Gjest Ampoule Skrevet 12. mai 2015 #15201 Skrevet 12. mai 2015 Takk igjen og sååå koselig da. Tenk at du har en oldermor da Ampoule! Det må være fint å ha. Gratulere masse til oldermor i dag også! ----------------------------- Hadde.. hun gikk bort 4 mnd etter mamma og bestefar (hennes barnebarn og sønn) og 1 uke etter hennes datter. Så i dag tenner vi lys for henne 1
Aldrisur Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #15202 Skrevet 12. mai 2015 Kos deg! Så kan jeg lure offentlig på om denne lille søte Hareide og kona har blitt foreldre, eller om ungen er trassig og nekter å komme ut og se at de blå regjerer....hvis det er ei rosa ei som kommer...eller en rosa gutt, i våre dager. Jeg stemmer for rosa gutt, akkurat som sin far! Gratulerer så mye med dagen, Aldri! Kos deg og nyt dagen! Takk Roady, dagen har vært rolig og fin til nå. Det er jo så kult at unger nå til dags vil ha sushi til middag og ikke står fast i pølse-sporet Og de store ungene da Nå har i hvert fall jeg spist meg mett på sushi for en stund. Vi hadde sushi til Veslas toårsdag, hun elsker det Hun er "ei lita rara", som min svigermor pleide og si om lille Aldrisurine når hun var liten Vesla de minner megmasse om henne. Men å fore PC skjermen er ikke en bra hobby Joa, men du spiller vel litt også? Gratulerer med dagen! Og siden vi nå er på 4(?) dagen i feiringa så åpner vi champagnen før middag. Champagnen var gooood Anje! Nå er feiringen snart over for denne gang. Jeg begynner å kjenne de 4 dagene med fest Me too. Gratulerer med dagen, jeg har laget en spilledåse til deg. DET var en original spilledåsedanser(inne) Ery! Takk skal du ha. Hadde.. hun gikk bort 4 mnd etter mamma og bestefar (hennes barnebarn og sønn) og 1 uke etter hennes datter. Så i dag tenner vi lys for henne Å unnskyld Ampoule. Jeg misforsto og trodde hun skulle feire bursdagen sin i dag. Blir med å tenne lys jeg. 3
Severus Skrevet 12. mai 2015 #15203 Skrevet 12. mai 2015 DET var en original spilledåsedanser(inne) Ery! Takk skal du ha. Jasper kan brukes til alt. Vil du ha en t-skjorte også? Designet av meg 2
Severus Skrevet 12. mai 2015 #15205 Skrevet 12. mai 2015 Jatakk! Den var fiiiiin! Petter sier den suger fordi den ikke har KG logo
Mynona Skrevet 12. mai 2015 #15207 Skrevet 12. mai 2015 Fikk du noen fine pakker i bursdagen din da egentlig? Du deler brusdag med to i min familie. Nå er vi nesten midt i mai allerede. Tiden bare løper av gårde altså! 1
Aldrisur Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #15208 Skrevet 12. mai 2015 Petter sier den suger fordi den ikke har KG logo Petter er en snill mann, så han tuller vel bare litt med deg Ery. Har du hatt en fin dag? Tusen tusen takk Mrs. Random, og ja dagen min har vært akkurat passe fin. Jeg feiret jo på søndag, så det har vært stille her i dag, bortsett fra alle sms-er og telefoner jeg har svart på da. 1
Severus Skrevet 12. mai 2015 #15209 Skrevet 12. mai 2015 Petter er en snill mann, så han tuller vel bare litt med deg Ery. Tusen tusen takk Mrs. Random, og ja dagen min har vært akkurat passe fin. Jeg feiret jo på søndag, så det har vært stille her i dag, bortsett fra alle sms-er og telefoner jeg har svart på da. Han er ikke snill, han er plagete
Mynona Skrevet 12. mai 2015 #15210 Skrevet 12. mai 2015 Nå begynner svenske hollywoodfruer dere!! Jeg så på reklame at Gunilla sier til sin datter at hun om 3-4 år kommer til å selge ut Madison Square Garden. Hvilken boble lever hun i egentlig?
