Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss som han mannen din har kjøkken-skills da!

Tror dere Norge har sjans? Jeg er redd vi ikke går videre. Det har jo ikke vært noe PR i forkant. Lurer på om det er litt negativt for oss.

Men nå er det faktisk 4 ting jeg vil se på samtidig. Og boksen tillater bare opptak av 2 ting på en gang - og da må jeg se på den ene kanalen. Så nå skal jeg søke om jeg finner reprise av det ene, også sette på NRK live på datan! Fader så stress det er med torsdager da!

Gjest Nosoul
Skrevet

Det er snart ett år siden jeg tok dette bilde. Først nå ser jeg hvor vakkert det faktisk er. Sånn pleier det alltid å være :ler:

• Liker 4
Skrevet

Bones vet jeg ikke hva er, men regner med at det er en TV-serie?

Ja, Roadrunner, tenk at det er hellg allerede i morgen. Er du helt frisk igjen?

Og nei Noz, gigakokosbolla ble bakt til ære for sønnen som "plutselig kom til å tenke på at det var en kake han likte godt som liten". Og siden jeg faktisk ikke har laget den på mange år, synes jeg det var på tide at han fikk en sånn kake igjen. :biggrin:

Denne gangen brukte jeg glukose i og vaniljeessens som herr Aldri har laget av rein vodka og vaniljestenger. Den ble kvalmt goooood! :ler:

Ja krim tv
Skrevet

Det er snart ett år siden jeg tok dette bilde. Først nå ser jeg hvor vakkert det faktisk er. Sånn pleier det alltid å være :ler:

Heisann Nosouljenta!

Så nydelig lys på degt bildet! :rodmer:

Jeg tror at Norge går videre, men den Irlandske er det verste jeg har hørt altså. :bond: Dessuten er det fryktelig irriterende at vi ikke hører hva den norske reporteren sier.

• Liker 1
Skrevet

Den Sam Marinoske var verre enn den Irlandske! Det var falskt det!

Flott bilde NoSoul.

Skrevet

Jeg ser ikke på MGP, men jeg hørte Nederland vistnok har en sang som nesten bare var ay ay ay ay i

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke på MGP, men jeg hørte Nederland vistnok har en sang som nesten bare var ay ay ay ay i

Det er dem ikke alene om Ery! Masse ay ay ay her! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ser ESC i bakgrunnen her mens jeg venter på å kunne avslutte jobbingen for i kveld. Kom inn midt i bidraget til San Marino - OH MY! :bond:

Forferdelige greier - fikk rent vondt...

Den norske hørte jeg faktisk for første gang i kveld... Oppdatert? Neppe :plystre:

Nesten frisk igjen - i alle fall frisk nok. Luftveiene rusker litt når jeg anstrenger meg, men de har vært sånn etter de siste virusrundene, så er nok litt hypersensitive/ømfintlige luftveier som trenger tid for å komme seg igjen. Men jeg virker, orker og har lyst og overskudd - det er slett ikke feil!

Skrevet

Ser ESC i bakgrunnen her mens jeg venter på å kunne avslutte jobbingen for i kveld. Kom inn midt i bidraget til San Marino - OH MY! :bond:

Den norske hørte jeg faktisk for første gang i kveld... Oppdatert? Neppe :plystre:

Nesten frisk igjen - i alle fall frisk nok. Luftveiene rusker litt når jeg anstrenger meg, men de har vært sånn etter de siste virusrundene, så er nok litt hypersensitive/ømfintlige luftveier som trenger tid for å komme seg igjen. Men jeg virker, orker og har lyst og overskudd - det er slett ikke feil!

Vi får hoste i kor vi :forkjola:

Skrevet

Vi får hoste i kor vi :forkjola:

Tror jeg bare hiver meg med på refrengene (les: latterkulene ), ellers ikke så mye hosting her lengre.

God bedring, My! Håper det slipper taket snart...

Skrevet

Jeg er sulten

Spise litt kanskje? :wow:

Ushcj ja, synes det er mye å få vondt i ørene her jeg! :tristbla: Liker den norske godt, men det kan være fordi det er den eneste låten jeg har hørt mer enn èn gang. :laugh:

Å herreminhatt, hadde jeg møtt en sånn hadde jeg falt død om på stedet! :fnise:

• Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

Å herreminhatt, hadde jeg møtt en sånn hadde jeg falt død om på stedet! :fnise:

Det var akkurat den tanken som slo meg også... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men hva er alt det andre som ligger på tallerkenen? :sjokkert:

• Liker 1
Gjest Nosoul
Skrevet

b8ef2abab16c31ac06013def39ba1281.jpg
Den sjelløse sikler litt på dette mannebeinet i kveld... :sikle:

• Liker 1
Skrevet

Men hva er alt det andre som ligger på tallerkenen? :sjokkert:

Gratinert pasta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...