Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å telle et nytt år er nesten litt trivielt for en skapning av sånn magnitude som Aldrisur. Hun er nærmest for udødelig å regne, med tanke på den påvirkning hun har på livene våre. Alltid et vennlig ord, alltid øye for den som ikke er så synlig, alltid positiv. Den som har Aldrisur som ekte person i livet sitt er heldig. Selv om alle mennesker i verden har sine feil, så har hun valgt å fokusere på det gode i mennesket. Det er en beundringsverdig egenskap, og hovedgrunnen til at så mange velger Ballongen som tilholdssted.

Jeg vet ikke når bursdagen din er, Aldri, men jeg ønsker deg all verdens lykke og kjærlighet på dagen din og i livet ditt. Gratulerer. :rodmer:

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flotte ord, Galactica! :klem:

Skrevet

Jeg har vanilla coke

Det har jeg aldri smakt. Er det godt? Bedre enn vanlig cola?

Å telle et nytt år er nesten litt trivielt for en skapning av sånn magnitude som Aldrisur. Hun er nærmest for udødelig å regne, med tanke på den påvirkning hun har på livene våre. Alltid et vennlig ord, alltid øye for den som ikke er så synlig, alltid positiv. Den som har Aldrisur som ekte person i livet sitt er heldig. Selv om alle mennesker i verden har sine feil, så har hun valgt å fokusere på det gode i mennesket. Det er en beundringsverdig egenskap, og hovedgrunnen til at så mange velger Ballongen som tilholdssted.

Jeg vet ikke når bursdagen din er, Aldri, men jeg ønsker deg all verdens lykke og kjærlighet på dagen din og i livet ditt. Gratulerer. :rodmer:

:daane: Nå dånte jeg litt på meg her Galactica.

Det var som en vakker tale til meg det jo! Veldig pent sagt og du rørte virkelig ved hjerterøttene mine nå.

Tusen tusen takk snille deg. :klem1:

• Liker 3
Skrevet

Det har jeg aldri smakt. Er det godt? Bedre enn vanlig cola?

:daane: Nå dånte jeg litt på meg her Galactica.

Det var som en vakker tale til meg det jo! Veldig pent sagt og du rørte virkelig ved hjerterøttene mine nå.

Tusen tusen takk snille deg. :klem1:

Nop ikke egentlig

Gjest Inggolf
Skrevet

12 timers søvn ja - det trengte du nok nå! :blomst:

Jeg la meg sent i går og sto grytidlig opp i dag. :laugh: Sånn er det noen ganger også - har vel sovet fra meg for en stund da.

Nå er det ut og fredagshandle :handle: - på søndag skal bursdagen til gamle Aldrisur feires, så handlelista er lang i dag.

Ha en fiiiiiin fredag! :kyss2:

og enda fler timer ble det :overrasket: Sovet med datan på fanget, mens jeg skrev...2 timer søvn!

Tihihi, jaaa jeg husker godt at bursdagen din er rett rundt hjørnet nå. Hadde tenkt å sende deg PM for å spørre om det er greit om jeg røper det eller om jeg bare skal gratulere deg på bakrommet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hurra for deg flotte aldri. :blomst:

• Liker 3
Skrevet

og enda fler timer ble det :overrasket: Sovet med datan på fanget, mens jeg skrev...2 timer søvn!

Tihihi, jaaa jeg husker godt at bursdagen din er rett rundt hjørnet nå. Hadde tenkt å sende deg PM for å spørre om det er greit om jeg røper det eller om jeg bare skal gratulere deg på bakrommet :fnise:

Du har tydeligvis masse søvn å ta igjen Noz. :troest:

Ja, det forundrer meg ikke at du husker datoen og greier! :ler: Du er en kløpper på sånt altså. Hadde vært helt greit om du røpet det. :5:

Hurra for deg flotte aldri. :blomst:

Tusen tusen takk Ery! Det var koselig sagt av deg. :klemmer:

• Liker 3
Skrevet

Jeg gruer meg sånn til 17.mai, selv ikke Jasper klarer å få meg til å smile.

Skrevet

Jeg gruer meg sånn til 17.mai, selv ikke Jasper klarer å få meg til å smile.

Hvorfor? Må du gjøre noe du ikke har lyst til?

Skrevet

Hvorfor? Må du gjøre noe du ikke har lyst til?

Jeg liker ikke dagen, jeg vil bare spole over den. Det eneste som gir meg glede er å gå i dette. Jeg føler meg ikke noe norsk liksom.

tumblr_no1rh7xRAO1sks8qho1_1280.jpg

• Liker 1
Skrevet

Du er virkelig noe for deg selv du Ery! :hug:

17. mai er ikke noe morsom for den som ikke er toppen lykkelig og har et sterkt sosialt nettverk.

Jeg tror faktsisk jeg vet hvordan du har det. I hvert fall sånn omtrent.

Det har vært 17. maier i livet mitt hvor jeg bare hadde lyst til å låse ytterdøra med dobbeltlås, trekke ned gardinene og legge meg i skjul.

Har du planer om å være sammen med noen i familien din den dagen?

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal grille med familien rasistisk og dømmende

Skrevet

Jeg skal grille med familien rasistisk og dømmende

DA kan du i hvert fall gå i fotballdrakten din! :5:

• Liker 2
Skrevet

En kan alltid gå i fin fotballdrakt syns jeg. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

DA kan du i hvert fall gå i fotballdrakten din! :5:

Jeg gjør det også for å terge folk, det skal være så nasjonal romantisk. Jeg må faen meg spy av det

• Liker 2
Skrevet

...men grillmat er vel positivt OG aldri vondt? :)

• Liker 1
Skrevet

:Nikke: En fin fotballdrakt er nesten som en bunad og regne og litt ungdommelig opposisjon mot det nasjonalromntiske får folk jaggu tåle.

Her i familien har vi en som sverger til "magedanserinneantrekk" framfor bunaden på 17. mai. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Folk vil hate meg fordi jeg går i Nederland sin drakt, kunne iallefall brukt den norske på selveste 17.mai hahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...