Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15601 Skrevet 23. mai 2015 Jepp, litt tidlig med de norske, men nå kommer snart varmen. Tror jeg. De nederlandske jordbærene lukter det faktisk jordbær av! Jeg synes de melodiene som har vært til nå er helt håpløst dårlige jeg, men... Dårlige sangstemmer også.
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #15602 Skrevet 23. mai 2015 Jeg fargelegger og fargelegger, oooog fargelegger Veksler noen få ord med kjekken, og føler at denne lørdagen egentlig er helt OK! 2
Gjest Inggolf Skrevet 23. mai 2015 #15603 Skrevet 23. mai 2015 Det skjedde noe rart. Jeg kom hjem fra handleturen, kikket inn i ballongen og leste meldingen din bl. a., gikk ut i hagen for å luke - og da suste det plutselig to mennesker forbi på rollerblades! Og jeg bare.... Var det Noz eller? Men selvfølgelig var det ikke det. Nææææh!?! Er det mulig!?! Vi har jo nesten slitt noen uker med å finne rollerblades fordi det er så få som selger det! Det er tydeligvis umoderne for tida, og alikevell så ser du det få timer etter jeg nevner det! Hadde vi ikke hatt en liten, søt blondine på sparkesykkel "på slep" så kunne det nok ha vært oss skal jeg si deg Har du planer resten av pinsen eller Aldri? (med tanke på handlingen forsempeL) 1
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15604 Skrevet 23. mai 2015 Jeg fargelegger og fargelegger, oooog fargelegger Veksler noen få ord med kjekken, og føler at denne lørdagen egentlig er helt OK! Å ja, er det ikke koselig å sitt sånn Nosoul? Kjekken? Mener du katta di' eller? Nææææh!?! Er det mulig!?! Vi har jo nesten slitt noen uker med å finne rollerblades fordi det er så få som selger det! Det er tydeligvis umoderne for tida, og alikevell så ser du det få timer etter jeg nevner det! Hadde vi ikke hatt en liten, søt blondine på sparkesykkel "på slep" så kunne det nok ha vært oss skal jeg si deg Har du planer resten av pinsen eller Aldri? (med tanke på handlingen forsempeL) Ja, det der var helt utrolig merkelig. Ikke hver dag det kommer noen forbi med rollerblades her heller. Planene for pinsen er å ta alt som det kommer. Det ser ut som om gubbeskinnet og jeg blir alene, de er jo så opptatte disse ungdommene vet du. Og alle naboer og venner har reist på hytteturer, båttur og til fjells. 2
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #15605 Skrevet 23. mai 2015 Å ja, er det ikke koselig å sitt sånn Nosoul? Kjekken? Mener du katta di' eller? Jo, det er kjempekjempe kos! Litt vondt i rumpa og nakken, men "eg står han'a" Ikke noe katt.. Men kjekke kjekken
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15607 Skrevet 23. mai 2015 Selveste kjekkekjekken altså! Ja det har vi forstått Ery. 2
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #15608 Skrevet 23. mai 2015 Selveste kjekkekjekken altså! Men tror jeg skal finne meg en annen kjekken å håpe på en fremtid med altså. Denne smørja her unner jeg ingen, ikke min verste fiende en gang. Trodde man ble flinkere til å "skjule/takle/glemme" følelsene sine når man ble eldre, men der tok jeg sannelig, skammelig feil altså Og sånn ellers, jeg fargelegger enda! Holder på med min tredje for dagen 1
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15609 Skrevet 23. mai 2015 Men tror jeg skal finne meg en annen kjekken å håpe på en fremtid med altså. Denne smørja her unner jeg ingen, ikke min verste fiende en gang. Trodde man ble flinkere til å "skjule/takle/glemme" følelsene sine når man ble eldre, men der tok jeg sannelig, skammelig feil altså Og sånn ellers, jeg fargelegger enda! Holder på med min tredje for dagen Ja huff, denne kjærligheten... Men er du ikke fornøyd med at han er hos deg nå da? Eller veksler dere ord på sms? Du har sett fargeleggingstråden? Morsomt om du legger inn et eller flere bilder av kunstverkene dine etter hvert da.
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15614 Skrevet 23. mai 2015 Ja for ingen vil være med meg Det er da fryktelig dumt Ery.
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15615 Skrevet 23. mai 2015 Kan du linke til fargelegginstråden? Ja, skal se om jeg får det til.
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #15616 Skrevet 23. mai 2015 Ja huff, denne kjærligheten... Men er du ikke fornøyd med at han er hos deg nå da? Eller veksler dere ord på sms? Du har sett fargeleggingstråden? Morsomt om du legger inn et eller flere bilder av kunstverkene dine etter hvert da. Den er til og bli gal av... Vi snakker via "messenger/facebook". Han er på hytta utti øyene. Veldig greit å snakke med han egentlig, men jeg skal ikke gå i fella en gang til. Nå skal jeg være mer forsiktig med både huet og hjertet Æh, nei?!? Fargeleggingstråd sa du, hvor hvor hvooor?
Severus Skrevet 23. mai 2015 #15617 Skrevet 23. mai 2015 Det er da fryktelig dumt Ery. Jeg er vel for sarkastiask og slem
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15618 Skrevet 23. mai 2015 (endret) Fargelegging for voksne, hus, hage ,hjem og hobby. Gikk ikke så bra med den linken. Endret 23. mai 2015 av Aldrisur 1
Mynona Skrevet 23. mai 2015 #15620 Skrevet 23. mai 2015 Fargelegging for voksne, hus, hage ,hjem og hobby. Gikk ikke så bra med den linken. Haha, du er vel søt også da 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå