Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2015 #15401 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har ferdigstilt to små strikkeprosjekter i kveld, tøfler og votter til Vesla, de ble nå ferdige til å rekke høstsesongen i det minste? Og så har jeg ryddet litt i strikkeutstyret mitt, og skal i gang med en restegarnsvest Fant Trolljegerne på Viaplay, etterutdanning? Sommeren har jeg ikke sett
Mynona Skrevet 19. mai 2015 #15402 Skrevet 19. mai 2015 http://www.osloby.no/Stralende-pinse-i-vente-i-Oslo-8025246.html Strålende vær i Oslo i pinsen sier de! 1
Aldrisur Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #15403 Skrevet 19. mai 2015 Haha, ja det er rett grunn for å få barn vi jeg si! Jeg satt over på Eurovision jeg. De 3 sangene jeg har hørt hittil har vært heller kjipe. Tror jeg skal gå ut i butikken å kjøpe meg en sjokolade i steden! Satt over jeg også nå. Noen som raper inn i en mikrofon her! Sjokolade er aldri feil MY! Jeg har ferdigstilt to små strikkeprosjekter i kveld, tøfler og votter til Vesla, de ble nå ferdige til å rekke høstsesongen i det minste? Og så har jeg ryddet litt i strikkeutstyret mitt, og skal i gang med en restegarnsvest Fant Trolljegerne på Viaplay, etterutdanning? Sommeren har jeg ikke sett Så flink du er Tekola! Godt med alt som er unnagjort. http://www.osloby.no/Stralende-pinse-i-vente-i-Oslo-8025246.html Strålende vær i Oslo i pinsen sier de! Høres lovende ut det da! 2
Mynona Skrevet 19. mai 2015 #15404 Skrevet 19. mai 2015 Haha.. det er mye rart der altså! Norge er visst ikke med i denne. Så da er vi vel på torsdag - gjetter jeg siden det pleier å være tirsdag, torsdag og lørdag. 1
Mynona Skrevet 19. mai 2015 #15406 Skrevet 19. mai 2015 Ehh.. den har jeg egentlig glemt hvordan er... Den har jo ikke blitt spilt på radioen eller noe. De pleier alltid å spamme ned radion med det norske bidraget synes jeg, men de glemte visst det i år 1
Mynona Skrevet 19. mai 2015 #15407 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har ferdigstilt to små strikkeprosjekter i kveld, tøfler og votter til Vesla, de ble nå ferdige til å rekke høstsesongen i det minste? Og så har jeg ryddet litt i strikkeutstyret mitt, og skal i gang med en restegarnsvest Fant Trolljegerne på Viaplay, etterutdanning? Sommeren har jeg ikke sett så greit å ha noen sånne små man kan strikke reste-greier til. Da trenger man ikke så himla mye garn liksom. Venninna mi strikket 17.mai sløyfer. Sånne til å ha i skjorta. De ble veldig fine altså! Og jeg glemte selvfølgelig å ta bilde. 1
Mynona Skrevet 19. mai 2015 #15409 Skrevet 19. mai 2015 Har nok med å ignorere min egen klesvask egentlig... 1
Gjest Tekola Skrevet 19. mai 2015 #15410 Skrevet 19. mai 2015 Oi, artig med 17. mai-sløyfer! Jeg burde egentlig lære meg å hekle, for å bruke opp de siste restene. Har igjen så mye garn etter to skjørt, og så fant jeg en spennende vestoppskrift, hvor man kan velge mellom ulike flettemønstere for en stripe på selve kroppen, så jeg tror det kan funke Håper Bulben har det bra, hvor enn hun er
FruN Skrevet 19. mai 2015 #15413 Skrevet 19. mai 2015 *skriver om til å passe eget formål* "Nå får'u pinadø pakke sakan dine sjøl..." Herregud så mye greier vi har! 1
Aldrisur Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #15414 Skrevet 19. mai 2015 Håper Bulben har det bra, hvor enn hun er Bulben ja! Hmm, har ikke sett henne her på noen dager. Håper hun har det bra. Men du Tekola, hva ble det til med den hageflekken din a'? 2
Aldrisur Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #15416 Skrevet 19. mai 2015 Sommeren er ikke her heller Hei Rumle! Har du vært *innfødt* lenge du, eller? Har aldri lagt merke til den tttelen der før! Og ny puseavatar og greier. Hvordan går det med rosene denne våren? 3
Rumle Skrevet 19. mai 2015 #15417 Skrevet 19. mai 2015 Hei Rumle! Har du vært *innfødt* lenge du, eller? Har aldri lagt merke til den tttelen der før! Og ny puseavatar og greier. Hvordan går det med rosene denne våren? Bjørneavatar! Det går litt treigt med rosene .. men jeg har sett den første knoppen her om dagen Innfødt har jeg visst vært i ca 500+ innlegg Hvordan går det i aldriland da? 2
Mynona Skrevet 19. mai 2015 #15418 Skrevet 19. mai 2015 nå har alle blomstene falt av orkideen min... Det ser litt stusselig ut med to kvister opp av en potte 1
Aldrisur Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #15419 Skrevet 19. mai 2015 Bjørneavatar! Det går litt treigt med rosene .. men jeg har sett den første knoppen her om dagen Innfødt har jeg visst vært i ca 500+ innlegg Hvordan går det i aldriland da? Bjørneavatar ja, veeeeldig! Går tregt her i bedene også, men håper på sol og varme snart, så hjelper det vel. 500 innlegg ja, jeg følger visst veldig dårlig med her. Alt er bra i Aldriland, nesten i hvert fall. nå har alle blomstene falt av orkideen min... Det ser litt stusselig ut med to kvister opp av en potte Kast den og kjøp deg en ny My! Jeg blir i hvert fall helt tussete av å vente på at det skal komme nye skudd og blomster. Det tar jo både vinter og votter før det skjer noe. 1
Rumle Skrevet 19. mai 2015 #15420 Skrevet 19. mai 2015 Joooo det var en bjørneavatar! Men ikke nå lenger .. nå byttet jeg Bare nesten bra? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå