Gjest Ampoule Skrevet 8. mai 2015 #15061 Skrevet 8. mai 2015 Jeg skjønte jo hva den *piiiipingen* var med en gang jeg postet spørmålet mitt. Ugh, søvnløse netter er noe dritt! jeg er en smule trøtt
FruN Skrevet 8. mai 2015 #15063 Skrevet 8. mai 2015 En søvnløs gretten Ampoule... God morgen til deg også Hoggemann, og takk for kaffen! Setter inn kald ananas-smoothie til de som vil ha. Jatakk! 1
Gjest Inggolf Skrevet 8. mai 2015 #15064 Skrevet 8. mai 2015 En natt med nesten 12 timers søvn for Nozzen :gjespe: Det var trengbart det... My; Nei jeg har ikke hatt det 3. forsøket på eksamen enda. Tror det er 27. mai men jeg bare utsetter og utsetter å sjekke det, fordi jeg veit jeg har praksis-eksamensinnlevering 7. juni, så noe av det går til h****** uansett. For en vakker solnedgang i går kveld Aldri! Sov du ingenting i natt du eller? Ser du var her så sent og på`n igjen så tidlig 1
Aldrisur Skrevet 8. mai 2015 Forfatter #15065 Skrevet 8. mai 2015 En natt med nesten 12 timers søvn for Nozzen :gjespe: Det var trengbart det... My; Nei jeg har ikke hatt det 3. forsøket på eksamen enda. Tror det er 27. mai men jeg bare utsetter og utsetter å sjekke det, fordi jeg veit jeg har praksis-eksamensinnlevering 7. juni, så noe av det går til h****** uansett. For en vakker solnedgang i går kveld Aldri! Sov du ingenting i natt du eller? Ser du var her så sent og på`n igjen så tidlig 12 timers søvn ja - det trengte du nok nå! Jeg la meg sent i går og sto grytidlig opp i dag. Sånn er det noen ganger også - har vel sovet fra meg for en stund da. Nå er det ut og fredagshandle - på søndag skal bursdagen til gamle Aldrisur feires, så handlelista er lang i dag. Ha en fiiiiiin fredag! 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2015 #15066 Skrevet 8. mai 2015 Næmmen har du bursdag, Aldri? Gratulerer på forskudd...for denne feiringen må vi vel begynne nå, "tre hele dager til ende!" Jeg har sett dine tær og på grunnlag av det kan jeg si at du holder deg umåtelig godt, frue! 1
Aldrisur Skrevet 8. mai 2015 Forfatter #15071 Skrevet 8. mai 2015 Næmmen har du bursdag, Aldri? Gratulerer på forskudd...for denne feiringen må vi vel begynne nå, "tre hele dager til ende!" Jeg har sett dine tær og på grunnlag av det kan jeg si at du holder deg umåtelig godt, frue! Vi begynner feiringen nå etter god, gammel KG-skikk. Feiringen vare i 4 dager fra NÅ! ...og du, takk for komplimentet.... Gratulerer med dagen som kommer. Eller var!! Takk for det My! Eller var? Nå blir jeg forvirret her... Jeg blir helt forrvirret selv jeg.. ...eller huggærn som moren min pleide å si. Gratulerer med dagen uansett når den er! Tusen takk frue, den kommer om ikke så mange dagene. ---------------------------- Skal vi starte med å drukne oss i rosa champagne og fråtse i sjokolade og jordbær?? 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2015 #15072 Skrevet 8. mai 2015 Holder meg i denne tråden i helga, så slipper jeg å dra på butikken! 1
Aldrisur Skrevet 8. mai 2015 Forfatter #15073 Skrevet 8. mai 2015 Holder meg i denne tråden i helga, så slipper jeg å dra på butikken! Smart! 2
FruN Skrevet 8. mai 2015 #15075 Skrevet 8. mai 2015 (endret) Oooo, har du en alkoholfri variant av det sprudlevannet? Endret 8. mai 2015 av FruN
Hoppetaujenta Skrevet 8. mai 2015 #15076 Skrevet 8. mai 2015 Kanskje vi kan bruke en rødlig fun-light-saft, utblandet med farris, Fruen?
Severus Skrevet 8. mai 2015 #15078 Skrevet 8. mai 2015 Ååååååååhhhhhhh jeg har sånn fotballkort av verdens beste keepere, men jeg har ikke Cillessen. 1
Aldrisur Skrevet 8. mai 2015 Forfatter #15079 Skrevet 8. mai 2015 Takk begge to! Et alkoholfritt alternativ til de sindige og de gravide! Fun LIght og sprudlende sodavann. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå