir laks her i dag og. Den må jo spises opp :)

Det regner og er skikkelig trist og kaldt, så jeg gidder ikke å gå utafor døra hvertfall.

Skrevet

Blæ, jeg hater 4 pinner! De er sånn i veien! Fant 2'er pinner, så nå er jeg i gang. Får se om jeg lager noe mønster eller noe av de andre fargene jeg har også da. Striper kanskje. Hvis jeg skal strikke opp alt garnet jeg har så blir det sokker til alle jeg kjenner så jeg når jeg gikk gjennom strikkekurven! :ler:

Jaja, du får nå bli ferdig med den første sokken før du planlegger sokker til alle du kjenner. :fnise:

Hvor ble det av det nye fjeset mon tro? :lete: ..Flokia, som skrev her inne i går!

Kom frem igjen, Flokia!

Høres ut som at der har hatt en latmanns/innesøndag :)

Det er vel det søndager er skapt til så..

En kald stek til middag så blir søndagen komplett :fnise:

Ja hvor ble det av Floia? :klo:

Kald stek? :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

Høres godt ut med kald steik på skiva. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Det er kjempegodt! :wow:

Jeg har laget kjøttkaker i brun saus og kålstuing i dag. :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Gammeldags middag.....ingen over....ingen ved siden av. :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...