Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du kjøpt deg fryseskap Ery?

Jeg har kjøpt meg en orkide. Hvit med lyselillarosa spetter på. Også kjøpte jeg en liten mørk lilla babyorkide også som kan få plass på stuebordet mitt!

Nesa er litt bedre, halsen er litt verre (enn i går) og foten er lik som den pleier (trodde den var bedre, men tok visst feil). I tillegg er jeg litt kvalm. :ler: Er vel døden nær nå snart. Hadde jeg vært mann hadde jeg nok vært det.

Statusrapport herfra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den jævla pakninga er ikke tett. Fryseren bare fryser over

Skrevet

Det var dumt. Den er sikkert ikke innenfor noen garantitid. Kjenner du noen som kan fikse kanskje?

Åh, vi gikk glipp av jubileumet mitt så jeg nå. 4 år siden jeg ble slettet og måtte registrere meg på nytt på fredag! :ler:

Skrevet

Ja, da er det jo et halvt rundt tall :ler:

Skrevet

Borrelåsen er for å holde døra mest mulig inntil. Det funker, å jeg har fortsatt kjøleskap

Skrevet

Aha, men da har du jo fikset det da :)

Skrevet

Gikk vi virkelig glipp av et party her altså? :grine:

Dobbelfest til neste år MY! :hoppendeglad:

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe meg noen nye orkideer. Får se til helgen.

Men jøss, det er jo i morgen det? :hoho:

Det er noe skitt når disse elektriske hjelpemidlene ikke virker som de skal Ery. Her i heimen synes det som om det alltid skjer med tre ting av gangen. Går kjøleskapet ad dundas, følger gjerne oppvaskmaskin og vaskemaskinen etter (eller andre ting). Det kan bli dyrt.

Blir dere med å krysse fingre for den norske grandprixlåta? Eller er det helt likegyldig? My du gølger i hvert fall med. :5:

Skrevet

Jeg gølger ( :fnise: ) med ja! Klart det! Jeg hopper og krysser for Norge.

Vet du jeg tenkte i stad "hva F er det som skjer, det er jo fredag i morgen. har noen tuklet med en tidsmaskin?"

Du får kjøpe deg noen nye orkideer ja! Min har masseivst av knopper på seg, så jeg satser på at den blir knallfin etterhvert. Prøvde å google frem til de fargene jeg kjøpte, men fant ikke det...

Skrevet

Å gølge jeg gølger har gølget :fnise:

Masse knopper er akkurat det jeg skal være på utkikk etter. Da holder de seg lenge. :wow:

Så du alle tusjene jeg har skaffet meg til fargingen på tråden om fargelegging My! :laugh:

:opplyser: Jeg har blitt tusjoman.

Skrevet

Nei, jeg tror ikke jeg har sett tråden! Jeg har ikke hatt tid til å fargelegge i det siste jeg. Dagene flyr avgårde bare. Men nå er det jo pinse, da kan jeg få farget litt tenker jeg. Og vasket litt klær.

Får vi se mere tegninger? Den ballongtegningen var i den skog-boka?

Skrevet

Nei, jeg tror ikke jeg har sett tråden! Jeg har ikke hatt tid til å fargelegge i det siste jeg. Dagene flyr avgårde bare. Men nå er det jo pinse, da kan jeg få farget litt tenker jeg. Og vasket litt klær.

Får vi se mere tegninger? Den ballongtegningen var i den skog-boka?

Det er ikke rart du ikke får tid synes jeg, full jobb og gode greier.

I skogboka ja. Den boka er ganske anderledes, enn hageboka - mye fint, men også litt rare tegninger synes jeg.

So i hageboka - tegn bier selv og sånn, det gidder jeg ikke. Får heller begynne å lage egne tegninger fra "bunnen av" snart. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gadd ikke jeg heller. Tegne egne blomster og bier.. pøh! skal da ikke ta helt av med kreativiteten heller liksom :ler:

• Liker 1
Skrevet

Nope, for mye og for lite av alt, sier nå jeg bare... :jolie:

Skrevet

Tegner ikke jeg, ser heller på Bones

Skrevet

Bones ja, det var godt du sa.. det må jeg huske å ta opp, så jeg får sett på ESC.

Skrevet

Her er det overtidsjobbing fra sofakroken. Kaosuke, ikke fått trent det jeg ønsker og ikke fått gjort det som var planen i heimen. Jaja, godt det er helg i morgen!

Gjest Inggolf
Skrevet

Kaosuke ja Roadrunner, det er du ikke alene om!

Håper du får en fin helg med avslaping og det som trengs!

Hvordan ble gigakokosbolla Aldri?

Er det en spesiell anledning som venter iløpet av helgen kanksjeeeeem? :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Bones vet jeg ikke hva er, men regner med at det er en TV-serie?

Ja, Roadrunner, tenk at det er hellg allerede i morgen. Er du helt frisk igjen?

Og nei Noz, gigakokosbolla ble bakt til ære for sønnen som "plutselig kom til å tenke på at det var en kake han likte godt som liten". Og siden jeg faktisk ikke har laget den på mange år, synes jeg det var på tide at han fikk en sånn kake igjen. :biggrin:

Denne gangen brukte jeg glukose i og vaniljeessens som herr Aldri har laget av rein vodka og vaniljestenger. Den ble kvalmt goooood! :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...