Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller så får jeg en anledning til å bruke en av de jeg allerede har.

Hvordan har dagen for Aldri og hennes følgere vært i dag da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått bryllupsinvitasjon i dag :) Så nå har jeg anledning til å kjøpe ny kjole!! :hoppe:

:bolledeig:

Hurramegrundt og :hoppe: fra meg også!

Fra meg også! :bond::bond:

Eller så får jeg en anledning til å bruke en av de jeg allerede har.

Hvordan har dagen for Aldri og hennes følgere vært i dag da?

Det er en god anledning til å kjøpe noe nytt da! Nå som du jobber og tjener penger som gress og all ting... :lol:

Jeg har vært på Harrytur og fått fylt opp fryseren og godteskåla! :Nikke:

Takk for nydelig bilde Rumle. Den nye avataren din er vakker - passer til deg.

Så leit at Ampoule forsvant igjen. Jeg håper hun har det bra. :klem1:

Hvordan har dere andre hatt det i dag?

• Liker 1
Skrevet

Har hun forsvunnet igjen? Var ikke hun her forrige dagen da? Får håper hun finner veien tilbake.

Deilig med full fryser og godteskål. Hvor lenge er skåle full tro :lur:

Jeg har hatt en vanlig dag. Helt OK med andre ord. Fortsatt vondt i foten, og begynner å lure på om en legetime er på sin plass. Dumt at det er fri på mandag, for da blir det ikke før tirsdag man får time tidligst om man ringer etter helga. Men forhåpentligvis er det bra om noen dager da. Nesa har begynt å produsere ørlitegrann mindre gørr, så jeg er på bedringens vei der hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Det var noe Hog skrev som fikk meg til å forstå at hun har slettet seg. :tristbla:

Jeg har ikke fått med meg at du har vondt i foten jeg, kun at du er veldig forkjølet.

Skrevet

Noe skjedde mens jeg løp det løpet på fredag. Fikk vondt i ankelen mens vi løp og har hatt det siden. Det har blitt litt verre og har bredt seg utover. Har ikke tråkket over, som ville være den mest naturlige løsningen, så da er jeg usikker. Og det er ikke vondt når jeg sitter og sånn, bare når jeg går. :vetikke:

Skrevet

Ta deg en tur til legen My. :hug:

Skrevet

Dr.Google har ikke kommet med løsningen enda :ler:

Skrevet

Dr.Google har ikke kommet med løsningen enda :ler:

Nei huff, han er så upålitelig atte. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Også er han så ofte veldig katastrofe-tenker :ler: Tenker det verste alltid liksom.

• Liker 1
Skrevet

Også er han så ofte veldig katastrofe-tenker :ler: Tenker det verste alltid liksom.

Jeg googla noe som feilte meg en gang - altså èn gang! Aldri mer - trodde jeg lå for døden jeg altså. :hakeslepp:

Skrevet

Samme her. Svaret er som regel kreft, samme hva slags symptomer man har. Har ikke fått opp ankelkreft enda da :P

• Liker 1
Skrevet

Men jeg har hørt om beinkreft... neida, joda, har jo hørt om det, :overrasket: men antar med 100% sikkerhet at det ikke er det som feiler deg. :klem:

Skrevet

:blomst::transe:

Driver du med da Ery? :hug:

Skrevet

Men jeg har hørt om beinkreft... neida, joda, har jo hørt om det, :overrasket: men antar med 100% sikkerhet at det ikke er det som feiler deg. :klem:

Neida, er 100% sikker på at det ikke er det jeg og.

Nå har jeg nesesprayet, så da er jeg straks klar for å legge meg, pustende!

Skrevet

Goood bedring Mynona! :blomst:

Forkjølelse i tillegg til alt det pollenstøvet som ramler rundt omkring i disse dager! Det er ikke greit.

Jeg har et svart glassbord på verandaen som er fuuulllt av pollen sekundet etter at jeg har tørket av det. :sjokkert:

Skrevet

Har heldigvis fått pollensprøyte i april, så er ikke så plaget av det nå heldigvis.

Det er så ille på denne tiden. Ikke noe vits å vaske biler, vinduer og utemøbler!

Skrevet

Jeg gidder å tørke av utebordet (klar glassplate) når jeg:

- skal sitte ute

- ta bilder (om under to uker :daane: )

- ha visning (3 1/2 uke til :daane: :daane: )

:P

Skrevet

Har du hatt takstmannen på besøk FruN?

Skrevet

Har du hatt takstmannen på besøk FruN?

Her? Nei, men megler. Så har verdivurderinga :Nikke:

Takstmannen kommer samme uka som fotografen :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...