Aldrisur Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #15281 Skrevet 15. mai 2015 Samme her! Jeg synes hun var modig - og tenkte at dette kan da aldri gå bra? Men hun ble fin med den sveisen. Håret som ble klippet av så da også temmelig slitt ut, så ikke noe stort tap sånn sett. Jeg liker henne. 2
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2015 #15282 Skrevet 15. mai 2015 Hun kommer garantert aldri ned i det røret. 1
Gjest Inggolf Skrevet 15. mai 2015 #15284 Skrevet 15. mai 2015 Fra Aldrisur: Ja du! Hadde jeg vært 20 år med denne sveisen, hadde jeg nok fått hovedrollen i Tatt av Vinden! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Og jeg som hadde tenkt å spørre om; Klarte frisøren å gjøre sånn at man ikke ser forskjell? (er det ikke det du liker da, synes å huske at du liker det bare pittelitt kortere, men uten at det er merkbart for andre ) 1
Aldrisur Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #15285 Skrevet 15. mai 2015 Hun kommer garantert aldri ned i det røret. Nei, jeg er redd for det. :cry: Hva skjer Ery? Fra Aldrisur: Ja du! Hadde jeg vært 20 år med denne sveisen, hadde jeg nok fått hovedrollen i Tatt av Vinden! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Og jeg som hadde tenkt å spørre om; Klarte frisøren å gjøre sånn at man ikke ser forskjell? (er det ikke det du liker da, synes å huske at du liker det bare pittelitt kortere, men uten at det er merkbart for andre ) Du har helt rett Noz! Jeg tulla bare litt med Hoppe. Det er nok bare jeg som kan se "stussen" - hun frisøren jeg går til er så rasende flink til å gjøre håret mitt blankt og levende (liksom). 2
Severus Skrevet 15. mai 2015 #15286 Skrevet 15. mai 2015 Nei, jeg er redd for det. Hva skjer Ery? Du har helt rett Noz! Jeg tulla bare litt med Hoppe. Det er nok bare jeg som kan se "stussen" - hun frisøren jeg går til er så rasende flink til å gjøre håret mitt blankt og levende (liksom). Pakken min kom ikke idag, å jeg og Jasper Cillessen kunne ha passert som søsken når vi var småbarn 1
Mynona Skrevet 16. mai 2015 #15287 Skrevet 16. mai 2015 Jeg løp i går. Deltok på mitt første løp! Ble lurt med! Så nå er jeg støl. Jeg har jo ikke trent siden i fjor, så jeg sa fra at jeg sikkert måtte begynne å gå etter 1 km, men jeg løp faktisk hele selv om det ikke var så langt da, sånn objektivt sett, men for meg var det langt. Også lagde vi jordbær med skokoladetrekk, og jordbær med cognac inni og noen med begge deler! Og siden vi jentene var ute å løp, så kom vi hjem til ferdig middag, gutta hadde ordna alt! 2
FruN Skrevet 16. mai 2015 #15288 Skrevet 16. mai 2015 *snoke litt på bilder og ikke se noen Mynona* Høres ut som en god deal å få ferdig middag når dere var ferdige da! 1
Mynona Skrevet 16. mai 2015 #15291 Skrevet 16. mai 2015 Så på de nå. Vi var ikke der. De oransje løp vi rett bak helt til siste km, men da stakk vi fra dem. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2015 #15292 Skrevet 16. mai 2015 oooo...hør på tøffe løperjenta nå da dere - dere parkerte dem!
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2015 #15296 Skrevet 16. mai 2015 Er det den du bestilte, Ery? Isåfall er den kjempefin og jeg syns at den passer som pynt i morgen...og resten av året også.
Rumle Skrevet 16. mai 2015 #15297 Skrevet 16. mai 2015 Setter inn litt godsaker til alle sammen jeg! såååå er det klart - hvis ikke en viss hoppende loppe stikker innom i natt og sniker!
Gjest Tekola Skrevet 16. mai 2015 #15298 Skrevet 16. mai 2015 Jeg har bakt snickerskake og ryddet, så nå skal jeg dusje og legge meg! Håper alle får en fin-fin dag i morgen!
Severus Skrevet 16. mai 2015 #15299 Skrevet 16. mai 2015 Ja, det er en av de jeg bestilte. Mamma likte ikke at jeg spurte hvorfor hun pynta med nederlandsk festbrems på bordet, eller var det serpentin det heter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå