Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samme her! Jeg synes hun var modig - og tenkte at dette kan da aldri gå bra?

Men hun ble fin med den sveisen. Håret som ble klippet av så da også temmelig slitt ut, så ikke noe stort tap sånn sett. :skravle:

Jeg liker henne. :tommelsmil:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun kommer garantert aldri ned i det røret. :fnise:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Fra Aldrisur:

Ja du! Hadde jeg vært 20 år med denne sveisen, hadde jeg nok fått hovedrollen i Tatt av Vinden! :hoho:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og jeg som hadde tenkt å spørre om; Klarte frisøren å gjøre sånn at man ikke ser forskjell? :ler:

(er det ikke det du liker da, synes å huske at du liker det bare pittelitt kortere, men uten at det er merkbart for andre :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Hun kommer garantert aldri ned i det røret. :fnise:

Nei, jeg er redd for det. :fnise:

:(:cry3::sukk: :cry:

Hva skjer Ery?

Fra Aldrisur:

Ja du! Hadde jeg vært 20 år med denne sveisen, hadde jeg nok fått hovedrollen i Tatt av Vinden! :hoho:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og jeg som hadde tenkt å spørre om; Klarte frisøren å gjøre sånn at man ikke ser forskjell? :ler:

(er det ikke det du liker da, synes å huske at du liker det bare pittelitt kortere, men uten at det er merkbart for andre :fnise: )

Du har helt rett Noz! Jeg tulla bare litt med Hoppe. :icon_lol:

Det er nok bare jeg som kan se "stussen" - hun frisøren jeg går til er så rasende flink til å gjøre håret mitt blankt og levende (liksom). :bolledeig:

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er redd for det. :fnise:

Hva skjer Ery?

Du har helt rett Noz! Jeg tulla bare litt med Hoppe. :icon_lol:

Det er nok bare jeg som kan se "stussen" - hun frisøren jeg går til er så rasende flink til å gjøre håret mitt blankt og levende (liksom). :bolledeig:

Pakken min kom ikke idag, å jeg og Jasper Cillessen kunne ha passert som søsken når vi var småbarn

• Liker 1
Skrevet

Jeg løp i går. Deltok på mitt første løp! Ble lurt med! Så nå er jeg støl. Jeg har jo ikke trent siden i fjor, så jeg sa fra at jeg sikkert måtte begynne å gå etter 1 km, men jeg løp faktisk hele :) selv om det ikke var så langt da, sånn objektivt sett, men for meg var det langt.

Også lagde vi jordbær med skokoladetrekk, og jordbær med cognac inni og noen med begge deler!

Og siden vi jentene var ute å løp, så kom vi hjem til ferdig middag, gutta hadde ordna alt! :nigo:

• Liker 2
Skrevet

*snoke litt på bilder og ikke se noen Mynona*

Høres ut som en god deal å få ferdig middag når dere var ferdige da!

• Liker 1
Skrevet

Åh, bilder!! Må se!

Skrevet

Det var ikke så mange, ikke i avisa ihvertfall :)

Skrevet

Så på de nå. Vi var ikke der. De oransje løp vi rett bak helt til siste km, men da stakk vi fra dem. :)

• Liker 2
Skrevet

oooo...hør på tøffe løperjenta nå da dere - dere parkerte dem! :klappe:

Skrevet

Hjelper mamma å pynte, hun likte det ikke11141380_10152809983496570_5590519742651

• Liker 3
Skrevet

Er alle klar for den store dagen? :duskedame:

• Liker 1
Skrevet

:hoppe: Er det den du bestilte, Ery? Isåfall er den kjempefin og jeg syns at den passer

som pynt i morgen...og resten av året også. :jepp:

Skrevet

Setter inn litt godsaker til alle sammen jeg! :tommelsmil: såååå er det klart - hvis ikke en viss hoppende loppe stikker innom i natt og sniker! :nigo:

74b7eacd573fe0043fc2a37c362efec3.jpg

39e5e5225627339103a14e874ec4a6d0.jpg

15d2e4745093ea5887b16f7ffc157512.jpg

2a0a6e6022a22c6a5c7b345b1f3d8139.jpg

f05a24dc493694a36bf72c023f37c7b6.jpg

920171c1abb203548b6e5154d2b5ff19.jpg

5a38df8e77b196da145703ed4c6acd20.jpg

4d91692432b8a6e6ba658c55506854f2.jpg

412632b376c02cb7fbd447e8dcfa6c03.jpg

1f28ff486ca3f956d312a2b419980de1.jpg

:tommelsmil:

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har bakt snickerskake og ryddet, så nå skal jeg dusje og legge meg! :ler:

Håper alle får en fin-fin dag i morgen!

Skrevet

Ja, det er en av de jeg bestilte. Mamma likte ikke at jeg spurte hvorfor hun pynta med nederlandsk festbrems på bordet, eller var det serpentin det heter?

Skrevet

Ha en fin dag i morgen, ja - alle sammen!! :blomst:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...