Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk den nye fargeboka "Min hemmelige skog" eller hva den heter? Kindel E-bok, koffert, masse blomster, underlag til Macen så jeg kan ha den på fanget, lykter til verandaen og litt mer.

---

Så mye fint du fikk! :jepp:

---

Hvem er den neste i ballongen som har fødselsdag nå mon tro? :popcorn:

*Tipper Rumle :fnise: HUn passer nemlig til å ha dagen sin på den varmste solskinnsdagen

i sommer. Det er det riktignok flere som gjør, men blomstene strekker seg og åpner seg litt ekstra for Rumle denne dagen :lol: )

:laugh: Du kan få sagt det du :klemmer:

---

Godt spørsmål Noz!

De er jo så hemmelighetsfulle disse forumvennene våre, at det er jammen ikke godt å si hvem som har bursdag neste gang. Kanskje til og med én av dem har bursdag i dag?? :haar:

:ninja:

Sånn om ca en time er det 5 år siden jeg tok min siste røyk :jepp: I morgen har jeg vært ikke-røyker i 5 år :):smoke:

Sånn mens vi er inne på dager og greier :P

Gratulerer!!! :blomst:

Til Noz også! :blomst:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ligger på sofaen og katta kommer hoppende opp for å kose. Hvor tråkker ho? Opp og ned den stadige stappmette magen min eller de ømme puppene.

Glad i deg og, pus...

• Liker 1
Skrevet

tumblr_nob0qh1ycp1sks8qho1_1280.jpgIk heb aardbeien

• Liker 1
Skrevet

Grattis!! Jeg er på min 105te dag! :5:

Grattis til deg og! :blomst:

Kristi Himmelfart gjør at pakken min er enda tregere

Kjedelig. :(

Det er bra vi er enige :nigo:

Har kjøpt litt sandwich-is nå, så satser vi på at det frister henne :jepp:

Takk! Det er så uvant at hun er syk :sukk:

Kjempebra! Du klarer alt du bestemmer deg for, du! :nigo:

Jeg er på min syvende dag uten neglebiting. Og nå skal jeg klare det! Må kjøpe meg litt god og holdbar neglelakk, tror jeg. Noen tips? Må kanskje ha sånn over- og underlakk og stæsj? Er så lei av å ha stygge, nedbitte negler! :bond:

Håper Vesla di er bedre i dag. :hug:

tumblr_nob0qh1ycp1sks8qho1_1280.jpgIk heb aardbeien

Var de gode?

Jeg kjøpte jordbær på Rema 1000 som (nesten) smakte som norske. :rodmer: Så kjøpte jeg på Coop og de både luktet og smakte høgg. :tristbla:

-----------

Daff formiddag. :Hehe:

Nabobarna har fri fra skole og barnehage og kommer snart gjennom veggen her. :legrine: Tror de hopper slengtau inne jeg. :sukk:

To katter sloss, hun foran og han etter. Den stakkars lille hunkatta blir jaget av den svære hankatten hver eneste dag! Når kvelden kommer hører vi de drive å skrike til hverandre mellom husene her. :forvirret:

Ellers er det stille i nabolaget i dag.

Får vel ta seg en liten tur ut. :skravle: Gå en tur kanskje? :vetikke:

Skrevet

De var bedre ende belgiske fra Rema.

Skrevet

Mm, ja de så veldig gode ut på bildet. :Nikke:

Skrevet

Men det er store og røde jordbær, de er best om de får oppnå romtemperatur pga sukkeret i bæra

Skrevet

:5: Ja, det gjelder for all bær og frukt. :hoppe:

• Liker 2
Skrevet

Ja. Jeg kjøpte på kiwi

Skrevet

Da jeg gikk til jobb i morges var det vel bare 5-6 stk jeg så ute. Det var såå stille. 2 av de jeg så heiste flagget og gikk i uniform.