Severus Skrevet 12. mai 2015 #15211 Skrevet 12. mai 2015 Hahahaha selge ut MSG, da har jeg hørt det å. Hun er vel ikke akkurat New York Rangers heller da
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. mai 2015 #15212 Skrevet 12. mai 2015 Petter er en snill mann, så han tuller vel bare litt med deg Ery. Tusen tusen takk Mrs. Random, og ja dagen min har vært akkurat passe fin. Jeg feiret jo på søndag, så det har vært stille her i dag, bortsett fra alle sms-er og telefoner jeg har svart på da. Det er bra at du har hatt en fin dag!
Aldrisur Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #15213 Skrevet 12. mai 2015 Fikk du noen fine pakker i bursdagen din da egentlig? Du deler brusdag med to i min familie. Nå er vi nesten midt i mai allerede. Tiden bare løper av gårde altså! Jeg fikk den nye fargeboka "Min hemmelige skog" eller hva den heter? Kindel E-bok, koffert, masse blomster, underlag til Macen så jeg kan ha den på fanget, lykter til verandaen og litt mer. Og nå skal jeg jammenimeg få med meg Hollywoodfruer denne gangen! Denne dagen er jeg nok ikke alene om å ha bursdag nei, så ikke skyld på meg at været er dårlig! For jeg har vært snill i hele år altså. Og ja, tiden flyr fryktelig fort My..... 2
Severus Skrevet 12. mai 2015 #15214 Skrevet 12. mai 2015 http://www.an.no/Glamour_kjendisene_overveldet_over_Bod__naturen-5-4-90116.html 1
Gjest Inggolf Skrevet 12. mai 2015 #15215 Skrevet 12. mai 2015 Jeg ler meg fillete av denne feiringen her inne i ballongen altså! Oiioiioioiioiiiiiiiiiiiiiiiiiii så flink du er til å pynte og stelle i stand!! Jeg har faktisk kastet ut litt inventar her og erstattet med 2 barne-stresslesser KOm til å tenke på det av å se bildet, at synet av Pål og meg i hver vår sånn ministol må se temmelig bra ut Håper du har hatt og har en fin og flott bursdagdag! 1
Aldrisur Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #15216 Skrevet 12. mai 2015 http://www.an.no/Glamour_kjendisene_overveldet_over_Bod__naturen-5-4-90116.html Nå begynner det Ery! Oiioiioioiioiiiiiiiiiiiiiiiiiii så flink du er til å pynte og stelle i stand!! Jeg har faktisk kastet ut litt inventar her og erstattet med 2 barne-stresslesser KOm til å tenke på det av å se bildet, at synet av Pål og meg i hver vår sånn ministol må se temmelig bra ut Håper du har hatt og har en fin og flott bursdagdag! Dagen har vært fin og det har ikke manglet på gratulasjiner, hverken her hjemme i RL eller her i ballongen. Tusen takk alle sammen - jeg setter utrolig pris på dere! 2
Severus Skrevet 12. mai 2015 #15217 Skrevet 12. mai 2015 Nå begynner det Ery! Dagen har vært fin og det har ikke manglet på gratulasjiner, hverken her hjemme i RL eller her i ballongen. Tusen takk alle sammen - jeg setter utrolig pris på dere! Huff
Aldrisur Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #15219 Skrevet 12. mai 2015 Åsa har jo faktisk nebb! Å ja og jo, og næmmen, de er jo ikke riktig navla noen av dem!
Gjest Nosoul Skrevet 12. mai 2015 #15220 Skrevet 12. mai 2015 Vært på skolen, vært på cafè sammen med ei venninne, der vi også planla en mulig jentetur i nær fremtid! Kom hjem, lagde meg god middag, slappet av noen timer. På med "turklærne" mine, hentet bikkja i hundegården og ut på tur bar det. Vi hadde ikke dagen i dag, og det ble for det meste tull. Ca en time ute, på slutten striregnet det Spist kvelds, tatt 40 squats og nå ser jeg "hele storbritannia baker". En helt ok tirsdag Ønsker dere alle en finfin kveld! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå