Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alle klar for den store dagen? :duskedame:

Jaaaaa, nå så! :ler:

GRATULERE MED DAGEN alle sammen! reemb2p.gif

X1OGPwx.jpg

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med dagen!

• Liker 2
Skrevet

4427.jpg

GRATULERER MED DAGEN!!

Gratulerer med dagen!

:blomst: Håper dere får en fin dag FruN og My!

Verandaflagget mitt er i ferd med å gå til himmels! Det blæs! :daane:

Skrevet

Tjor det fast! Verandaflagget her står inne på mitt rom, så jeg får vel stå opp snart så vi får hengt det opp.

Skrevet

Tjor det fast! Verandaflagget her står inne på mitt rom, så jeg får vel stå opp snart så vi får hengt det opp.

Vi? :lur:

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med dagen store og små!

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Gratulerer med dagen, alle fine ballongreisende, både skjulte og kjente! :strix:

Jeg har vaska gulvet og ordnet litt her, så nå skal jeg lage sjømannskirkens vafler og kle meg litt, så kommer svigermor på brunsj, før vi skal gå gjennom sentrum og til mine foreldre etterpå :hoppe:

Håper dere alle får en fin-fin feiring!

Skrevet

Ha en fin 17. mai Hog! :blomst:

1kWFRr6.jpg

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med dagen, alle fine ballongreisende, både skjulte og kjente! :strix:

Jeg har vaska gulvet og ordnet litt her, så nå skal jeg lage sjømannskirkens vafler og kle meg litt, så kommer svigermor på brunsj, før vi skal gå gjennom sentrum og til mine foreldre etterpå :hoppe:

Håper dere alle får en fin-fin feiring!

Kos deg masse Tekola! :blomst:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Ha en fin 17. mai Hog! :blomst:

1kWFRr6.jpg

Næmmen, har'u pønta deg, Aldri? :nigo:

Til og med fjonget opp halen, jo!

Skrevet

Vi? :lur:

Hehe, vi er jo huset fullt! Er jo på besøk hos venninna mi m/Fam + en annen venninne +1 :)

Barnetoget går ikke før kl 13.30 her, så vi skal ha megalang frokost!

Og jeg er forkjøla :( tålte ikke fredagssola!

Skrevet

Hehe, vi er jo huset fullt! Er jo på besøk hos venninna mi m/Fam + en annen venninne +1 :)

Barnetoget går ikke før kl 13.30 her, så vi skal ha megalang frokost!

Og jeg er forkjøla :( tålte ikke fredagssola!

Å jaaaa. :fnise:

God bedring og kle godt på deg da My. :hug:

Skrevet
:flagg: Gratulerer med dagen! :flagg:
  • Liker 1
Skrevet

:flagg: Gratulerer med dagen! :flagg:

Håper dagen din blir knallfin Roady! :blomst:

Skrevet

Jeg har laget Aspic med masse ferske reker, asparges + mye annet godt i, karbonader med løk, potetsalat og eggerøre.

Nå skal jeg sette en bolledeig, ta en dusj, steke boller - og så kan gjestene komme. :strix:

:goodbye::kyss2:

• Liker 3
Skrevet

Så flink du er, Aldri! :) Vedder ei hel museflettesløyfe på at gjestene kommer til i stortrives hos deg i dag.

Jeg skal ha mitt første måltid straks, så to med karbonader og løk høres veldig saftig og smakfullt ut, takk.

:flagg: Ha en finfin 17-mai. :klem:

Skrevet

Skulle gjerne ha gått i bunad, men etter å ha lest hva norske folk tenker om utlendinger i bunad, så fikk jeg litt avsmak. Det er spesielt trist å lese hvor mye hat muslimske kvinner får, om de kommer til Norge for å få et bedre og tryggere liv, å de føler Norge er deres hjem så synes jeg de skal få gå i bunad. Folk vil kanskje si men bunad er en kristen ting, da spør jeg hvor mange av de 1000vis av folk som bruker bunad anser seg som kristen? I andre kulturer hadde de vært stolt og beæret som en utlending ville gå i deres nasjonaldrakt. Så lenge fargen på hijab er nogenlunde lik bunaden, så synes jeg muslimske kvinner kan bruke bunad.

Hvorfor jeg går i fotballdrakt idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...