Hoppetaujenta Skrevet 23. mai 2015 #15585 Skrevet 23. mai 2015 Jatakk...det var spennende...er det noen slags pistasj-overraskelser eller? 1
Rumle Skrevet 23. mai 2015 #15586 Skrevet 23. mai 2015 Jatakk...det var spennende...er det noen slags pistasj-overraskelser eller? Mhm tror det er sjokoladetrøfler med pistasj 1
Rumle Skrevet 23. mai 2015 #15587 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er så søtsyk i dag ... skal lage mandelkjeks senere! 2
Gjest Nosoul Skrevet 23. mai 2015 #15588 Skrevet 23. mai 2015 Den sjelløse har nettopp brukt 398 kr på fargeleggingsbok og skikkelig tusjer... 2
Mynona Skrevet 23. mai 2015 #15589 Skrevet 23. mai 2015 Jeg kjøpte jordbær i dag! Nam! Spiste masse jordbær forrige helg og! Beste frukt/bær jeg vet om. Også kjøpte jeg sjokolade så jeg kan ta utenpå jordbæra!! Enda bedre! 1
Mynona Skrevet 23. mai 2015 #15592 Skrevet 23. mai 2015 Skulle ikke tro hun trengte så mye for pinsen, siden hun fylte frysern for et par dager siden.
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai 2015 #15593 Skrevet 23. mai 2015 Kanskje hun har flere fryser? Skulle ikke forundre meg om kjelleren har flere. 1
Mynona Skrevet 23. mai 2015 #15594 Skrevet 23. mai 2015 Det kan hende. Kanskje hun er en sånn doomsdayprepper? Så hun skal fylle alle fryserne og matbodene med mat så hun skal overleve dommedag. Jeg skal lage mat nå! Skal ha laks med mangosalsa og potetbåter!
Severus Skrevet 23. mai 2015 #15595 Skrevet 23. mai 2015 Jeg prøvde å dra på butikken, men jeg gav opp. Køen var alt for lang, å man skulle tro det var stengt i 14 dager framover
Severus Skrevet 23. mai 2015 #15597 Skrevet 23. mai 2015 Har du mat da, Ery? De har vel åpent på Joker hele pinsa
Mynona Skrevet 23. mai 2015 #15598 Skrevet 23. mai 2015 Typisk! Fisken min går ut på dato i morgen! Hadde jeg sett det i butikken hadde jeg fått den gratis Også var det bare sånn svære pakker med fisk igjen også, så jeg har jo egentlig nok fisk til middag i dag, i morgen, mandag og tirsdag! Så i dag blir det stoor porsjon fisk. I morgen og.
Aldrisur Skrevet 23. mai 2015 Forfatter #15599 Skrevet 23. mai 2015 Innlegg nr 15 555 er et faktum.... *sneik meg før Fruen. Gratulere så masse ærede Hoppefrøken! Hurraaaa for mange innlegg i Køøøørja Og for et fint tall med mange 5`ere i Hvordan er magen, Mynona? Ha en fin handletur Aldri Sørg for å rekk og være litt ute i sola i dag også da! Skal snart ut på rollerbladestur! Det skjedde noe rart. Jeg kom hjem fra handleturen, kikket inn i ballongen og leste meldingen din bl. a., gikk ut i hagen for å luke - og da suste det plutselig to mennesker forbi på rollerblades! Og jeg bare.... Var det Noz eller? Men selvfølgelig var det ikke det. Magen er bra! Det gikk heldigvis bra! Kan se for meg at Aldri ikke er helt alene på den handleturen der. Så bra at du ikke spiste opp all kyllingen i går da. Ikke helt alene nei. *snike seg oppi en av handlevognene til Aldri og gape opp innimellom pakkenelliker, i tilfelle det faller ut et jordbær eller to* Skal kjøpe en egen jordbærkurv til deg, som du kan spise helt alene jeg søte Hoppe. Ha-ha Rumle! Det er noe av det morsomste jeg har sett. Lebestiftsjablong, ingen god idé tror jeg. Jeg er så søtsyk i dag ... skal lage mandelkjeks senere! Uj, jeg leste sjøsyk. Hvordan ble mandelkjeksene? Den sjelløse har nettopp brukt 398 kr på fargeleggingsbok og skikkelig tusjer... Så morsomt Norsoul! Jeg kjøpte jordbær i dag! Nam! Spiste masse jordbær forrige helg og! Beste frukt/bær jeg vet om. Også kjøpte jeg sjokolade så jeg kan ta utenpå jordbæra!! Enda bedre! Namminam - jodbær med sjokolade. Har du funnet norske bær ennå? Handler Aldri ennå? Skulle ikke tro hun trengte så mye for pinsen, siden hun fylte frysern for et par dager siden. Man møter så mange som vil slå av en . Kanskje hun har flere fryser? Skulle ikke forundre meg om kjelleren har flere. Kjøpte bare frukt, grønnsaker og iskrem, men det tok jaggu lang nok tid ja. De har vel åpent på Joker hele pinsa Det er betryggende Ery. Typisk! Fisken min går ut på dato i morgen! Hadde jeg sett det i butikken hadde jeg fått den gratis Også var det bare sånn svære pakker med fisk igjen også, så jeg har jo egentlig nok fisk til middag i dag, i morgen, mandag og tirsdag! Så i dag blir det stoor porsjon fisk. I morgen og. Så uheldig du er med hovedrettene dine om dagen da My?! Men... er sunt året rundt! --------------------------------- Jeg fikk luket i hele (den lille) hagen min i dag og plantet litt i krukker og kar. Ellers har dagen gått med til å kose seg i sola, som jo må nytes så lenge den er til stede. Nå har jeg satt meg godt til rette i go'stolen for å følge med på hvordan det går med Norge i kveld. Denne melodifestivalen er ikke den store musikalske opplevelsen, men konkurransen mellom landene er alltid atig å følge med på. Eller ikke? Jeg vet at når stemmingen pågår så blir jeg alltid så frustrert/irritert over alle nabolandene som smiskestemmer på hverandre. Og da sier jeg - hvert år - at jeg aldri skal se på det drittprogrammet mer. Men her sitter jeg da.. 2
Mynona Skrevet 23. mai 2015 #15600 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har litt samme ESC-følelse som deg. Men jeg synes sangene og showet er veldig artig da. Og har faktisk likt 3 av 5 sanger hittil. Overraskende. Ja, litt uheldig med hovedrettene mine for tiden. Får være litt mer oppmerksom fremover. Men norske bær er vel litt tidlig enda. Og med kald mai, blir de sikkert sene i år vil jeg tro. Men de utenlandske er bedre nå enn de var for en del år siden. Mye søtere. For en del år siden smakte de nesten bare vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå