Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Dagen har vært fin og det har ikke manglet på gratulasjiner, hverken her hjemme i RL eller her i ballongen.

Tusen takk alle sammen - jeg setter utrolig pris på dere! :hjerter_rundt:

Det unner jeg deg! All oppmerksomheten, sushien og alle de fine presangene du fikk!

Hvem er den neste i ballongen som har fødselsdag nå mon tro? :popcorn:

*Tipper Rumle :fnise: HUn passer nemlig til å ha dagen sin på den varmste solskinnsdagen

i sommer. Det er det riktignok flere som gjør, men blomstene strekker seg og åpner seg litt ekstra for Rumle denne dagen :lol: )

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært på skolen, vært på cafè sammen med ei venninne, der vi også planla en mulig jentetur i nær fremtid!

Kom hjem, lagde meg god middag, slappet av noen timer. På med "turklærne" mine, hentet bikkja i hundegården og ut på tur bar det. Vi hadde ikke dagen i dag, og det ble for det meste tull. Ca en time ute, på slutten striregnet det :tommelopp:

Spist kvelds, tatt 40 squats og nå ser jeg "hele storbritannia baker". En helt ok tirsdag :)

Ønsker dere alle en finfin kveld!

Jeg bare digger å se at du har det bra Nosoul! Det fortjener du! :klemmer:

Det unner jeg deg! All oppmerksomheten, sushien og alle de fine presangene du fikk!

Hvem er den neste i ballongen som har fødselsdag nå mon tro? :popcorn:

*Tipper Rumle :fnise: HUn passer nemlig til å ha dagen sin på den varmste solskinnsdagen

i sommer. Det er det riktignok flere som gjør, men blomstene strekker seg og åpner seg litt ekstra for Rumle denne dagen :lol: )

Godt spørsmål Noz!

De er jo så hemmelighetsfulle disse forumvennene våre, at det er jammen ikke godt å si hvem som har bursdag neste gang. Kanskje til og med én av dem har bursdag i dag?? :haar:

• Liker 2
Gjest Nosoul
Skrevet

If it makes you happy, do it. If it doesn't, then don't! Nosoul's leveregel :laugh:
Det er veldig godt å kjenne på det at ting ække så ille!
Enkelte dager er litt mer grå og kjipe, men det finnes som regel så mange flere gode dager.

• Liker 1
Skrevet

If it makes you happy, do it. If it doesn't, then don't! Nosoul's leveregel :laugh:

Det er veldig godt å kjenne på det at ting ække så ille!

Enkelte dager er litt mer grå og kjipe, men det finnes som regel så mange flere gode dager.

....og de er det verdt å ta vare på.

Du er heldig som har skjønt det til tross for hvor ung du er. :klem:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har bare kjipe dager, derfor prater jeg ikke om de

Gjest Tekola
Skrevet

Det er snart et halvt år til dagen min, så det er væffal ikke meg!... Men det husket du vel, noz :fnise:

Skrevet

Jeg hadde for ikke så lenge siden, det hadde Noz og Ery også, så det er ikke oss heller.

• Liker 1
Skrevet

Sånn om ca en time er det 5 år siden jeg tok min siste røyk :jepp: I morgen har jeg vært ikke-røyker i 5 år :):smoke:

Sånn mens vi er inne på dager og greier :P

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med 5 år som røykfri.

• Liker 1
Skrevet

Over 40 dager igjen, så jeg er ikke neste på bursdagslisten :opplyser:

:kaffekopp:

Gjest Ampoule
Skrevet (endret)

....

Å unnskyld Ampoule. Jeg misforsto og trodde hun skulle feire bursdagen sin i dag.

Blir med å tenne lys jeg. fhoS4VJ.gif:klemmer:

:klem: ikke noe å be om unnskyldning for, jeg hadde tenkt det samme. Hun var en sterk og fin dame! Tror det må være noe ekstra spesielt med de som er født 12. Mai ;):klem:

Endret av Ampoule
  • Liker 4
Gjest Tekola
Skrevet

Gratulerer, og godt jobbet My! :smilyblomst:

Jeg har bestemt meg for at det blir snickerskake på 17. mai! :nigo:

Noen med gode ideer for hva jeg kan prøve å få i Vesla? Nå går det i smoothieposer og juicebokser, litt saft av og til, og mat er hun ikke interessert i :sukk:

Skrevet

Sånn om ca en time er det 5 år siden jeg tok min siste røyk :jepp: I morgen har jeg vært ikke-røyker i 5 år :):smoke:

Det er veldig bra gjort My! :blomst:

Gratulerer, og godt jobbet My! :smilyblomst:

Jeg har bestemt meg for at det blir snickerskake på 17. mai! :nigo:

Noen med gode ideer for hva jeg kan prøve å få i Vesla? Nå går det i smoothieposer og juicebokser, litt saft av og til, og mat er hun ikke interessert i :sukk:

Snickerskake på 17. mai er en nyyyydelig idé synes jeg. :tommelopp:

Hva med friske blåbær, jordbær eller iskrem?

Håper hun blir fort frisk og rask igjen da Tekola. :kose:

--------------------------

Så fin ballong Ampoule!

Det finnes så mange fine bilder av luftballonger synes jeg.

Nå må dere ha en fin-fin onsdag alle sammen.

I dag skinner sola her, men det er kun 5 plussgrader, så ikke noe T-skjortevær akkurat.

:hoppendeglad:

t8Q1Fay.jpg

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Grattis!! Jeg er på min 105te dag! :5:

• Liker 2
Skrevet

Kristi Himmelfart gjør at pakken min er enda tregere

Gjest Tekola
Skrevet

Snickerskake på 17. mai er en nyyyydelig idé synes jeg. :tommelopp:

Hva med friske blåbær, jordbær eller iskrem?

Håper hun blir fort frisk og rask igjen da Tekola. :kose:

--------------------------

Det er bra vi er enige :nigo:

Har kjøpt litt sandwich-is nå, så satser vi på at det frister henne :jepp:

Takk! Det er så uvant at hun er syk :sukk:

Grattis!! Jeg er på min 105te dag! :5:

Kjempebra! Du klarer alt du bestemmer deg for, du! :nigo:

Jeg er på min syvende dag uten neglebiting. Og nå skal jeg klare det! Må kjøpe meg litt god og holdbar neglelakk, tror jeg. Noen tips? Må kanskje ha sånn over- og underlakk og stæsj? Er så lei av å ha stygge, nedbitte negler! :bond:

Skrevet

Gi henne noe som er lett å spise med fingrene, som hun elsker. Det er viktig at hun spiser litt, men få i seg væske er det viktigste når hun er syk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...