Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Du er kjempeheldig som har sånne supertantebarn Noz!Og de er heldige som har en supertante!

Vaskingen gikk som en lek og jeg har kost meg skikkelig med frøkna.

Vi har vært i skogen og plukket blomster, gått rundt i nabolaget for å se på hageblomster og vi fant 11 forskjellige typer som var i blomst! :rodmer:

Vi har fargelagt, blåst opp hjerteballonger, frøkna har fått prøve å strikke (noe hun i allfall ikke hadde tålmodighet til i mer enn 1 og et halvt minutt) - så vi bakte en kake i stedet. Spist nydelig kyllingmiddag som herr Aldri laget til oss, deretter undervannssvømming i badekaret, så lørdagsgodt og Tingelingfilm, pusse tenner og fortelle hverandre hver vår go'nattahistorie. Og så sovnet hun klokka .

Takk, Aldri! Tror du ikke BitteLiten teller til 10 også!? ÅJoda.. Som 19 måndedering startet hun med det! Er så moro å være med henne for tiden, denne papegøyer som barnehagemenneskene kaller henne.

Høres ut som dere også har hatt en alle tiders dag da! Så mye kjærlighet! Mmmhm, kan merke det helt hit :Nikke:

Apropo dugnad, kom på at dere snakket om det bak i her.. Er det bare jeg som virkelig liker det? Har ikke min egen dugnad så jeg blir med på andre sin, bare for å væme :lol:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

d18e7dcd89759d9a0ffe9a26b04a8bef.jpg

:klemmer::klemmer: :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet

Tillykke med dagen! :hoppe: <--- begynner å bli sliten nå, men holder ut litt til for en god sak :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:hug::hoppe::vin::hoppe::roser::hoppe::bolledeig::hoppe::gave::hoppe::kyss2::hoppe::hjerte::hoppe::hoppendeglad::hoppe::vin::hoppe::kghjerte::hoppe:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Det er da bare 29 hopp, om vi hopper en gang per år? :nigo:

:hoppe:

Hurra :strix:

Skrevet

Hvorfor spilla de ikke denne i kirka?

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med dagen Aldri. Hvis det er i dag. Håper hvertfall du får en fin feiring i dag!! Du har jo vært snill og sånn som sola skinner!

• Liker 1
Skrevet

Hun er nok ikke her nå...antagelig fordi hun står midt på gulvet sitt, under den store "fødselsdags-gavedusjen" sin. :fnise:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg sa jo at jeg vet når det er, så hvorfor helgardere dere å gratulere hver eneste dag? ... Istedenfor å bare vente til jeg skriker ut :fnise:

Feiringen var/er jo riktignok i dag, fordi det er søndag og søndager er fine sånn sett....Håper du har hatt en finfin dag med familien (og sikkert vennene) dine Aldri! Kan tenke meg du har fått mye fint i dag!? :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Ååååååh dere vet den følelsen når man tar av seg kjole og høyhæler etter en laaaang dag

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mer den følelsen av å stappe bilen full av gardintrapp og maskeringsteip og malingsruller og plastposer og alt mulig fordi man skal inn i sitt nye hus. :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Jeg hater kjole, skal ikke ha det på 17.mai

• Liker 1
Skrevet

Takk, Aldri! Tror du ikke BitteLiten teller til 10 også!? ÅJoda.. Som 19 måndedering startet hun med det! Er så moro å være med henne for tiden, denne papegøyer som barnehagemenneskene kaller henne.

Høres ut som dere også har hatt en alle tiders dag da! Så mye kjærlighet! Mmmhm, kan merke det helt hit

Apropo dugnad, kom på at dere snakket om det bak i her.. Er det bare jeg som virkelig liker det? Har ikke min egen dugnad så jeg blir med på andre sin, bare for å væme

En nitten måneders liten skravlepapegøye som kan telle til 10? Hun høres helt herlig ut Noz.

Dugnad er jo veldig sosialt også, og så synes resultatene godt etter arbeidet. :Nikke:

d18e7dcd89759d9a0ffe9a26b04a8bef.jpg

:klemmer:

Takk for blomster, ballonger og champagne Rumle!

Du kan virkelig det der med å lage fest! :hoppendeglad:

Tillykke med dagen! :hoppe: <--- begynner å bli sliten nå, men holder ut litt til for en god sak

Takk igjen og du gjør en kjempeinnsats for en god sak. Det skal du ha! :hoho:

Det er da bare 29 hopp, om vi hopper en gang per år?

Hurra :strix:

:rope: HURRA Tekola! Og snart er det 17. mai også! :ler:

Hvorfor spilla de ikke denne i kirka?

:fnise:

Gratulerer med dagen Aldri. Hvis det er i dag. Håper hvertfall du får en fin feiring i dag!! Du har jo vært snill og sånn som sola skinner!

Jeg tar imot all positiv oppmerksomhet og sier takk takk. :takke:

Jeg sa jo at jeg vet når det er, så hvorfor helgardere dere å gratulere hver eneste dag? ... Istedenfor å bare vente til jeg skriker ut?

Feiringen var/er jo riktignok i dag, fordi det er søndag og søndager er fine sånn sett....Håper du har hatt en finfin dag med familien (og sikkert vennene) dine Aldri! Kan tenke meg du har fått mye fint i dag!?

Vente tålmoodig på Noz.... :popcorn:

Dagen i går var kjempekoselig. Jeg er så glad i den lille familien min. Det blit mye latter og hygge når vi er sammen. Jeg fikk fine gaver og bursdagssangen sunget på mange språk. :lol:

Maten ble god og småingene spiste pasta med ketchuuuuup. :hoho:

Ååååååh dere vet den følelsen når man tar av seg kjole og høyhæler etter en laaaang dag

:jepp:

Jeg har mer den følelsen av å stappe bilen full av gardintrapp og maskeringsteip og malingsruller og plastposer og alt mulig fordi man skal inn i sitt nye hus.

Men så utrolig gøy og spennende allikevel da G.!

Jeg hater kjole, skal ikke ha det på 17.mai

We know Ery. :ler:

-------------------------

Mandag og bare seks dager til 17. mai!

Jeg har faktsik ingen planer, kanskje ta på jeans og gå en tur i skogen? :bolledeig:

Unnskyld, men jeg måtte fjerne mange av smileyene deres for å få plass til mine egne. (*arrogant smilefjes* - det er jo jeg som har bursdag! *ironiflaggsmilefjes*

• Liker 2
Skrevet

Går ikke med vemmelige kjoler og vonde sko jeg. Bare koselige kjoler og gode sko. :jepp:

Hipp hurra for Aldrisur!

...som er så snill og raaaar! :lur: *ble inspirert av en sang nå altså*

Skrevet

Går ikke med vemmelige kjoler og vonde sko jeg. Bare koselige kjoler og gode sko. :jepp:

...som er så snill og raaaar! :lur: *ble inspirert av en sang nå altså*

Hva gjør man ikke for konfirmanten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...