Han elefanten som bor over meg, jeg tror kanskje det er en "hun"... eller så hadde han bare besøk her om dagen, men h*n går så sinnsykt på hælene. Jeg blir sprø noen ganger altså. Vekker meg kl 3 på natten (selv om jeg har ørepropper) fordi h*n labber rundt der oppe. Først må h*n ha hoppet litt for det smalt veldig! Har veldig lyst til å sette et par crocs utenfor døra med en lapp "brukes etter kl 23" :fnise:

Skrevet

Jobber du på offentlig høytidsdag?

Skrevet

Da jeg gikk til jobb i morges var det vel bare 5-6 stk jeg så ute. Det var såå stille. 2 av de jeg så heiste flagget og gikk i uniform.

Han elefanten som bor over meg, jeg tror kanskje det er en "hun"... eller så hadde han bare besøk her om dagen, men h*n går så sinnsykt på hælene. Jeg blir sprø noen ganger altså. Vekker meg kl 3 på natten (selv om jeg har ørepropper) fordi h*n labber rundt der oppe. Først må h*n ha hoppet litt for det smalt veldig! Har veldig lyst til å sette et par crocs utenfor døra med en lapp "brukes etter kl 23" :fnise:

:hoho:

Om fristelsen blir for stor: kan du få sniktittet på reaksjonen, tror du? Jeg mistenker at den hadde vært kongelig. :jepp:

Jeg bodde ved siden av en tramper før (en hun det også). Hun trampet sånn når hun gikk i sokkelesten ned for å hente posten at det bråket mer enn en annens nabo sine to barn i småskolealder som løp ned trappene i støvler. Aner ikke hvordan det er mulig en gang. :vetikke:

Skrevet

Jobber du på offentlig høytidsdag?

Jepp. Dvs jeg har flyttet den offentlige høytidsdagen til i morgen. Så jeg jobber i dag og har fri i morgen :) Men nå stikker jeg hjem og tar meg helg og reiser etter hvert nedover til FruN- og Tekolaland!

:hoho:

Om fristelsen blir for stor: kan du få sniktittet på reaksjonen, tror du? Jeg mistenker at den hadde vært kongelig. :jepp:

Jeg bodde ved siden av en tramper før (en hun det også). Hun trampet sånn når hun gikk i sokkelesten ned for å hente posten at det bråket mer enn en annens nabo sine to barn i småskolealder som løp ned trappene i støvler. Aner ikke hvordan det er mulig en gang. :vetikke:

Haha.. jeg hadde vel blitt oppfattet som den drittkjærringa tenker jeg :P Selv om jeg hadde satt på et smilefjes bak lappen :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jepp. Dvs jeg har flyttet den offentlige høytidsdagen til i morgen. Så jeg jobber i dag og har fri i morgen :) Men nå stikker jeg hjem og tar meg helg og reiser etter hvert nedover til FruN- og Tekolaland!

Haha.. jeg hadde vel blitt oppfattet som den drittkjærringa tenker jeg :P Selv om jeg hadde satt på et smilefjes bak lappen :ler:

Du får prøve til jul.

Innpakka tøfler. "Fra Julenissen"

:lol:

Jeg tok med noe jobb hjem, jeg. Så nå (kjenner jeg meg selv rett) utsetter jeg det til søndags kveld. :ler:

• Liker 1
Skrevet

Du får prøve til jul.

Innpakka tøfler. "Fra Julenissen"

:lol:

Jeg tok med noe jobb hjem, jeg. Så nå (kjenner jeg meg selv rett) utsetter jeg det til søndags kveld. :ler:

Ha-ha, kjempeidé! :fnise: Du kan jo ta sjansen på at naboelefanten har sans for humor My? :ler:

----------------

Har farget i den nye fargeboka mi. :sjenert:

6iIUtxM.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg har enda ikke stått opp

Skrevet

Oi, så stilig Aldrisur! :hoppe:

Takker Tekola! Jeg måtte virkelig bruke hjernekapasiteten for å få det til sånn jeg hadde tenkt meg det. :fnise:

Jeg har enda ikke stått opp

Det er ikke for sent enda Ery! :lillesky:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Det tror jeg på, men det ble veldig fint! :hoppe:

Skal få tatt et bilde av en av tegningene jeg holder på med :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...