Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1470310_10152824286091570_74768163529197

Jeg har mer is enn deg Hoppe

Haha...det har du ikke det. Bildet er fra en helt annen plass. Jeg så også den nyheten på nett i dag. :P

Jeg skal i puttikken og handle is NÅ! :jepp:

• Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

Man vet det er fredag når katta ligger i hundesenga og snorker som en gammel gubbe...
God helg alle dere i ballongen :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Hvilken tråd??

Jeg finner den ikke igjen nå jeg FruN.

Haha...det har du ikke det. Bildet er fra en helt annen plass. Jeg så også den nyheten på nett i dag. :P

Jeg skal i puttikken og handle is NÅ! :jepp:

Goood tur i puttikken! :blomst:

Skrevet

Man vet det er fredag når katta ligger i hundesenga og snorker som en gammel gubbe...

God helg alle dere i ballongen :goodbye:

...evt. når gubben ligger i kattesenga og snorker som en gammel hund! :fnise:

God helg Nosoul! Ferdig med historieprøven?

• Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

...evt. når gubben ligger i kattesenga og snorker som en gammel hund! :fnise:

God helg Nosoul! Ferdig med historieprøven?

Haha :ler:

Ferdig med historieprøven ja. Gikk mye bedre enn forventet, da det var 2 av 5 spørsmål jeg ikke hadde leste noe særlig på. Gikk ut fra klasserommet med haka i gulvet og vondt i magen. Det hele endte med en sterk 4, det sier jeg meg svært fornøyd med :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Jaaa fysj a'meg! :sjokkert: Skal følge med videre på den, men har hun funnet ut hvem som gjør det ennå?

Dårlig nederlandsk er bedre enn ingen nederlandsk. Om du skjønner hva jeg mener. :takke:

Jeg bare følte for det

• Liker 1
Skrevet

Jeg finner den ikke igjen nå jeg FruN.

Goood tur i puttikken! :blomst:

Jeg fant den selv :jepp:

Ekkel følelse!!

Skrevet

Haha :ler:

Ferdig med historieprøven ja. Gikk mye bedre enn forventet, da det var 2 av 5 spørsmål jeg ikke hadde leste noe særlig på. Gikk ut fra klasserommet med haka i gulvet og vondt i magen. Det hele endte med en sterk 4, det sier jeg meg svært fornøyd med :biggrin:

Hurraaaa, så bra! :blomst:

Jeg bare følte for det

Kult nok det da. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant den selv :jepp:

Ekkel følelse!!

Fint!

Jeg så nå at den lå på hus hjem og hobby.

Jeg synes noen folk her inne er så slemme nå de svarer i sånne tråder. Jeg gremmes. :(

Skrevet

Geen Engels vragen? Ik spreek geen Nederlands. Jij hebt genoeg internationale fans. Ik probeerde mijn best Nederlands nu.

Thug Life

EryMax

Skrevet

Var jeg slem? Jeg bare spurte hvorfor det ikke ble svart på noen engelske spørsmål, fordi jeg ikke snakker nederlandsk. Å han har mange internasjonale fans som heller ikke gjør det. Jeg prøvde min beste nederlandsk nå lizzm

Skrevet

Fy så skummel den tråden om hun som våkner til ulåst dør er ... :redd:

Åh, den leste jeg i den dagen den var ny.. har ikke sett den siden... Hvor er den?

Denne? :skratte::laugh::laugh:

be207x9.jpg

:fnise:

Jeg kjefta nettopp på Jasper Cillessen for å ikke svare på spørsmål fra fans som skrev på engelsk. Jeg brukte min dårlige nederlandsk

Jeg så en mann i treningstøy som det stod Nederland på ryggen på på vei hjem i dag.

___

I går på vei hjem fra bussen hørte jeg plutselig skikkelig høy roping "SLUTT Å LØP FOR FAEN - JEG HAR PÅ HØYE HÆLEEER!!" Jeg snudde meg og der gikk et kjærstepar, og damen ble plutselig skikkelig sur :ler:

Skrevet

Åh, den leste jeg i den dagen den var ny.. har ikke sett den siden... Hvor er den?

Jeg så en mann i treningstøy som det stod Nederland på ryggen på på vei hjem i dag.

___

I går på vei hjem fra bussen hørte jeg plutselig skikkelig høy roping "SLUTT Å LØP FOR FAEN - JEG HAR PÅ HØYE HÆLEEER!!" Jeg snudde meg og der gikk et kjærstepar, og damen ble plutselig skikkelig sur :ler:

Jeg så meg selv i keeperdrakt i vinduet på kulturhuset, er ikke det kult da. Jeg tror jeg skjønner hva du mener dog. Men dette var et awesome bilde

11263091_10152822203411570_2614478262498

Skrevet

___

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=938527

Skrevet

___

:fnise: Herlig!

Jeg så meg selv i keeperdrakt i vinduet på kulturhuset, er ikke det kult da. Jeg tror jeg skjønner hva du mener dog. Men dette var et awesome bilde

11263091_10152822203411570_2614478262498

Grønt er skjønt! Og så gjorde det seg godt med de fargerike ballongene i bakgrunnen. :blomst:

Skrevet

Der ja, takk. Jeg mener jeg har lest en rimelig lik tråd før jeg..

Jeg håper hun følger opp i hvert fall - så vi får vite hva/hvem det er!

Men enig med deg, ligner på noe jeg har lest før. :lur:

Skrevet

Jeg har ikke lyst til å lage middag i daaaag! Stønn! Men må man så må man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...