Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg tenker meg om, så har jo alle nasjonaldrakter fra sitt hjemland. Syns det blir fint og fargerikt jeg. :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

HallooOoooOOoOOOoOoosann på seg :vinke:

Og gratulerer med dagen alle sammen!

Håper dere har hatt en fin dag!

Her har det jammen vært smertefult kaldt i dag,

så jeg lærte at man ikke burde gå i barnetoget

med høye lakkpumps når det er rundt 5 grader og

vanvittig sur vind!

• Liker 1
Skrevet

Noz da! Og du som alltid fryser sånn også :unsure:

Håper du har fått varmen opp nå! :klemmer:

• Liker 1
Gjest Ampoule
Skrevet

Gratulerer med dagen, alle ballongfarere! Dere er en fin gjeng :klem:

• Liker 1
Skrevet

Håper alle har fått igjen varmen nå og har hatt en fin 17.mai! :arwen:

Her har alt gått stille og rolig for seg, intet barnetog, ingen høgklackar og ingen kalde rumper. Flaggene er tatt ned og inn, matrester ryddet opp og om tyve minutter er det ett år til neste 17.mai. :)

Det er helt greit det.

:hjerte: Likte denne jeg. Man snakker så mye om hva andre har på seg og ikke - for eksempel på en dag som denne. Når alt kommer til alt, så handler det vel mye om hvor man befinner seg i livet.

gXNV487.jpg

• Liker 3
Skrevet

:fnise: De buksene der fikk meg til å le....alle sammen...og det er jo helt sant. Vi har alle vårt, selv om vi kanskje ikke

ser det før det har gått ti og tyve år og blir vist bilder fra "fortiden".

Hvor mange har ikke gispet og grøsset over hvordan vi en gang pyntet oss og var helt sikre på at vi var kjempefine?

"Hvordan i alle dager kunne jeg finne på å gå i sånne sko...og håret da...SE på det fæle håret mitt!?!" :skratte:

• Liker 1
Skrevet

90 tallet var en versting i mitt liv når det kommer til det der Hoppe! Foreløpig hvertfall!

Huff så slitsomt det er når hodet produserer litervis med gørr som skal ut av nesa! Vondt gjør det i hodet og!

• Liker 1
Skrevet

Jeg trøster meg med at jeg har alltid vært meg selv, så får verden syns hva den vil. :fnise:

(og det gjør den jo uansett også)

• Liker 1
Skrevet

Slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet :sjokkert:

Hjemmestrikket genser (langt fra Marius - gjerne med noen fargerike blomster eller fugler på), strekkbukser (med isydd legg), tennissokker, seilersko/mokkasiner, OG prikken over i-en... en løs blondekrage i halsen, med knapp i nakken :skratte:

:sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Slutten av 80-tallet og begynnelsen av 90-tallet :sjokkert:

Hjemmestrikket genser (langt fra Marius - gjerne med noen fargerike blomster eller fugler på), strekkbukser (med isydd legg), tennissokker, seilersko/mokkasiner, OG prikken over i-en... en løs blondekrage i halsen, med knapp i nakken :skratte:

:sjenert:

:hoho:

Og håret! Jeg hadde minst like høyt hår som hun her .. tenk all den hårsprayen som gikk med! :daane:

2385208_57af71d2.jpg

• Liker 2
Skrevet

*synge på the final countdown og tenke på puddelrockere* :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Og håret! Jeg hadde minst like høyt hår som hun her .. tenk all den hårsprayen som gikk med! :daane:

2385208_57af71d2.jpg

Det er dere som er skyld i ozonlagets hull :fnise:

• Liker 3
Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har funnet noe på eBay for Aldrisur her :nigo:

$_12.JPG

Og for Rumle eller Anje her!

$_12.JPG

Og skjorte til Herr Aldri her!

$_12.JPG

Kanskje Aldrisur skal lage noe med knapper til de små vennene?

$T2eC16F,!y0E9s2S5UCKBRZi6tq)fg~~60_57.J

Skrevet

*synge på the final countdown og tenke på puddelrockere* :fnise:

Det er dere som er skyld i ozonlagets hull :fnise:

Ikke umulig! :ler:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Det har vært en merkelig dag i dag...Har sett og tatt på en død person for første gang i mitt liv og jeg synes ikke det minnet om vanlig søvn slik jeg har hørt noen si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kun sett oldemoren min død, turte ikke å ta på henne

Skrevet

Hva tekte du om det da, Noz?

Jeg har aldri gjort det selv, og har vel ikke tenkt så mye på hvordan det er.. :sjenert:

-----

Jeg er irritert på takstmannen. Han sa rapporten/taksten skulle være ferdig i dag, men ingen har hørt noe... :snurt:

Skrevet

Oi, Noz det høres veldig dramatisk ut :unsure: Var det en ulykke eller i forbindelse med jobb/skole? Og hvordan går det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...